Gå til innhold

Oh my god!

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Pen, tynn jente. Sminkingingen var litt sykelig, kraftig markerte kinnben og masse brunt under øynene..

Mm, det var sminken jeg reagerte på. Grusom..

Er dette hun som kom på andre plass i Top Model..? Hun var min favoritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventa å se ei skikkeli avmagra jente.. Men hun var jo ikke sykelig tynn.. Slank var hun ja, men synes hun har en pen kropp jeg...kan ikke akkurat si at beina stikker ut nei...

Skrevet
Pen, tynn jente. Sminkingingen var litt sykelig, kraftig markerte kinnben og masse brunt under øynene..

Synes det ser ut som mørk skygge rundt øynene, og ikke sminke, men jeg kan selvfølgelig ta feil. :)

Om hun er sminka slik, synes jeg det var...hmm..litt merkelig smiking... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Vet at det er jenter som er naturlig tynne, som kan se slik ut. Men de ser da friske ut, i motsetning til denne modellen. Se bare på de mørke skyggene rundt øynene til jenta.

Akkurat de mørke ringene er nok sminken, har sett det på mange modeller, at de er blitt sminket slik...

Jeg er enig i det du skriver ellers..

Gjest gjest1
Skrevet

Men det er jo bare slik mange modeller sminkes... for at de skal se eksotiske og mystiske ut :tunge1:

Dette er ikke rettet spesielt mot deg, labb, men jeg mener folk bør akseptere at folk er tynne før de skriker ut at alle skal akseptere dem som er tjukke. Ellers blir det jo slik en holdning at de store er bedre enn de tynne, og "vi" føler oss som spjælinger som ikke kan ta seg ut på noen som helst måte, og kun egner seg for kles/hattestativ mens de større jentene har det morro.

Det er ikke noe som er bedre enn noe annet, så lenge du ikke ser sånn

http://luartriste.blogs.sapo.pt/arquivo/mummy11.JPG

eller sånn ut

http://web.telia.com/~u32207322/why%20fat%20people...jpg

Og om en gjør det, skal en da få slippe å få pressa opp i trynet sitt hver dag at en er for tynn/feit!

Skrevet
Men det er jo bare slik mange modeller sminkes... for at de skal se eksotiske og mystiske ut :tunge1:

Dette er ikke rettet spesielt mot deg, labb, men jeg mener folk bør akseptere at folk er tynne før de skriker ut at alle skal akseptere dem som er tjukke. Ellers blir det jo slik en holdning at de store er bedre enn de tynne, og "vi" føler oss som spjælinger som ikke kan ta seg ut på noen som helst måte, og kun egner seg for kles/hattestativ mens de større jentene har det morro.

Det er ikke noe som er bedre enn noe annet, så lenge du ikke ser sånn

http://luartriste.blogs.sapo.pt/arquivo/mummy11.JPG

eller sånn ut

http://web.telia.com/~u32207322/why%20fat%20people...jpg

Og om en gjør det, skal en da få slippe å få pressa opp i trynet sitt hver dag at en er for tynn/feit!

:overrasket: Du hadde plukka ut noen gode eksempler, det får'n si!

Det jeg blir provosert over når jeg ser tynne modeller, er at de blir tvunget (?) til det av bransjen. Og at det påvirker unge jenter.

Synes tynne jenter er pent, for all del! Skulle gjerne være noen kg tynnere selv. Men synes det er forskjell på tynne jenter og syke tynne jenter.

Men ser at jenta jeg referte til kanskje ikke var så sykelig tynn som jeg skull ha det til (hun ser syk ut da, med den sminkinga...).

Er veldig enig i det du skriver! Man skal i utgangspkt akseptere tynne som tykke.

Gjest Gjest
Skrevet

apropos tynne modeller;

har dere sett reklamen for HM på tv som går nå for tida?

første gang jeg så den trodde jeg det handla om spiseforstyrrelser eller noe sånt!! hun er virkelig tynn.

er enig med labb, synes det blir litt dumt når dagbladet og HM bruker så tynne modeller. vet at det er normalt i bransjen, men likevel. du kan godt være tynn, men likevel se sunn og frisk ut.

men når det gjelder dagbladet sine bilder så tror jeg det var pga farger, lys osv som gjorde at jeg ikke likte det. og manglende utstråling. jenta er pen hun, har sett henne på top-model, men her var det ingen ting som apellerte til meg. og som sagt, å være tynn, det er idealet mitt!!

Gjest gjest1
Skrevet

Hun som ligger og soler seg og bader og fjoller rundt i ørkenen? For noe sludder :overrasket: Hun har jo timeglassfigur og jeg har ikke sett noen knoker en plass på henne.

