Gå til innhold

Oh my god!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se på denne modellen, hun er jo helt skrapa... Ser rett og slett jævlig ut!

Trodde trenden med de anorektiske modellene var forbi...den gang ei! Kjipt at Dagladet bruker slike...

Likner litt på hun som deltok i Top Model Norge det første året... Noen som vet?

Synes dere forresten dette er pent?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns hun var jævlig pen, men jeg har etter årevis på KG lært meg å se forbi vekt når en skal bedømme skjønnhet.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, det er hu top-model-berta ja.

og NEI, det der var ikke pent. og det til tross for at idealet mitt er tynn. vet ikke, likte ikke bildene i det hele tatt.

Skrevet
Jeg syns hun var jævlig pen, men jeg har etter årevis på KG lært meg å se forbi vekt når en skal bedømme skjønnhet.

Mener du da at hele jenta var pen, eller at du synes ansiktet var pent?

Synes for all del at ansiktet til jenta er pen! Men se den kroppen da... Hun ser jo syk ut stakar...

Skrevet

Jeg synes hun hadde en flott kropp, jeg.

Skrevet
Jeg synes hun hadde en flott kropp, jeg.

Synes du virkelig? :overrasket:

Minner meg om en Auschwitz-fange...Hun ser jo ikke frisk ut!

Skrevet

Hun var ikke så tynn da!

Skrevet

Enig med liv, hun er ikke unormalt tynn. Slank, ja, men ikke avmagret.

Skrevet
Hun var ikke så tynn da!

Tok kanskje litt i da jeg sa hun ligna på en Auscwitz-fange.

Jeg har sett tynnere modeller, men hun er fortsatt ikke det jeg vil kalle normalvektig (det kan jo være så mangt da men...).

Bruker vanligvis ikke å reagere når det kommer til vekt på modeller, for jeg vet at de er tynnere enn folk flest. Men dette synes jeg var så lite pent...

Det er jo tross alt mange som ser dette, og tror at det er slikt man skal se ut (tenker på usikre renåringer).

Gjest gjest1
Skrevet

Hun så bare ut som ei veldig tynn jente, ikke ei som hadde slanket seg.

Gjest Embla s
Skrevet

Hun er jo tynn men sykt tynn syns jeg ikke hun er? Hun ser vel ut som modeller flest? Høy, pen og tynn.

Lurer litt på hvorfor det er så innmari greit å henge ut tynne mennesker og kalle de f.eks. stygge. Man kunne jo prøve å gjøre det samme med bilde av en tykk dame her inne :hår:

Skrevet
Trodde trenden med de anorektiske modellene var forbi...den gang ei! Kjipt at Dagladet bruker slike...

Jeg har ca samme kropp som denne modellen (men er nok ganske mye lavere),- jeg har ikke anoreksi eller spiseforstyrrelser av noe slag. (Bortsett fra at jeg spiser ca 4 kg godteri i uka :ler: ) Man trenger ikke rope anoreksi hver gang man ser en tynn jente...

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Hun er jo tynn men sykt tynn syns jeg ikke hun er? Hun ser vel ut som modeller flest? Høy, pen og tynn.

Lurer litt på hvorfor det er så innmari greit å henge ut tynne mennesker og kalle de f.eks. stygge. Man kunne jo prøve å gjøre det samme med bilde av en tykk dame her inne :hår:

Det er da blitt gjort. Flere ganger.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg så sånn ut, jeg synes hun er pen.

Skrevet

Er så enig! ...det virker som det i mange sammenhenger er greit å kalle tynne mennesker stygge.. :tristbla:

"Tynne mennesker har ingen problemer!"

Jeg har vært tynn hele livet...spiser MASSEVIS men klarer ikke (!) å legge på meg...får alltid høre hvor tynn jeg er, og at jeg må legge på meg..!

Ikke no gøy, det heller... :tristbla:

Gjest gjest1
Skrevet

Fin kropp hadde hun! Sikkert stått på og trent for å få den også :) og hun trenger vel ikke ha spiseforstyrrelser for det? Jeg spiser som et svin men klarer heller ikke legge på meg.

Hun burde ikke framhevet kinnbeinene så utrolig mye, ellers var hun veldig pen.

Skrevet

Nå er det vel en del tråder her inne som omhandler tykke mennesker også.

Men for å svare: synes hun var for tynn, og ikke spesielt pen heller. Helt normalt utseende i grunn.

Gjest Gjesta
Skrevet

Pen, tynn jente. Sminkingingen var litt sykelig, kraftig markerte kinnben og masse brunt under øynene..

Skrevet

Har nok sikkert med mine fordommer å gjøre. I mitt hode har alle modeller som er tynne, anoreksi.

Var ikke meningen å henge ut tynne jenter som stygge, selv om jeg ser at det er det jeg gjorde...

Men det jeg synes er så leit at det er tynne (ifølge meg, altfor tynne) jenter som brukes i reklame. Det er dette unge jenter ser, og ser opp til. Kan føre til spiseforstyrrelser. Man tror at alle MÅ se slik ut.

Vet at det er jenter som er naturlig tynne, som kan se slik ut. Men de ser da friske ut, i motsetning til denne modellen. Se bare på de mørke skyggene rundt øynene til jenta.

Om det er hun Top Model jenta, synes jeg hun er blitt merkbart tynnere. Før var hun tynn-frisk nå er hun bare tynn. Tenker med en gang at det er bransjen som har skylla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...