Gå til innhold

Sniking i baderomsskapan

Fremhevede innlegg

Gjest Neffi
Skrevet
jeg legger mine private ting i skapet på badet,nettopp pga det er privat. Min mann har egne skap på badet. Mine venner vet at det er håndkle,såpe og toalettpapir i den nederste raden. De som ikke vet det,spør faktisk.

jeg er 8 år eldre enn deg,men tror ikke tankegangen skal slå ut så forskjellig ved 8 år.

badet ligger rett over soverommet, så det er praktisk å ha ting på badet.

Du er bare litt naiv du :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Forskjellen på et baderomsskap og en nattbordsskuffe er vel, forutenom de åpenlyse fysiske forskjellene, at det ene er på et bad, som gjerne blir besøkt av gjester for å gå på do, låne hårspray, legge på siste-liten-make up'en osv. Nattbordsskuffen er (normalt sett) på et soverom, som etter min mening er et mye mer privat rom en et bad.

Et spørsmål, fra en som ikke er helt inn i hva som er "tillatt": hva med skap på kjøkken, stue, kontorer og gang? Folk er jo i de rommene også, skal man regne med at folk snoker i skap der også? :klø:

(Jeg må være en kjedelig person å besøke, for på badet har jeg stort sett bare tannkrem, dopapir og bind. Alle de tingene som tydeligvis er spennende har jeg på soverommet.)

Skrevet
Et spørsmål, fra en som ikke er helt inn i hva som er "tillatt": hva med skap på kjøkken, stue, kontorer og gang? Folk er jo i de rommene også, skal man regne med at folk snoker i skap der også?  :klø:

(Jeg må være en kjedelig person å besøke, for på badet har jeg stort sett bare tannkrem, dopapir og bind. Alle de tingene som tydeligvis er spennende har jeg på soverommet.)

Ja, det var ikke et helt lett spørsmål å svare på... :) Men kan jo prøve (NB! Dette er ikke noe fasitsvar! Kun min private mening! :ler: )

Kjøkkenskap - go for it! Folk har behov for et glass vann innimellom, blir for firkanta hvis venninna mi som er på helgebesøk skal be om tillatelse hver gang hun har behov for et glass... Stue? Joda, ser ikke noe problem med det heller... Hvem gjemmer dildoen i barskapet sitt...??? :) Det samme gjelder skapene i gangen, føler de for det, skal de bare titte der og! Skapene på kontoret? Nope, jeg mener at kontoret ikke er et "offentlig" rom, og mange har jo kontoret på et eller annet soverom...

Men ikke glem hele poenget her! Jeg prøver å gjøre dette "i det skjulte", og begynner jeg å titte i skapene rett framfor øynene på den jeg er på besøk hos, forsvinner nok noe av det som er spennende med hele opplegget... :ler:

Jaja, man har ikke mere gøy enn man lager til selv... :)

Gjest Neffi
Skrevet

Man låser seg inn på badet og er det mutters alene - av den grunn kan snoking forekomme.

Gjest Tanita
Skrevet

Det der tar jeg forbehold om for en har ingen kontroll over de som er på besøk og går på badet.

Derfor har jeg medisiner i kjøkkenskapet istedet. Så kan de snoke så mye som de bare gidder! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jupp, jeg er en kikker. Men jeg regner med at alle andre er det også, og har det derfor eksemplarisk ryddig i skap og hyller, både på badet og andre steder. Oppbevarte for eksempel ikke folat-tilskuddspakka der det sto GRAVID på hele esken på badet ;) Jeg kikker fordi jeg liker å se om badromshylla bekrefter inntrykkene jeg allerde har fått av personene det gjelder, og jeg føler ingen skam. MEN jeg går aldri inn på soverommet til folk jeg besøker dersom døra er lukket. Aldri ellers heller egentlig.... Soveromsdøra vår vender ut i stua, så her har vi selv et lite problem med "nysgjerrige" gjester. Jeg har større problemer med av folk ser de størkna flekkene på lakenet vårt enn at de ser tannbørsten min, liksom :legrine: Dessuten vil alt som oppbevares på badet være tilgjengelig for stesønnen som regelmessig frekventerer dette hjem, siden alle har felles skap på badet, og jeg vil helst skjerme ham litt også. Derfor ligger alle "intimitetene" i truseskuffen min. Den håper jeg folk lar være i fred :legrine: Siden jeg har tellekanter på alt, er det lett å oppdage snokinga...

Skrevet

Jeg har vel gjort det en gang eller to tenker jeg. En gang fant jeg ut at jeg hadde noe mellom tenna, og tittet i skapet etter tannpirker/tanntråd. Ellers er det ikke noe jeg har som vane å gjøre.

