Gå til innhold

Sniking i baderomsskapan

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er mange som ikke synes det er frekt.

Jeg er vel en av dem som synes det blir å trekke det vel langt å kalle oss for frekk... Er faktisk, tro det eller ei, en hyggelig og veldig lite frekk person! :) Og det vil jeg anta at de fleste andre skaptitterne her inne er... :) Bare den korte tiden jeg har vært her inne på KG, har jeg oppdaget mye som jeg vil kategorisere som mye frekkere enn en uskyldig titt i et skap... Det gjelder å sette ting i perspektiv! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At andre ting er frekt eller frekkere har vel ikke noe med om det er frekt å sniktitte (smak på ordet SNIK .. det er ikke positivt) i andres skap å gjøre.

Skrevet
At andre ting er frekt eller frekkere har vel ikke noe med om det er frekt å sniktitte (smak på ordet SNIK .. det er ikke positivt) i andres skap å gjøre.

Men så er jeg jo en av dem som ikke mener at en person som TITTER i et baderomsskap er frekk! Hvor du får snike fra vet ikke jeg, men er enig at det er et negativt lada ord. Velger du å bruke slike ord er det ditt valg! :)

Faktisk så mener jeg at man kan sette ting i et perspektiv, og at når man gjør det så vil, forhåpentligvis, de fleste her inne innse at det å TITTE inn i et baderomsskap kommer VELDIG til kort sammenlignet med folk som virkelig er frekk!

NB! Skulle jeg i en av mine innlegg ha brukt ordet snike, så blir jeg skikkelig flau nå :ler: Faktisk mer flau enn å innrømme at jeg titter inn i baderomsskap...

Skrevet
Men så er jeg jo en av dem som ikke mener at en person som TITTER i et baderomsskap er frekk! Hvor du får snike fra vet ikke jeg, men er enig at det er et negativt lada ord. Velger du å bruke slike ord er det ditt valg! :)

Forteller du vertskapet at du tok en titt i skapene deres da? Hvis du ikke gjør det er det sniking.

Skrevet
Forteller du vertskapet at du tok en titt i skapene deres da?  Hvis du ikke gjør det er det sniking.

Hadde jeg åpnet skapdøra og romstert i sakene, da er det sniking. Jeg har åpnet skapdøra, konstatert at der er dopapiret og lukket døra igjen. Ikke mer - ikke mindre! I min verden velger jeg å kategorisere det som titting!

Gjest Neffi
Skrevet

:ler: herregud

Dere som ikke titter - SNIKTITTER - i andres "skap", har dere ingenting som er frekkt på CV'en??! :sjarmor: I N G E N T I N G ? ? ?

Skrevet (endret)

Og jeg som har en stor komode med div. undertøy osv RETT ved doen :overrasket:

:ler:

Endret av amilia
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Synes ikke det er frekt å åpne skap for å se etter en ting - dopapir, bind (selv om man burde ha spurt!), håndkrem. Men å se i skapet bare for å tilfredstille egen nysgjerrighet er ikke bra.

Gjest Neffi
Skrevet
Synes ikke det er frekt å åpne skap for å se etter en ting - dopapir, bind (selv om man burde ha spurt!), håndkrem. Men å se i skapet bare for å tilfredstille egen nysgjerrighet er ikke bra.

Nei! "bra" ... - muligens er det ikke en akseptabel "korrekt" måte å forholde seg til andres eiendom på :ler: . Men det skjer i de fleste hjem! ...sniking altså...

Har du selv ALDRI??

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Nei, bare for å se etter ting - og det har bare skjedd noen få ganger. Men kanskje jeg lager påskudd for meg selv?

Gjest gjest1
Skrevet
:ler: herregud

Dere som ikke titter - SNIKTITTER - i andres "skap", har dere ingenting som er frekkt på CV'en??!  :sjarmor:  I N G E N T I N G ? ? ?

Jeg er så enig.

Noen her blåser det opp som om vi romsterer og sniker skap og skuffer i soverommet , da tar de litt vel av synes jeg..

Temaet var baderomskapet.. :sur:

Og noen er litt vel skinnhellige her. :frustrert:

Skrevet

Litt enig med deg, men jeg hadde absolutt spurt hvis det var noe jeg trengte. Selv har jeg aldri tittet i andres skap, og må si jeg synes det er litt merkelig at såpass mange har behov for å snoke i andres private saker. Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det. Ville dere også tittet i skrivebordsskuffen eller nattbordskuffen hvis sjansen bød seg? Hvis personen hadde spurt dere om dere hadde sett i baderomsskapet, hadde dere vært ærlige og sagt ja? Hvis ikke, tyder ikke det på at dere egentlig synes det er noe man ikke skal gjøre? Jeg synes faktisk det grenser mot frekkhet å snike i andre saker, uansett hva slags skap eller skuff.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Litt enig med deg, men jeg hadde absolutt spurt hvis det var noe jeg trengte. Selv har jeg aldri tittet i andres skap, og må si jeg synes det er litt merkelig at såpass mange har behov for å snoke i andres private saker. Det kunne ikke falle meg inn å gjøre det. Ville dere også tittet i skrivebordsskuffen eller nattbordskuffen hvis sjansen bød seg? Hvis personen hadde spurt dere om dere hadde sett i baderomsskapet, hadde dere vært ærlige og sagt ja? Hvis ikke, tyder ikke det på at dere egentlig synes det er noe man ikke skal gjøre? Jeg synes faktisk det grenser mot frekkhet å snike i andre saker, uansett hva slags skap eller skuff.