Skrevet
synes det blir litt dumt når dagbladet og HM bruker så tynne modeller. vet at det er normalt i bransjen, men likevel. du kan godt være tynn, men likevel se sunn og frisk ut.

Enig.

Hun som ligger og soler seg og bader og fjoller rundt i ørkenen? For noe sludder :overrasket: Hun har jo timeglassfigur og jeg har ikke sett noen knoker en plass på henne.

Synes ikke hun er så sykelig tynn jeg heller... Om det samme jente vi tenker på?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem fra Top Model er dette? Kjenner henne ikke igjen jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

Synes hun så nokså normal ut jeg, altså tynnere enn vanlig, men normal.

Er nok bare skyggen i kinnene som gjør at hun ser sykt tynn ut...

Skrevet

Det er da vel ikke nyheter at de fleste modeller er tynne som streker med null fasong....

Skrevet

Hadde det for meg at trenden hadde snudd fra guttetynn uten former (litt anorektisk) til trent-tynn, litt mer lik denne jenta.

Men det er godt mulig dagbla'jenta ikke er så sykt tynn som det ser ut som, hun er nok sminka litt lite heldig (synes jeg)...

Er ikke no gærnt i være tynn. Liker bare ikke å se tynne syke jenter, spesielt når det er utenforstående som bestemmer det (les bransjen).

Høres ut som folk her har forskjellig formening om hva som er sykt tynn også da.

Skrevet

Det der er nettopp den utviklingen som vi menn ikke vil ha. Sykelige tynne damer som skal fungere som rolle modeller for våre potensielle kjærester. Istedenfor å få en søt dame med god selvtillit og en sunn kropp har vi fått et utvalg av damer der ufattelig mange har komplekser for kroppen sin som igjen fører til sykelig fedme eller sykelig underernæring.

Jeg skylder på dere kvinner. Det er dere som er opptatt av de super slanke og synes dette er meget viktig. Se på reklamene til produktene dere kjøper. Som forbrukere blir dere fremstilt som idioter og dere sluker det rått.

Selv sluttet jeg å bruke Gillette barberutstyr for 5 år siden ettersom reklamen som var myntet på meg tok utgangspunkt i at jeg var mer eller mindre hjernedød. Dere har jo sett dem og vet hvor lite intellektuelle de er for å si det på en flåsete måte. Hvis de tror at de kan lure meg til å kjøpe barberutstyr ved å kalle opp høvelen sin etter en supersonisk hastighet mens de viser et jagerfly og en striglet mann på skjermen kan de se langt etter mine penger. Det er rett og slett frekt. Heldigvis er de en av få firma rettet mot norske menn som har denne vinklingen mot sine kunder.

Når det gjelder kvinner derimot har jeg inntrykk av at de fleste benytter seg av "de dumme sauene"-mentaliteten. Neste gang du ser en reklame der kvinnen er betraktelig slankere og høyere enn det som er gjennomsnittlig foreslår jeg at du ikke kjøper det produktet. På den måten kan dere kanskje snu denne trenden og om en 15 - 20 år kommer det friske sunne norske kvinner uten problemer for menn og velge mellom.

Slutt å vær interessert i Viktoria Beckham og Paris Hilton. Kast vekta og innse at BMI bare er tull. Slanking har aldri vært sunnt og pulverkurer er oppfunnet av Satan.

Ta tilbake makten over deres egen kropp, om ikke for vår skyld så i det minste for deres egen.

Det jeg har skrevet her er naturligvis litt satt på spissen, men jeg står inne for alt.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg synes hun ser tynn ut, men ikke syk.

Jeg ville ikke hatt en sånn kropp - det hadde jeg da jeg var tolv, og det er jeg ikke lenger.

Gjest Gjest
Skrevet

synes DU ja. JEG derimot reagerte på armene hennes, for de er beinete. ellers er hun flott ja, sommerbrun og det hele. men likevel...

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Hun var ikke så tynn da!

Enig. Hva er problemet? Nei da slapp av. Dere er ikke misunnelige :ironi: men jeeeeez. Dama er helt vanlig.

Skrevet

Synes hun var slank og pen jeg. Og ikke sykelig tynn nei...

Skrevet
Fin kropp hadde hun! Sikkert stått på og trent for å få den også :) og hun trenger vel ikke ha spiseforstyrrelser for det? Jeg spiser som et svin men klarer heller ikke legge på meg.

Hun burde ikke framhevet kinnbeinene så utrolig mye, ellers var hun veldig pen.

Kan ikke si at hun så trent ut.

Så heller slapp ut. Men kanskje det er bare meg.

Synes det blir feil å si at hun var sykelig tynn, kanskje det er trivselsvekta hennes?

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke det er hun fra Top Model. Hvis det er Henriette dere snakker om? Som var igjen til slutt sammen med Kine. Hun ligner, men tror ikke det er henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...