Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. juli 2006 #121 Skrevet 2. juli 2006 NB! Skulle jeg i en av mine innlegg ha brukt ordet snike, så blir jeg skikkelig flau nå Faktisk mer flau enn å innrømme at jeg titter inn i baderomsskap... ← Sjekke overskriften
LilleBille Skrevet 2. juli 2006 #122 Skrevet 2. juli 2006 NB! Skulle jeg i en av mine innlegg ha brukt ordet snike, så blir jeg skikkelig flau nå Faktisk mer flau enn å innrømme at jeg titter inn i baderomsskap... Sjekke overskriften ← Det er jo opplagt du som startet det hele med å kalle det "Sniking i baderomsskapan" - så du får ta oss på at vi svarer på det du spør om. Er det avklart på forhånd at man kan forsyne seg av det som trengs - er det ikke sniking. Sniking oppfatter hvertfall jeg som å gjøre noe som ikke helt er akesptabelt. Har man fått aksept for å ta seg tilrette/låne - så er det etter min oppfatning ikke sniking.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #123 Skrevet 2. juli 2006 Jammen i alle dager For noen frekkaser! Jeg skal begynne å legge brukte dongiser i mitt skap og samle opp til gullmedalje, så skal snikene få seg en fin overraskelse!
Mona32 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #124 Skrevet 2. juli 2006 Sjekke overskriften ← Ja, huff... Oppdaga det etterpå... Men håpet at dere ikke skulle oppdage det... Oppvakt gjeng her inne! Skikkelig flaut!!! Kan ikke si noe annet... Får bare unnskylde meg bak at det var et forsøk på å lage en fengende overskrift, slik at det ble litt dreis på tråden. Får håpe at jeg ikke har brukt det flere ganger...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. juli 2006 #125 Skrevet 2. juli 2006 Synes sniking er et passende ord jeg da. Jeg føler iallefall at jeg sniker når jeg holder på. Du skriver jo i første innlegget ditt at du er så forsiktig du kan så ingen skal høre knirking fra skapdører og sånn. Selv om du bare ser inn og ikke rører så kaller jeg det sniking.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #126 Skrevet 2. juli 2006 herregud Dere som ikke titter - SNIKTITTER - i andres "skap", har dere ingenting som er frekkt på CV'en??! I N G E N T I N G ? ? ? ← CV'N?? På min cv står ting jeg har kan og har gjort... det er ikke mye frekkhet å spore der heller. Men hva har det med folks private skap å gjøre uansett? Og som en annen over her et sted spurte om: Sier man fra at man har vært og tittet i skapet? Hvis man ikke sier noe, - hvorfor ikke? Fordi man føler selv at det faktisk ikke er riktig? Synes ikke det er frekt å åpne skap for å se etter en ting - dopapir, bind (selv om man burde ha spurt!), håndkrem. Men å se i skapet bare for å tilfredstille egen nysgjerrighet er ikke bra. ← Nei, sitter jeg på skåla og det mangler papir, så ser jeg i skapet under vasken om det finnes papir der, for det er der jeg oppbevarer den slags selv, så det er naturlig for meg (ikke at det skjer ofte at jeg må lete frem dopapir hos folk), men derfra til å gå i skapene uten grunn er et stykke. ÅÅÅÅh. Der kom den igjen. Hvem f** har sagt at de snoker i skrivebordskuffen eller nattbordskuffen ? ← Hva er forskjellen da? Jeg ser ikke forskjellen jeg... Skap og skuffer er private. Men nok om det.... hva er det dere ser etter egentlig??
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #127 Skrevet 2. juli 2006 Dette blir flisespikkeri, men jeg spør likvel - hvordan definerer du "går inn i skap" da? ← "Går inn i skap" er å åpne lukkede skapdører. Hvorfor er det viktig?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #128 Skrevet 2. juli 2006 Vi ser ikke etter noenting. Vi er nyskjerrig...Å herregud nå svarer jeg vi istedenfor jeg.. Det er helt greit for meg at andre ikke gjør det. Vi er jo alle forskjellige. Hva jeg mente med skinnhellig.?.... Tja ikke så mye egentlig....Men for eksempel synes noen at å ta småting fra jobben er ok...Det er jo bare en penn, småting, bla bla, men gud forby at noen titter i baderomskapet.. OBS. Dette var bare et eksempel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå