Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 4. juni 2006 #21 Del Skrevet 4. juni 2006 Denne gidder jeg ikke å svare på. Psykisk ustabile vaffelrumper bør ikke bruke vaffeljern. ← Neste gang får du "ta'n helt ut" og la være å skrive noe i det hele tatt. Lurer på hvem som er psykisk ustabil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 4. juni 2006 #22 Del Skrevet 4. juni 2006 Se forresten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 4. juni 2006 #23 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg har også et Cloer jern, et dobbelt faktisk, som jeg er kjempefornøyd med Bestilt på nett fra Clas Ohlson ← Også veldig godt fornøyd med vårt Cloer jern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2006 #24 Del Skrevet 4. juni 2006 Dette vaffeljernet har vi, og vi er kjempefornøyde! :-D Den koniske formen gir et jevnt stekeresultat. Vi fikk også med en øse som gir akkurat nok røre til jernet når den er full. Det er et vaffeljern som gir 6 hjerter i en stooor plate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majva Skrevet 4. juni 2006 #25 Del Skrevet 4. juni 2006 Vaffeljern som en kan steke to plater samtidlig!! ønske ønske ( på nordmøre kaller vi faktisk vaffel for bakels, bare litt info i vaffeldiskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #26 Del Skrevet 6. juni 2006 har phillips HD 4472 (det med temperaturinstillinger og 4 hjerter plate), og er superfornøyd, steker jevnt og raskt og får vaflene akkurat så sprø og saftige og store som jeg liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 6. juni 2006 #27 Del Skrevet 6. juni 2006 Dette vaffeljernet har vi, og vi er kjempefornøyde! :-D Det er et vaffeljern som gir 6 hjerter i en stooor plate. ← Dette har vi også, og vi er kjempefornøyd. Greit med 6 hjerter, for da blir plata så lett å dele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #28 Del Skrevet 7. juni 2006 Dette vaffeljernet har vi, og vi er kjempefornøyde! :-D Den koniske formen gir et jevnt stekeresultat. Vi fikk også med en øse som gir akkurat nok røre til jernet når den er full. Det er et vaffeljern som gir 6 hjerter i en stooor plate. ← Hva i all verden er "konete plater" ??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå