salsera Skrevet 20. juni 2006 #41 Skrevet 20. juni 2006 Hos meg slipper du å sjekke i skapene for jeg har bare hyller Der kan gud og hvermann se hva jeg har. ← Jeg har også bare hyller her hvor jeg bor nå, og så et par bokser som står på dem. Jeg gjør det ganske lett for snikere, med andre ord! Selv innrømmer jeg at jeg har gått på dopapir-jakt i underskapene ved behov, men ellers er det vel ikke så mye spennende på baderom. Et unntak er hos søstera mi, hun har mange blad liggende der, men de ligger åpent, da.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #42 Skrevet 20. juni 2006 Næi æ ha alldri sjæka de for æ syns de æ jævli frækkt å gå i skaban te fålk. Ei gang va æ på fæst hos ei vænninnæ å de vakke mer dasspapir ijen så æ måtte robe åm jelp menn di sa de ær i skabe. Æ sa Æ FINNER FAEN IKKE SKABE åsså måte de kåme inn å jelpe mæ får æ va så dridings, de va unner vasken. Så så di kjønnsårgane mit
Trampe Skrevet 20. juni 2006 #43 Skrevet 20. juni 2006 Nei, jeg har ikke for vane å kikke i skapene til folk. Jeg har nok vært på badene til venninnene mine og lett etter noe, men bare de jeg vet jeg får lov av... Hadde ikke blitt sur om noen av dem glante i mine skap heller.
Gjest Miloine Skrevet 20. juni 2006 #44 Skrevet 20. juni 2006 Næi æ ha alldri sjæka de for æ syns de æ jævli frækkt å gå i skaban te fålk. Ei gang va æ på fæst hos ei vænninnæ å de vakke mer dasspapir ijen så æ måtte robe åm jelp menn di sa de ær i skabe. Æ sa Æ FINNER FAEN IKKE SKABE åsså måte de kåme inn å jelpe mæ får æ va så dridings, de va unner vasken. Så så di kjønnsårgane mit ← ----------------- Har sett etter bind og dopapir hos andre, men aldri lukket opp skapene får å se etter hva de har der! MEN, jeg snoker i mammas baderomsskap men det er noe hun er veeeeldig klar over
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #45 Skrevet 20. juni 2006 Når man er på besøk hos andre og må på do, må man som oftest åpne dodøra for å komme inn der toalettet står, og av og til også lette på dolokket for å gjøre sitt fornødne. Da kan man vel like gjerne åpne toalettskapene mens man først er igang.
hjertesukka Skrevet 20. juni 2006 #46 Skrevet 20. juni 2006 Gjør folk DET altså? Hm- må begynne å sjekke hva jeg har i skapene............... (offtopic, men likevel: man bør slippe å gaule etter dorull når man er på besøk hos folk, syns jeg!)
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #47 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har ikke gjort det selv, men jeg vet at andre har gjort det hjemme hos meg for jeg har en funksjonshemming som mange er nysgjerrige på. Har merket at de har sett på utstyret som jeg har liggende på badet, men det er egentlig helt greit for da får de sett hvordan det ser ut og slipper å innbille seg ting som ikke stemmer. Dessuten blir det enklere for meg å prate om det med dem når jeg vet at de vet.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #48 Skrevet 20. juni 2006 Jei schekker aldri va som er i skapa til folk, de syns jei er utroli frekkt. De har faktisk hennt at jei har avslørt noen som har jort det hos mei.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #49 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har ikke for vane å se i andre sine baderomsskap, men jeg vet at mange gjør det hos meg. Badet mitt er overfylt av kremer, sminke, hårprodukter og div og det er mange som kommenterer tingene mine og vil prøve... de fleste spør, så det er helt greit for meg Men når de er en evighet på badet, da vet jeg de kiker. Har to venninner som jeg har sett har kommet ut med ny øyenskygge på seg...men de sier som regel senere at de bare måtte prøve...
Gjest LilSweetie Skrevet 20. juni 2006 #50 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har gjort det noen ganger når jeg er full.... ...da blir det av en eller annen grunn utroolig fristende..
^me^ Skrevet 20. juni 2006 #51 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Næi æ ha alldri sjæka de for æ syns de æ jævli frækkt å gå i skaban te fålk. Ei gang va æ på fæst hos ei vænninnæ å de vakke mer dasspapir ijen så æ måtte robe åm jelp menn di sa de ær i skabe. Æ sa Æ FINNER FAEN IKKE SKABE åsså måte de kåme inn å jelpe mæ får æ va så dridings, de va unner vasken. Så så di kjønnsårgane mit ← har ei vennine som har en tendens til og ofte være tom for dasspapir på toalettet, blir lettere frustrert hver gang, lurer på hvordan de klarer og beregne at hver gang jeg kommer skal det være tomt? Endret 20. juni 2006 av ^me^
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #53 Skrevet 20. juni 2006 hvis det er fritt for dopapir så leter jeg til jeg finner (men leter liksom ikke i det minste øverste skapet som minst sannsynlig inneholder dopapir da...) og hvis jeg skulle få akutt behov for et bind eller en q-tip el, så spør jeg først om de har og om jeg kunne få ta en. skal jeg ha fest hvor jeg vet at det kan være noen som bruker usannsynlig lang tid på badet (les: to tre venninner samtidig) så henter jeg ut det som jeg ikke vil de skal se (medisiner, sminke som jeg vil ha for meg selv etc), for mest sannsynlig så er det et par skaptittere der.
Gjest 1111 Skrevet 20. juni 2006 #54 Skrevet 20. juni 2006 Jeg gjør ikke det, da jeg ville syns det var ubehagelig om gjestene mine snoket i mine baderomsskap.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2006 #55 Skrevet 20. juni 2006 Selfølgelig kikker jeg i skapet til veninner. Det er jo beste måten å teste ut nye lukter og kremer.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #56 Skrevet 21. juni 2006 Selfølgelig kikker jeg i skapet til veninner. Det er jo beste måten å teste ut nye lukter og kremer. ← Jeg har kremer og parfymer på soverommet... Ville du gått inn på soverommet mitt for å teste?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #57 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Jeg har kremer og parfymer på soverommet... Ville du gått inn på soverommet mitt for å teste? ← Bare hvis doen er der, og det er den sikkert ikke..... Endret 21. juni 2006 av slurry
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #58 Skrevet 21. juni 2006 Bare hvis doen er der, og det er den sikkert ikke..... ← Ok, så i rommet der doen er så er det fritt frem for å snoke...? Greit å vite!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2006 #59 Skrevet 21. juni 2006 Ok, så i rommet der doen er så er det fritt frem for å snoke...? Greit å vite! ← Du får nesten spørre noen andre enn meg, for blandt mine venner så er "åpent hus" faktoren høy. Vi går i hverandres toalettskap, kjøleskap, matskap. osv... HELT ÅPENTLYST.... ingen hemmelig snoking altså Soverom er heller ikke hemmelig. Vi står som oftes der inne i løpet av kvelden og har en liten prøve/bytte runde av klær. Jeg er faktisk litt overrasket over at folk er så privat. Hva er det som er så farligt å vise frem ? Om noen hadde funnet dildoen min hadde jeg ledd meg ihel. Men som du sier, jeg går ikke i folk sine soveromskap.
Viviwoom Skrevet 21. juni 2006 #60 Skrevet 21. juni 2006 Tja... Er sikkert mange som snoker i baderomsskapene når de er på besøk. Personlig gjør jeg det ikke. Hvis de er som meg, så er det ikke så innmari mye spennende der inne. Med mindre man er fascinert av tannbørster og q-tips og slike ting. Det er helt sikkert noen av mine venner som gjør det også, men det bryr jeg med ikke særlig mye om. Jeg har ikke noen skumle hemmeligheter på badet mitt, jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå