Gå til innhold

Sniking i baderomsskapan


Mona32

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skjønner at det er forskjell på å være hjemme hos bestevenninner og hos andre, men likevel synes jeg at folk må få lov til å ha et privatliv selv om de har gjester. Det er ikke sikkert mannen min synes det er noe særlig at mine venner ser gjennom hans medisiner, like lite som jeg setter pris på at hans venner ser på mine intim-produkter. (Jeg er nok ikke like åpen som deg, for jeg hadde ikke likt om vennene til mannen hadde funnet frem dildoen min!)

Jeg hadde sikkert sett annerledes på det om jeg bodde alene, og det kun var mine venner det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at det er forskjell på å være hjemme hos bestevenninner og hos andre, men likevel synes jeg at folk må få lov til å ha et privatliv selv om de har gjester. Det er ikke sikkert mannen min synes det er noe særlig at mine venner ser gjennom hans medisiner, like lite som jeg setter pris på at hans venner ser på mine intim-produkter. (Jeg er nok ikke like åpen som deg, for jeg hadde ikke likt om vennene til mannen hadde funnet frem dildoen min!)

Jeg hadde sikkert sett annerledes på det om jeg bodde alene, og det kun var mine venner det var snakk om.

Jo, det er sant at det blir noe annet dersom man bor sammen med noen. Jeg ville ikke likt om kompisene til en evt samboer rotet i tingene mine heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

jqa, det innrømmer jeg glatt at jeg gjør. og det tror jeg fryktelig mange andre gjør og, men ikke tør å innrømme det (ikke engang anomymt på internett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Klart det er en uting å snike i bademomsskap, men jeg synes det er merkelig at det virker som om så mange har PRIVATE ting der (dildoer, medisiner andre ikke skal vite om osv). Jeg tør iverfall ikke ta sjansen på at ingen av mine venner/bekjente kikker i skap som de får tilgang til. Så antideppresivaen, vibratoren, kondomene og resten i den kategorien er på soverommet.

Er det jeg som har en stor (og broket) omgangskrets, eller er det vanlig å slippe personer du stoler 100 % på inn på badet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter ikke inn i baderomsskapene i den tro at jeg skal finne så fryktelig mye spennende, men det er vel mer en dårlig uvane og et utslag av kjedsomhet. Og til nå har jeg ikke funnet mere spennende ting enn toalettpapir, vaskemiddel, hårprodukter o.l.

Vet ikke helt hva dere tenker, dere som plasserer "hemmelige" ting i baderomsskapene deres... Når dere har overnattingsgjester - er det sånn at de må ha med seg ALT av hygieneartikler selv??? Eller når foreldre/svigerforeldre overnatter - får de ikke låne tannkrem eller andre ting som ville være naturlig å låne??? Nei, har jeg noe hemmelig som jeg ikke ønsker at andre skal vite om, så plasserer jeg det ihvertfall ikke i baderomsskapene!!! Så her hos meg er det bare fritt fram... Baderommet blir på en måte et "offentlig" rom som de fleste må innom en eller annen gang i løpet av et lengre besøk - det må de derimot IKKE på soverommet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jqa, det innrømmer jeg glatt at jeg gjør. og det tror jeg fryktelig mange andre gjør og, men ikke tør å innrømme det (ikke engang anomymt på internett).

Er så eni så eni, Fruktfat :) Baderomsskapstittere - kom ut av skapet nå! Er ikke lenger flaut å innrømme "svakheten" vi har!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktfat
Jeg titter ikke inn i baderomsskapene i den tro at jeg skal finne så fryktelig mye spennende, men det er vel mer en dårlig vane og et utslag av kjedsomhet. Og til nå har jeg ikke funnet mere spennende ting enn toalettpapir, vaskemiddel, hårprodukter o.l.

nettopp! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Når dere har overnattingsgjester - er det sånn at de må ha med seg ALT av hygieneartikler selv??? Eller når foreldre/svigerforeldre overnatter - får de ikke låne tannkrem eller andre ting som ville være naturlig å låne???

Jeg har sjelden overnattingsgjester, men når jeg ligger over hos andre har jeg da med alt av hygieneartikler selv, ja. (Mulig jeg er litt rar, men jeg synes det er ekkelt å dele tannkrem med andre mennesker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Jeg har gjort det en gang - og ble så skuffa! :ler: (må legge til at jeg var litt full da) Og var med broren min til noen han kjenner. De har så god råd og lever så bra, så jeg trodde hun hadde skapet fullt av dyre hudpleieprodukter osv, men da jeg åpna skapet, var det bare billige kremer fra Loreal og det mest ekslusive hun hadde var parfymert bodylotion! Jeg trodde at folk hadde like mye som meg - minst! Jeg elsker å ha skapet fullt av gode produkter. Og jeg ville ikke syntes det var ubehagelig om noen snoket i skapet mitt - heller motsatt! Men så har jeg ikke prevensjonsmidler, medisiner eller noen andre "hemmelige, avslørende" ting der. Etter den ene gangen, har jeg skjønt at andres skap ikke er så spennende likevel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Du får nesten spørre noen andre enn meg, for blandt mine venner så er "åpent hus" faktoren høy. Vi går i hverandres toalettskap, kjøleskap, matskap. osv... HELT ÅPENTLYST.... ingen hemmelig snoking altså  ;)

Her er det også åpent hus i forhold til det der, og når jeg er borte hos venner så er er de samme regelene gjeldene der også. Sminke, tamponger, shampo og alt sånn er fritt vilt.

Selv har jeg da snoka i skapene til folk, jeg er nysgjerrig. (Men har aldri flyttet på ting og rota igjennom ting, bare titta.) Og sånn er det. Men jeg har slutta med det nå faktisk, etter at jeg for noen år siden fant saker og ting jeg angra på at jeg så.

Har generelt blitt mer forsiktig med slike ting på alle plan. Om det ligger lapper i et hus, leser jeg dem ikke. Glemmer noen igjen ting, så lar jeg det ligge der de ligger. For jeg er for det første blitt mer paranoid og kan av og til tenke at "tenk om de har lagt det på en spesiell måte, også rører jeg det, og da vet de" - så jeg er helt fanatisk opptatt av at det skal ligge på eksakt lik plass. Og om noen kommer til å lese noe som er mitt, snoke i ting de ikke skal snoke i - så har jeg i hvert fall rent mel i posen.

Så ikke mer snoking på meg,med mindre det er tomt for dopapir. Orker ikke sitte og hyle "Hvor er dassrullen??? Jeg må tørke ræva mi" når jeg er i familieselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd. :)

Sniker sjelden (men det hender hvis jeg kjeder meg) i folks baderomsskap. Men jeg leter uten sjenanse hvis jeg trenger en tampong, dopapir, fuktighetskrem eller tannkrem hvis jeg trenger det. Et sted må det jo være... Og jeg finner det som regel.

Her i huset ligger prevensjon og AD åpenlyst fremme (altså på badet), og jeg går ut i fra at folk snoker i mitt skap. Vær så god, bare å titte det. Hvis mine gjester tar anstøt av å se mine p-piller eller andre godsaker (som neglelakk, plaster, ansiktsmasker, parfymer, nesespray eller kolokrem) så er det i grunnen synd for dem, og ikke for meg.

Den som leter skal finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så eni så eni, Fruktfat :) Baderomsskapstittere - kom ut av skapet nå! Er ikke lenger flaut å innrømme "svakheten" vi har!!!!  :ler:

Her er en :vinke:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har igrunn aldri falt meg inn å gjøre. Selv jeg som er så nysgjerrig synes ikke det er så interresant hva andre har i skapene sine :ler:

Men om noen vil kikke i skapene mine må de bare gjøre det. Har jeg noe som absolutt ingen må se ligger det uansett ikke på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

En gang på nachspiel tok jeg en kikk i skapet på badet, vi var hos søsteren til noen, og jeg tok like godt med meg noen produkter. Var rimelig forvirra og etterhvert flau dagen etterpå da jeg "fant" disse rundtomkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi

ha ha ha ha :ler:

Jeg kan bare fortelle at jeg ikke forventer noe annet enn at mine gjester faktisk tar seg en titt, jeg da ;)

greit - sikkert ikke alle, men en og annen liten nysgjerrigper finns der alltid :) Om det så er i forbindelse med lån av hårspray, speil (for å kunne studere frisyren bakfra :ler: ), bind kanskje, lukte på en parfyme jeg har på meg.. Ja, vel, uannsett - så gjør jeg ikke annet enn å regne med det. Og det er helt greit!!

Jeg snoker iblandt selv. Det gir en så bra pekepinn på hva slags type menneske du er. Hvilken parfyme bruker du. har du mange ansiktskremer? Dyr i bruk? Hva prioriterer du? vel, he he :ler: Når jeg tenker meg om er det faktisk jævlig interessant med andres baderomskap! Ikke minst de du IKKE kjenner såå godt. Gode venninner tenker jeg ikke på å snoke hos. De vet jeg alt om - og viseversa.

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Regne mæ sjøl som en normal og oppegåanes person, men har en liten "svakhet"...  :ler:  Når æ e på do hos folk, og baderomsskapan e i nærheten av doen, så har æ en tendens tel å åpne dem og titte inn i dem. Når æ gjør det, så åpne æ dæm så forsikti som æ kan, og ber tel gud om at de ikkje knirke... Har fortælt mange i vennskapskretsen om dettan, og alle påstår at de ALDRI gjør det... Det nekte æ og tru! E nok nåkka nysgjerrig, men trur det like masse dreie sæ om at æ kjede mæ når æ sett der - spesielt når æ skal gjøre nåkka som tar litt tid...  :sjenert: No true vennan mine mæ me at det skal legge masse skrammel i skapan, sånn at neste gang æ skal på do hos dem, så bi æ tatt på fersken... :)

Forresten, e det nån andre her som har nån sånne type "svakheta" og førtelle om???  ;)

Hvor gammel er du egentlig? jeg har eksplodert om jeg har oppdaget noe sånt hjemme hos meg. kan da ikke falle meg inn å gjøre noe slikt.

hva er forskjellen på å snike i baderomsskap og nattbordskuffen.

At andre ar medisiner på soverommet vedkommer ikke saken.

jeg har medisiner i mitt og en hel del andre private ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gammel er du egentlig? jeg har eksplodert om jeg har oppdaget noe sånt hjemme hos meg. kan da ikke falle meg inn å gjøre noe slikt.

hva er forskjellen på å snike i baderomsskap og nattbordskuffen.

At andre ar medisiner på soverommet vedkommer ikke saken.

jeg har medisiner i mitt og en hel del andre private ting.

Er 32... Enn du?

Er det ikke bra at vi er forskjellig...??? Hadde absolutt ikke eksplodert av noe sånt, muligens fordi jeg gjør det selv... :sjarmor: Og er så lykkelig og glad for at det er flere her inne som sier at det hender at de titter - føler meg ikke riktig så "uvanlig og sær" da... :)

Forskjellen på et baderomsskap og en nattbordsskuffe er vel, forutenom de åpenlyse fysiske forskjellene, at det ene er på et bad, som gjerne blir besøkt av gjester for å gå på do, låne hårspray, legge på siste-liten-make up'en osv. Nattbordsskuffen er (normalt sett) på et soverom, som etter min mening er et mye mer privat rom en et bad.

Og et godt råd til deg: Putt dine private ting på en mer "privat" plass enn baderomsskapet, f.eks nattbordsskuffa. Er ikke sikkert vennene dine har samme tankegang som deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er 32... Enn du?

Er det ikke bra at vi er forskjellig...??? Hadde absolutt ikke eksplodert av noe sånt, muligens fordi jeg gjør det selv...  :sjarmor: Og er så lykkelig og glad for at det er flere her inne som sier at det hender at de titter - føler meg ikke riktig så "uvanlig og sær" da... :)

Forskjellen på et baderomsskap og en nattbordsskuffe er vel, forutenom de åpenlyse fysiske forskjellene, at det ene er på et bad, som gjerne blir besøkt av gjester for å gå på do, låne hårspray, legge på siste-liten-make up'en osv. Nattbordsskuffen er (normalt sett) på et soverom, som etter min mening er et mye mer privat rom en et bad.

Og et godt råd til deg: Putt dine private ting på en mer "privat" plass enn baderomsskapet, f.eks nattbordsskuffa. Er ikke sikkert vennene dine har samme tankegang som deg... :)

jeg legger mine private ting i skapet på badet,nettopp pga det er privat. Min mann har egne skap på badet. Mine venner vet at det er håndkle,såpe og toalettpapir i den nederste raden. De som ikke vet det,spør faktisk.

jeg er 8 år eldre enn deg,men tror ikke tankegangen skal slå ut så forskjellig ved 8 år.

badet ligger rett over soverommet, så det er praktisk å ha ting på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
jeg legger mine private ting i skapet på badet,nettopp pga det er privat. Min mann har egne skap på badet. Mine venner vet at det er håndkle,såpe og toalettpapir i den nederste raden. De som ikke vet det,spør faktisk.

jeg er 8 år eldre enn deg,men tror ikke tankegangen skal slå ut så forskjellig ved 8 år.

badet ligger rett over soverommet, så det er praktisk å ha ting på badet.

Ble det en alderting også nå.. :roll:

Det er bra for deg at du har dine prinsipper. Hva vennene dine gjør vet du vel strengt tatt ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg legger mine private ting i skapet på badet,nettopp pga det er privat. Min mann har egne skap på badet. Mine venner vet at det er håndkle,såpe og toalettpapir i den nederste raden. De som ikke vet det,spør faktisk.

jeg er 8 år eldre enn deg,men tror ikke tankegangen skal slå ut så forskjellig ved 8 år.

badet ligger rett over soverommet, så det er praktisk å ha ting på badet.

Nei, har vanskelig for å tro at de 8 årene skal slå voldsomt ut i denne saken! Men det er jo greit å ha alderen plassert i diskusjonen...

Men igjen, putt dine private ting på en mer privat plass enn i bederomsskapet. Det er nemlig noen av oss som ikke respekterer den private sfære som noen mener et baderomsskap er. Du har sikkert venner som spør, men enn de vennene som ikke spør??? Ikke alle er så rett frem og freidig som meg, som forteller at jeg gjør det... Mulig du har noen venner som er skaptittere, men som ikke tør komme ut av skapet og si det til deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...