Folk kan rote så mye de vil på badet mitt, har ikke noe spennende der uansett.. men i undertøysskuffen derimot... :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Det har aldri streifet meg at folk kanskje snoker i baderomsskapene mine, så der er det ganske rotete som regel. Det er ikke noe spennende der, bare overfylt.

Jeg snoker ikke i folks skap når jeg er på besøk for jeg regner med at folks skap er like lite spennende som mine egne, ergo tenker jeg ikke over det.

Nei, den eneste lukkede døren jeg åpner hjemme hos andre er baderomsdøren hvis jeg må låne doen...

Ikke engang hjemme hos foreldrene mine snoker jeg i skapene, jeg synes det er en uting, og innmari frekt. Og jeg ER en nysgjerrig person, men ikke på sånt...

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg er faktisk litt overrasket over at folk er så privat. Hva er det som er så farligt å vise frem ?

Det er ikke det at jeg har ting jeg ikke vil at folk skal se, i mitt baderomsskap er det bare toilettartikler, men det er FREKT!

Trenger noen å låne litt parfyme, litt øyenskygge eller et truseinnlegg, så får de det, men de må gjerne spørre først - vanlig høflighet liksom. Og etter å spurt så må de gjerne lete det frem selv også, ingen fare, men du går ikke i skapene mine i smug.

Gjest gjest1
Skrevet
Det er ikke det at jeg har ting jeg ikke vil at folk skal se, i mitt baderomsskap er det bare toilettartikler, men det er FREKT!

Trenger noen å låne litt parfyme, litt øyenskygge eller et truseinnlegg, så får de det, men de må gjerne spørre først - vanlig høflighet liksom. Og etter å spurt så må de gjerne lete det frem selv også, ingen fare, men du går ikke i skapene mine i smug.

Vel, det er jo det folk gjør....Kikker i smug...Bak en låst dør... ;)

Jeg har vel lagt listen litt høyere for hva jeg finner frekt.

Lyge er frekt,

Stjele er frekt,

Låne ting, og aldri levere det tilbake er frekt,

Baksnakking er frekt..osv.

Vi som av og til tar en titt i andres baderomskap er vel i overkant nysgjerrig til tider, jeg inrømmer det, men frekk synes jeg er å dra den litt langt.

Gjest gjest1
Skrevet

Lyge er frekt,

Stjele er frekt,

Vi som av og til tar en titt i andres baderomskap er vel i overkant nysgjerrig til tider, jeg inrømmer det, men frekk synes jeg er å dra den litt langt.

Så lenge du ikke vet hva folk kan ha i sine baderomsskap i "trygg" forvissing om at det ligger trygt og privat der, så er det i mine øyne frekt.

Folk kan godt ha ting i sine baderomsskap som andre gjemmer i undertøyskuffen.

Skrevet

Lyge er frekt,

Stjele er frekt,

Nysgjerrighet ser jeg innimellom på som en frekkhet. Det er sant.

Folk som spør og graver, eller sniker i badromskapene er nysgjerrige og frekke.

Gjest Gjest
Skrevet

Men folk flagger jo ikke at de gjør det. :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Så lenge du ikke vet hva folk kan ha i sine baderomsskap i "trygg" forvissing om at det ligger trygt og privat der, så er det i mine øyne frekt.

Folk kan godt ha ting i sine baderomsskap som andre gjemmer i undertøyskuffen.

Vi har forskjellig mening om den saken. ;)

Skrevet
Men folk flagger jo ikke at de gjør det. :sjarmor:

Men det er jo like frekt og nyskjerrig for det.

Gjest Neffi
Skrevet

Nysjgerrighet vitner om mer enn bare frekkhet!

Mener du at det er dumt å være frekk? Ofte her i livet er det en gave å tørre å være litt frekk.

DU ikke minst, er vel noe av det frekkeste jeg vet om her inne! Likeså det innlegget jeg har quotet av deg her :) Eller er det rett og slett ikke bare frekt, men også et ganske dumt innlegg sett fra ditt perspekstiv?

Skrevet

Det kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne å snoke i andres skuffer og skap. Synes det er frekt og ikke minst misbruk av vertens gjestfrihet.

Gjest gjest1
Skrevet
Men det er jo like frekt og nyskjerrig for det.

Det er mange som ikke synes det er frekt.

Skrevet

Jeg synes det er frekt å gå inn i andres skuffer eller skap - enten det er på soverommet eller på badet - så sant det ikke er avklart, at noen er uenige med meg i det - gjør ikke at jeg endrer mening.

Jeg ville blitt rimelig paff - om jeg hadde kommet over en av mine besøkende snokende rundt i skapene mine.

Skrevet
Det er mange som ikke synes det er frekt.

Har intrykk av at de aller ferreste gjør det - og at de fleste i tråden her synes det er noe man ikke gjøre - men jeg har kanskje ikke lest godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...