Gå til innhold

Oh my god!

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Det jeg har lagt merke til med de jentene i Vi menn (mannen abbonerer, så jeg leser bladet stort sett hver uke) er at det er jenter med alle forkjellige slags kropper der- altså alminnelige jenter. Og det synes jeg er positivt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

kan ikke huske at henriette var såå tynn da hun var med i topmodel. hun har nok slanka seg noe ekstremt ja

Gjest Gjest
Skrevet

Typisk at norske, bleikfeite damer hyler opp om tynne modeller når de egentlig har dårlig samvittighet fordi de ikke greier å bli kvitt diseelårene og bulken på magen.

Gjest Gjest
Skrevet
Typisk at norske, bleikfeite damer hyler opp om tynne modeller når de egentlig har dårlig samvittighet fordi de ikke greier å bli kvitt diseelårene og bulken på magen.

Har verken disselår eller bulk på magen, er tvert i mot svært fornøyd med kroppen min som jeg jobber hardt for å holde ved like.

Men hadde jeg hadde kropp som den modellen i Dagbladet hadde jeg vært skikkelig deppa... Reagerer mest på hvor kjemisk fri for muskler kroppen hennes er (overhodet ingen form på armer eller ben, vises spes. på bildet der hun sitter), det gjør at hun ser syk og sulteforet ut. Hun ser ekstremt utrent ut. Skader ikke å bevege på seg selv om man er tynn!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes heller ikke denne modellen ser særlig vakker ut. Særlig ikke sminken, den får henne til å se syk ut. Nei, snakker vi badedraktmodeller kan vi heller se til Sports Illustrated. Der fresher de iallefall opp jentene så de ser sunne, friske og sexy ut, ikke sminker dem syke. Der har de også mer former, uten at de på noen måter er overvektige..... :ler: De damene der har kropper som jeg kunne ha likt å hatt selv, denne ser bare skranglete, syk og utrent ut.

Gjest tindra
Skrevet

Interessant det du sier, Embla S. Jeg er selv like tynn som jenta på bildet (kanskje bare litt rundere rundt hoftene og uten utstikkende hoftekam), så har ofte blitt såret av at så tynne jenter/supermodeller o.l. blir kalt skrapa, avmagrede, stygge: men, når det er sagt så synes jeg hun var sminket litt "sykelig" og kledd i klær som ikke er spesielt kledelige på en så tynn jente. Hadde jeg kledd meg slik på stranda hadde jeg også sett sykelig ut. Her er jeg mer skeptisk til hvordan stylisten har fremstilt henne, det virker som man bevisst har prøvd å få henne til å se litt "overjordisk" ut..blekere enn de fleste, tynnere enn de fleste og slikt. Det synes jeg først og fremst er trist for jentas del, fordi mange sikket reagerer på nettopp det med AVSKY.

Som for overvektige jenter, så har det mye å si hvordan man kler seg og om man har en frisk ansiktsfarge o.l. Tynne jenter, middels jenter, tykke jenter: synes ikke det har noe å si - man kan være vakker uansett, ja: DET MENER JEG!

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...