Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 4. juni 2006 #21 Skrevet 4. juni 2006 Denne gidder jeg ikke å svare på. Psykisk ustabile vaffelrumper bør ikke bruke vaffeljern. ← Neste gang får du "ta'n helt ut" og la være å skrive noe i det hele tatt. Lurer på hvem som er psykisk ustabil
Gjest Jamila Skrevet 4. juni 2006 #23 Skrevet 4. juni 2006 jeg har også et Cloer jern, et dobbelt faktisk, som jeg er kjempefornøyd med Bestilt på nett fra Clas Ohlson ← Også veldig godt fornøyd med vårt Cloer jern!
Saeria Skrevet 4. juni 2006 #24 Skrevet 4. juni 2006 Dette vaffeljernet har vi, og vi er kjempefornøyde! :-D Den koniske formen gir et jevnt stekeresultat. Vi fikk også med en øse som gir akkurat nok røre til jernet når den er full. Det er et vaffeljern som gir 6 hjerter i en stooor plate.
majva Skrevet 4. juni 2006 #25 Skrevet 4. juni 2006 Vaffeljern som en kan steke to plater samtidlig!! ønske ønske ( på nordmøre kaller vi faktisk vaffel for bakels, bare litt info i vaffeldiskusjonen
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #26 Skrevet 6. juni 2006 har phillips HD 4472 (det med temperaturinstillinger og 4 hjerter plate), og er superfornøyd, steker jevnt og raskt og får vaflene akkurat så sprø og saftige og store som jeg liker.
Gjest BagLady Skrevet 6. juni 2006 #27 Skrevet 6. juni 2006 Dette vaffeljernet har vi, og vi er kjempefornøyde! :-D Det er et vaffeljern som gir 6 hjerter i en stooor plate. ← Dette har vi også, og vi er kjempefornøyd. Greit med 6 hjerter, for da blir plata så lett å dele
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2006 #28 Skrevet 7. juni 2006 Dette vaffeljernet har vi, og vi er kjempefornøyde! :-D Den koniske formen gir et jevnt stekeresultat. Vi fikk også med en øse som gir akkurat nok røre til jernet når den er full. Det er et vaffeljern som gir 6 hjerter i en stooor plate. ← Hva i all verden er "konete plater" ??? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå