Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig, ikke sant lunacia? :tommelsmil:

Jeg har storkosa meg i helga. Været var jo meldt å være litt ustabilt, så vi var på nippet til å finne på noe annet, men har vært enige om at det var bra vi dro allikevel. Været har vært strålende med unntak av en skikkelig skur i går kveld og en i natt.

Vi kom ned på fredag, fant en plass til teltet, slo opp det og lagde middag. Det hadde nettopp regna så lufta var frisk og klar. Vi gikk en tur og titta litt i området.

I går var det strålende vær helt fra morgenen, frokost utendørs, bading, soling, spiste middag ute og slappa av litt. Så kom det en skikkelig tordenskur, vi stappa alt vi hadde med inn i teltet og gikk en tur vi. Så deilig å være ute, selv i regnvær. Det hølja ikke akkurat ned da. Det var opphold nok til å sitte litt ute på kvelden, og så kom det en skur i natt. Da er det deilig å ha rydda inn alt og ha vanntett telt, kunne ligge tørt og godt og høre på regnet på duken.

I dag morges dryppa det litt, og det var rimelig overskya, så vi brøt opp og dro fra plassen. Kjørte rett og slett en tur nedover kysten til Verdens ende. Der har jeg aldri vært før, sola skinte etterhvert og det var bare herlig. Vi har hatt allverdens tid i dag og bare tatt det rolig, allikevel kom vi hjem i ganske grei tid og får litt kveld hjemme.

Oss to på tur fungerer supert, ingen av oss er spes vanskelige å ha med å gjøre, begge bidrar og tar initiativ til å få gjort ting. Kjempedeilig. Har hatt det hyggelig. Hadde vi ikke dratt på tur ville helga bare gått med til sløving og må-ting tenker jeg.

Vi hadde noen skikkelig snodige naboer da, i en campingvogn, skikkelig "white trash", ganske underholdende egentlig. Flira oss skakke etpar ganger. :ler: Sånt lager gode historier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny avatar igjen. Solnedgangen mellom regntunge skyer lørdag kveld. Faktisk i orginalfarger. :ler: Det var helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bilde - men du er ikke deg om du ikke er en struts ... :ler:

(så du likte ikke feriestrutsen min altså :sjenert: )

Endret av LilleBille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en struts i bildet billa, ta på deg brillene dine. ;) Nå i ferien synes jeg det er mest passende med feriebilder da.

Den feriestrutsen så litt psyko ut så den sparer jeg til en seinere anledning. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg har vore på date i dag, sånn uplanlagt, sia klokka 5, e heimom for å skifte kle, og skal no ut igjen... Ka skjer? Han e minst ti år eldre enn meg... Og ikkje pen, men sexy... Uffa... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Kos deg med ferie!! Eg reiser vekk no, blir vekke til neste helg, fann ut eg måtte vekk for ikkje å jobbe heile veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var strutsen ja :ler: da gir jeg meg - da er det greit :ler:

Falt meg liksom ikke inn at det var en struts på det bildet gitt .. synes bare det var "utsikt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med ferie!! Eg reiser vekk no, blir vekke til neste helg, fann ut eg måtte vekk for ikkje å jobbe heile veka.

Sikkert lurt ja. Kos deg på ferie. :vinke:

Der var strutsen ja :ler: da gir jeg meg - da er det greit :ler:

Falt meg liksom ikke inn at det var en struts på det bildet gitt .. synes bare det var "utsikt".

Ehem... :sjenert: Må vel innrømme at den strutsen ikke var der første gang. Jeg mener, det er jo ikke strutser løs i Vestfold sånn til vanlig. :sjenert:

Men arbeidsmenner utenfor vinduet, det er det, rett utenfor til og med. I dag våkna jeg kjempetidlig, gadd jo ikke å stå opp da, man har jo ferie. :ler: Så det ble litt mer soving. Nå har jeg akkurat spist frokost og tatt KG-runden. Får vel ta :husarbeid: -runden etterpå, for her ser det ikke akkurat ut. :roll: Tenker at om jeg gjør det nå, så blir det hyggelig hus å ha ferie i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hælvetes klamt assa. :frustrert: Har gjort litt :husarbeid: og svetten siler under t-skjorta. Skal det være sånn alle feriedagene får jeg et problem ja. Da jeg ut av huset uansett vær. Hadde tenkt at det var mindre klamt i dag som det ikke var så fint, men dengang ei. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg klager ikke på været. Men på situasjonen her som gjør at leiligheten min omtrent er hermetisk lukket uten særlig mulighet for skikkelig lufting. Det blir så varmt og klamt inne. Først nå i kveld er det passe levelig. Hadde kjapt besøk av elskern tidligere for å utveksle campingting som ble med feil hjem, og han syntes og det var varmt og klamt her. Så det er ikke bare meg.

Men denne situasjonen krever helt klart at jeg må komme meg mer ut av huset denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Camelia

Du har vel vifte? Benke seg til i sofaen foran vifta, med et digert glass isvann med lime, det er det eneste som funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke det. Er ikke så glad i sånne for jeg blir så lett forkjøla. Vi har det på jobben.

Men i og med at jeg var hjemme i går sto vinduene oppe over lenger tid og det kjennes litt bedre her i dag ja. Ser jo ut til å bli ganske så fint og. :sjarmor: Det kan jeg like.

Pc'n min har begynt å tulle igjen, det liker jeg ikke :frustrert: Drev og tok backup på den eksterne disken i går og da hang den veldig og stengte ned etpar ganger. Den hadde skrudd seg av i natt og. Men nå er dataene trygge i hvertfall. Har tenkt å reinstallere allikevel, får vel ta det en av dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er slitsomt å flytte assa. ;) Og det var ikke meg som flytta engang. :ler:

Hjalp en venninne i dag, det var fryktelig varmt og klamt, mange trapper og tunge esker. Har en anelse om at jeg kommer til å kjenne lårmuskulaturen i morgen. Kjenner i hvertfall at det ene bekkenleddet (det som ikke kiropraktoren har fiksa) ikke er like godt som det andre. Og at jeg ikke er særlig sterk i øvre del av rygg og nakke. Hmm, her kommer alle svakhetene fram gitt. :forvirret:

Så akkurat værmelding for i morgen og den så jo ikke så verst ut. Tenker det blir stranda på meg om det der slår til, må jo holde brunfargen ved like. Har forberedt meg bittelitt så jeg kan bare stikke ut om det ser bra ut. :danse:

Må pakke i morgen og, skal jo reise fredag morgen. Du verden hvor tett program man har når det er ferie. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå, støl i bena sine ja. :forvirret: Kjenner både legg- og lårmuskulatur. Bekkenet og ryggen er ikke så verst da, det er da noe. :ler:

Det kan se ut som det klarner opp ute (?), da blir det i så fall "varmebehandling" for støle muskler ute på stranda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmebehandling ble det ja. Kjempedeilig med en hel dag ute. Det var betraktelig mindre folk der og, hverdag i motsetning til helg, og mange tilbake på jobb tenker jeg. Hadde nok blitt stranda i dag og, om jeg ikke skulle på fjellet.

Er bare en kjapp tur innom, vi reiser nå på formiddagen. Det er meldt strålende vær og jeg har pakka bikini og shorts (i tillegg til varme klær og litt regntøy da...).

Men jeg er fortsatt støl. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klem* tilbake. Det er så deilig med ferie, ikke sant?

Jeg har storkosa meg i helga. Været var topp, stedet og festivalen var topp og det er alltid hyggelig å dra på tur med jentene. Vi har ikke gjort det så ofte i det siste, så det var jammen på tide. :ler: Føler at denne helga har gitt meg mer input enn mange ukers ferie.

Sekken står enna uutpakka i gangen, det flyter litt av ting jeg ikke fikk ordna i forrige uke, men who cares. Det er ferie. :sjarmor: Velvel, får ta en liten sjau i dag. I går begynte jeg å reinstallere pc'n etter at den for ørtende gang slo seg av. Det har tatt litt tid da, det er alltids litt fikling for å få alt på plass igjen. Men nå ser det ut til at alt er i rute.

Denne uka har jeg bare løse planer, starter hos psykologdama igjen i morgen, det blir litt spennende. Tida har gått så fort og det har jo skjedd endel i sommer. Vi snakka litt om bruddet i helga, de andre vet jo endel fra før da. Fikk komplimenter på at jeg virka så fornøyd og harmonisk, det tilskriver jeg i hvertfall terapien. Jeg har ikke fortalt dem om det før. Vi diskuterte i det store og hele mange nyttige temaer som angår oss alle, hvor er vi, hva vil vi etc.

Men under opprydding og installering i går fant jeg en gammel mail fra utysket, svar på den jeg sendte (tøffasmailen for dem som husker det). Det svei litt ja. Jeg føler vel i endel situasjoner at jeg ikke har fått "tatt igjen", ikke fått gitt min versjon av historien, og det føles litt uferdig på en måte. Selv om jeg nå har blitt litt flinkere til å fortelle. Vel, nok om det, jeg kjenner jeg girer meg litt opp med å tenke på henne, hun slapp liksom unna med det hun gjorde og det er ikke riktig. :forvirret:

Men nå er det vel på tide å komme seg i dusjen og ut etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...