Gå til innhold

Oh my god!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun hadde sykelig små pupper da. Men det kan hun heldigivs fikse lett. Ellers så hun helt fin ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Henriette jo.

Jeg syns hun er veldig pen jeg, og kunne godt tenke meg kroppen hennes.

Skrevet
Hun hadde sykelig små pupper da. Men det kan hun heldigivs fikse lett. Ellers så hun helt fin ut.

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skylder på dere kvinner. Det er dere som er opptatt av de super slanke og synes dette er meget viktig. Se på reklamene til produktene dere kjøper. Som forbrukere blir dere fremstilt som idioter og dere sluker det rått.

De store designerene som blir anerkjent på verdens catwalker er stort sett menn. Og det er disse mennene som produserer mote og modeller og setter standaren for det ideelle.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Hehe...Som mann, og jeg tror jeg snakker på vegne av andre menn også, så foretrekker jeg kvinner med litt mer kjøtt på beina.

På det øverste bildet ser hun ut som en gutt ..... ingen hofter og ingen pupper.

Trenger jo ikke være anorektisk, men tror neppe kroppen hennes er noe "ideal" for hva menn liker.

PS: sjekk ut jentene i Vi Menn....

Skrevet
PS: sjekk ut jentene i Vi Menn....

Jeg vil mye heller se ut som dama denne tråden handler om, enn som en Vi Menn-pike. Grøss...

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Jeg vil mye heller se ut som dama denne tråden handler om, enn som en Vi Menn-pike. Grøss...

Nettopp - det tror jeg nok mange kvinner vil.

Det illustrerer poenget med at kvinner er kvinner verst når det gjelder å dyrke fram sine egne idealer - være seg anorektiske eller annet.

Det er ikke for menn kvinner slanker seg, barberer seg og tar silikon etc - men for andre kvinner....

Så slutt å skylde på oss for slankehysteri og lignende.....

Skrevet

Det illustrerer poenget med at kvinner er kvinner verst når det gjelder å dyrke fram sine egne idealer - være seg anorektiske eller annet.

Det er ikke for menn kvinner slanker seg, barberer seg og tar silikon etc - men for andre kvinner....

hehe, og du vil heller at kvinner skal ha vimenn-pikene som ideal?

Er det ikke bedre at hvert enkelt individ bestemmer slikt selv, da?

Skrevet

Vel, nå har ikke jeg beskyldt noen for det jeg da... Poenget mitt var at Vi Menn-damene kan mennene få like så mye de vil, jeg synes ikke akkurat de er så fine. Men det skyldes nok heller tacky styling/sminke/plagg enn fasongen deres.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
hehe, og du vil heller at kvinner skal ha vimenn-pikene som ideal?

Er det ikke bedre at hvert enkelt individ bestemmer slikt selv, da?

De må gjerne ha hvilket ideal de selv ønsker - så lenge de ikke påstår at dette er et ideal skapt av den jevne mann, ref "kvinneblader" vs "manneblader".

Gjest Gjest
Skrevet

Idealet for gutta er vel egentlig playboy-modellene.. Og mange av dem er veldig vakre syns jeg (ihvertfall når en kun ser bildene)! Modell-idealet har forandret seg gjennom flere år, mens playboy-stilen er og blir den samme (til en viss grad da, ser vel mere silikon disse dager).

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke hun var tynn, men hun har ikke former( det er ikke pent å se ut som en gutt)og er dessuten litt beinete i ansiktet.

Synes ikke hun er spesielt pen.

Gjest Fruktfat
Skrevet
og er dessuten litt beinete i ansiktet.

Synes ikke hun er spesielt pen.

det kommer litt av sminken og.

Skrevet

Syns ikke ho var så pen.. Altfor markerte kinnbein.

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Synes hun ser helt alminnelig ut i kroppen jeg. Fin og slank

Men hun er sminket så hun ser helt grusom ut i ansiktet da, synes jeg. Ser beinete og syk ut. Synes det er merkelig at de sminker modellene slik.

Har nok sikkert med mine fordommer å gjøre. I mitt hode har alle modeller som er tynne, anoreksi.

Da bør du jobbe veldig med fordommene dine synes jeg.

Endret av Catwoman
Skrevet
Da bør du jobbe veldig med fordommene dine synes jeg.

Helt enig!!

Etter å ha vært tynn hele livet mitt har jeg fått nok av bemerkninger om at jeg er så tynn osv. Det er utrolig frekt!! "Herregud så tynn du er!! Nå må du spise mer altså!" Skulle tatt seg ut om jeg hadde sagt: "Herregud så tjukk du er! Du burde virkelig slanke deg!"

Poenget er, som flere har nevnt, at mange ser det som akseptert å kommentere tynne mennesker. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger i oppveksten jeg ble utrolig såret og lei meg av sånne kommentarer. Jeg har enda problemer med at jeg automatisk trekker meg unna om noen legger handa på ryggen min. "Herregud så tynn du er, skulderbladene dine stikker jo ut" Jada, jeg er bygd sånn...

Så vær så snill å vær litt forsiktig med utsagn som "sykelig tynn"..

Skrevet

srry meg men hu der så heilt forjævlige ut. det er sånne jenter som henne som er med på å lage slankepress

Gjest Chrizzy
Skrevet

Når man ser bort fra settingen i Vi Menn bladene, så tror jeg det som ble sagt tidligere var et godt poeng. Vi snakker om kropp her ikke sant? Jentene som er på forsiden i Vi Menn har mere former, og er i mine øyner (men jeg er jo ikke mann da) "finere" enn modeller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...