Gå til innhold

Blitzere klare til å aksjonere mot politiet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En ting til jeg kom til å tenke på her forleden - de kommer fra varmere strøk opp til vår iskalde og ufølsomme land fordi det er så ille der nede? Javel - det er mange land de må igjennom på veien hit opp - hvorfor stanser de ikke bare der? Søker asyl?? Og hvorfor følger ikke de landene opp og stanser dem dersom de reiser som flyktninger? Da har de jo ikke lov å sende dem videre - da må de enten vurdere deres søknad eller hindre dem i å komme inn i det landet - men neida, de bøtter dem på neste fly til norge... Hvorfor? Jo fordi her har vi "paradis"..

Og når danskene så våkner, endrer loven og er strengere så er de plutselig rasister??

Joa, gi meg et solarium og et språkkurs så skal jeg søren meg brenne pass jeg også og file bort fingrene hvis det fører til at jeg får samme oppvartning...

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er en interaktiv fin måte å lære litt om hvordan det er å være asylsøker. Jeg mistenker at mange egentlig ikke har satt seg så mye inn i saker de diskuterer.
Gjest Gjest
Skrevet

Det er veldig utrygt i Somalia også - skal vi ta inn 20 millioner flyktninger derfra også?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel ikke bare somalia, vi kan vel hente en 500.000 fra palestina og ett par millioner fra Benin. Hvem skal vi henvende oss til når alt går til helvete etter 5 år med fri innvandring, 50 millioner nye innbyggere og systemet bryter sammen?

Skrevet

Stemmer, dere er ganske realistiske. I år kommer Norge til å ta inn fire millioner asylsøkere.

Er det virkelig noen i dette "opplyste" landet som tror vi har fri innvandring?

Gjest gjest1
Skrevet

En dag er vi nordmenn en "trua art", for disse forbannade utlendingene kommer til å avle oss ut. Kommer en inn, skal dem ha med hele familien på 100stk fettere og kusiner, tanter og onkler og hele rakkelet. Og så finner alle disse ungfolka seg norske partnere og får seg sju barn hver mot den vanlige nordmann som får fra 0-3 barn.

Denne sultestreiken er jo helt latterli som har pågått så lenge, kan dem ikke bare sende dem på første fly hjem?? Nei, Norge, svake Norge kommer vel til å la dem bli. Fan ta dette landet altså. Lille paradis.

Skrevet
En dag er vi nordmenn en "trua art", for disse forbannade utlendingene kommer til å avle oss ut. Kommer en inn, skal dem ha med hele familien på 100stk fettere og kusiner, tanter og onkler og hele rakkelet. Og så finner alle disse ungfolka seg norske partnere og får seg sju barn hver mot den vanlige nordmann som får fra 0-3 barn.

Ja, dette er jo realiteten i dag.

Det var altså ironi.

Hvordan skal familier i Norge klare å overleve med syv barn når det norske samfunnet er bygd opp rundt at begge foreldre jobber? All statistikk viser jo at andregenerasjons innvandrere får barnekull på størrelse med norske.

Riktignok er det nok færre av dem som ikke får barn, men nå trenger alle samfunn nye barn, så hvis familier i Norge får i gjennomsnitt under to barn (som er det vanlige blant vestlige) vil nasjonen gå under. Og det er ikke på grunn av innvandring, men fordi vi vil bukke under av konkurransen med andre nasjoner, da produktivitet vil gå ned og en økende andel eldre vil knekke velferdssamfunnet.

Og for å ha en ting klart: familiegjenforening betyr ikke at du får fetterene dine hit. Det gjelder ektefelle og barn.

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, dette er jo realiteten i dag.

Det var altså ironi.

Hvordan skal familier i Norge klare å overleve med syv barn når det norske samfunnet er bygd opp rundt at begge foreldre jobber? All statistikk viser jo at andregenerasjons innvandrere får barnekull på størrelse med norske.

Riktignok er det nok færre av dem som ikke får barn, men nå trenger alle samfunn nye barn, så hvis familier i Norge får i gjennomsnitt under to barn (som er det vanlige blant vestlige) vil nasjonen gå under. Og det er ikke på grunn av innvandring, men fordi vi vil bukke under av konkurransen med andre nasjoner, da produktivitet vil gå ned og en økende andel eldre vil knekke velferdssamfunnet.

Og for å ha en ting klart: familiegjenforening betyr ikke at du får fetterene dine hit. Det gjelder ektefelle og barn.

Nå var jeg kanskje litt offtopic på denne tråden, men jeg blir bare så irritert at alle disse utlendingene skal komme og ta seg så til rette.