ÅÅÅÅh. Der kom den igjen. :tristbla:

Hvem f** har sagt at de snoker i skrivebordskuffen eller nattbordskuffen ? :murvegg:

Endret av slurry
Skrevet
ÅÅÅÅh. Der kom den igjen. :tristbla:

Hvem f** har sagt at de snoker i skrivebordskuffen eller nattbordskuffen ? :murvegg:

Det er ingen som har sagt det, men det virker som om det er mindre galt å snoke i baderomsskapet enn i nattbordskuffen, og det er da faktisk akkurat like galt. Så jeg spør deg, ville du snoket i nattbordskuffen? Og da er svaret ditt sannsynligvis nei, så hvorfor er det da greit å snoke i baderomsskapet?

Gjest Neffi
Skrevet
Det er ingen som har sagt det, men det virker som om det er mindre galt å snoke i baderomsskapet enn i nattbordskuffen, og det er da faktisk akkurat like galt. Så jeg spør deg, ville du snoket i nattbordskuffen? Og da er svaret ditt sannsynligvis nei, så hvorfor er det da greit å snoke i baderomsskapet?

det finns uskrevne regler ;)

Skrevet
Jeg er så enig.

Noen her blåser det opp som om vi romsterer og sniker skap og skuffer i soverommet , da tar de litt vel av synes jeg..

Temaet var baderomskapet.. :sur:

Og noen er litt vel skinnhellige her. :frustrert:

Er man skinnhellige dersom man ikke titter i andres skap? Isåfall er jeg skinnhellig - kunne aldri tenkt meg å snoke i andres skap - enten det er på badet eller på soverommet.

Gjest gjest1
Skrevet
Er man skinnhellige dersom man ikke titter i andres skap? Isåfall er jeg skinnhellig - kunne aldri tenkt meg å snoke i andres skap - enten det er på badet eller på soverommet.

Nå misforstår du med vilje.

Skrevet

HALLO ALLE SAMMEN - trådstarter her!!!

Vet ikke helt om det er jeg som mangler totalt evnen til å uttrykke meg, eller dere som reagerer på innleggene mine, evt. andres, som misforstår totalt... Men saken er altså slik, bare for å få klarhet i ting her :) : Jeg åpner baderomsskap (av og til), titter inn og lukker skapdøra igjen!!! Jeg rører IKKE noe der inne! Selve operasjonen tar, rundt regna, fire sekund! Av og til rører jeg ting der inne, f.eks for å låne hårspray eller tannkrem når jeg er på overnattingsbesøk hos nære venninner - og det samme gjør dem hos meg. Heldigvis har jeg et såpass åpent og nært forhold til mine venninner at jeg verken har problem med å låne tannkrem hennes eller at hun forventer at jeg skal spørre hver gang jeg skal låne spray. Dette er avklart oss imellom, og hadde jeg spurt hver gang hadde det fort blitt gnisninger mellom oss. Det får være måte på hvor "formell" nære venner skal være! Skjønner ikke helt hvordan dere klarer å trekke paralleller til å snike inn i soveromsskap og nattbordsskuffer...

Det jeg lurer på er hvilket forhold dere har til deres venner, siden dere blir så overgitt over at vi kan finne på slik en "synd" som å titte? Bare for å trekke hele diskusjonene enda lengre.... Hva med å slippe en rap eller en fjert i nærheten av en god venn/venninne??? :ler: Jeg gjør begge deler innimellom - og det samme gjør de... :) Med andre ord, jeg har en svært uformell vennegjeng der takhøyden er veldig høy! Gidder ikke bruke energi på å bli irritert på sånne ting, og får oss til og med en veldig god latter innimellom. Skikkelig rompehumor... :) Og det til og med av en godt oppdratt, normalt moden og høyt utdannet 32-åring... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ettersom det er så mange som ikke forteller venner at de kikker i baderomskapene, så må jo også de som kikker synes det er "galt?" At man blir kalt skinnhellig fordi man synes det er frekt synes jeg er på trynet. Og selv om man synes det er frekt å kikke i skap, så kan man ikke ha gjort andre ting som man ikke er stolt over? :klø:

At du, Mona32, har avklart med vennene dine at det er greit gjør jo at du ikke sniktitter, for da vet de at du gjør det! Men dersom du går inn i skap til noen du ikke vet om aksepterer det, så er det frekt.

Skrevet
Ettersom det er så mange som ikke forteller venner at de kikker i baderomskapene, så må jo også de som kikker synes det er "galt?" At man blir kalt skinnhellig fordi man synes det er frekt synes jeg er på trynet. Og selv om man synes det er frekt å kikke i skap, så kan man ikke ha gjort andre ting som man ikke er stolt over? :klø:

At du, Mona32, har avklart med vennene dine at det er greit gjør jo at du ikke sniktitter, for da vet de at du gjør det! Men dersom du går inn i skap til noen du ikke vet om aksepterer det, så er det frekt.

Dette blir flisespikkeri, men jeg spør likvel - hvordan definerer du "går inn i skap" da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...