Og nå at de sultestreiker fordi norge har avslått søknaden. Kan de ikke bare respektere fakta og innse at det er over for dem å oppholde seg i dette landet.

Skrevet (endret)
Nå var jeg kanskje litt offtopic på denne tråden, men jeg blir bare så irritert at alle disse utlendingene skal komme og ta seg så til rette.

Og nå at de sultestreiker fordi norge har avslått søknaden. Kan de ikke bare respektere fakta og innse at det er over for dem å oppholde seg i dette landet.

Hvorfor er det så farlig at de sultestreiker og mener at avgjørelsen til UDI er feil?

Ble folk like forbanna på Fritz Moen da han ikke godtok å bli dømt for mord? Eller når Nokas-ranerene anket dommen? Hvorfor denne irritasjonen over at folk føler seg urettmessig behandlet?

Hva er problemet? De blir jo sendt ut uansett.

Men da vi er nordmenn og er vant med å godta alt uten å klage, så skjønner jeg jo folk blir litt irritert når folk viser at det faktisk går an å klage. Selv om det ikke nødvendigvis nytter. Kanskje vi har noe å lære av dem?

Endret av punktom
Gjest Gjest
Skrevet

skulle man ta dem inn, så kan man ikke forskjellsbehandle andre som gjør det samme - da må det nødvendigvis bli endring i loven slik at den sier at "den som sultestreiker skal få opphold". Menneskesmuglerne vil få nyss i dette i hele verden, og "alle" skal til Norge.

Skrevet
Hvorfor er det så farlig at de sultestreiker og mener at avgjørelsen til UDI er feil?

Ble folk like forbanna på Fritz Moen da han ikke godtok å bli dømt for mord? Eller når Nokas-ranerene anket dommen? Hvorfor denne irritasjonen over at folk føler seg urettmessig behandlet?

Jeg vil vel kanskje tro det hadde kommet noen reaksjoner hvis NOKAS-ranerne satt seg til utenfor Tinghuset, og sultestreiket fordi de ikke ville sendes i fengsel...Så vidt jeg vet har vel også disse Afghanerne fått ankebehandlet søknadene sine.

Det vil jo være helt umulig å gi etter for kravet til de sultestreikende. Det vil jo sende signaler til alle som får avslag om at de får bli hvis de sultestreiker litt.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det vil jo være helt umulig å gi etter for kravet til de sultestreikende. Det vil jo sende signaler til alle som får avslag om at de får bli hvis de sultestreiker litt.

Sultestreik er ikke noe nytt fenomen. Det betyr ikke at alle sultestreiker for å få viljen sin. http://no.wikipedia.org/wiki/Sultestreik

Gjest Gjest
Skrevet

For dumt av pressen i vg å skrive at "fulle nordmenn plager sultestreikende afghanere". Det er 2006! Og ikke helt vanlig å sitte på gata sulten så lenge at man svimer av :overrasket: Barnslig taktikk som er helt utgått spør du meg. Nei ut med dem, har dem fått avslaget er det rett ut!

Skrevet
Sultestreik er ikke noe nytt fenomen. Det betyr ikke at alle sultestreiker for å få viljen sin. http://no.wikipedia.org/wiki/Sultestreik

Nei men det er vel nettopp fordi man ikke gir etter for kravene til de som sultestreiker hvis kravene ellers ikke støttes av norsk lov!!!

Skrevet

Jeg er ikke for fri innvandring, men Norge har faktsik et visst ansvar for disse folka, da Norge faktisk er med på å gjøre landet utrygt!

Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg ser det komiske i at fulle folk går forbi de sultrestrekende med kebab i hånden og spør om det er her det er sultne folk :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg innrømmer gjerne at jeg ser det komiske i at fulle folk går forbi de sultrestrekende med kebab i hånden og spør om det er her det er sultne folk  :ler:

:ler: Nemlig!

Men også at de som støtter de går rundt med øl i hånden utenfor en kirke...

Skrevet

Det jeg stusser litt på i den artikkelen, er dette utsagnet:

- Dette er ikke tilfredsstillende i dag, sier lege Mads Gilbert, til Dagbladet.no.

- Det er en skam at Oslo Kommune ikke sørger for at ting er på plass. Dette er en uanstendig behandling. Ting må på plass i dag. Man kan ikke leke et politisk spill på denne måten. Det må være på plass telt, mat og strøm i løpet av dagen, sier han.

Plikter virkelig kommunen å tilrettelegge for en ulovlig aksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...