Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nam, nam!! :sikle:

..nå er det tomt da! :ler:

I ettermiddag har vi vært på Ikea en snartur! :) Skulle ikke ha så mye, men endte opp med litt mer! :ler2: Ida fikk seg en lenestol i barnestørrelse, så gjett hvor hun har sittet store deler av kvelden? ;) I tillegg fikk hun seg et lite telt for å ha i hagen, tenker det blir stas i morgen! Også kjøpte vi badebalje, som Ida kan sitte og plaske litt i ute her i sommer. Regner med lillebror tar over den til høsten, mens han er fersk, og litt for liten til badekar! Og a mor fikk seg flere klesklyper! :fnise: I morgen skal jeg og Ida på en liten shoppingrunde med en venninne og hennes lille jente, som er 3 mnd yngre enn Ida. Tenker det blir moro for de små, og litt slitsomt for de store! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på shopping i dag!!! :)

Jeg har også lyst til å shoppe, men ble plutelig blakk denne måneden... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på shopping i dag!!! :)

Jeg har også lyst til å shoppe, men ble plutelig blakk denne måneden... :gråte:

Ble ikke noe shopping.. men sparer jo penger på det! ;) har ikke så veldig mye til overs denne måneden vi heller... :tristbla:

Ble ikke noe shopping på lørdag. Men det gjorde ingenting, for vi storkosa oss ute i sola istedet! :) Til og med sambo var masse ute, og han liker ikke sol og varme! :ler: Ida tok årets første bad ute, og kosa seg glugg ihjel! ;) Søndag regna det faktisk litt her, så det ble innedag. Var vel første dagen på et par uker at det regna, så det gjorde ingenting. Jeg susa litt rundt her (eller, så mye susing jeg får til med dette bekkenet da! :ler: ) og gjorde litt husarbeid. Det trengtes.. Inne blir jo fullstendig nedprioritert når vi er ute hele dagen. I dag har sola skint igjen, så vi har atter en dag vært ute. Kjempeherlig! :rosasmil: Har fått ganske bra brunfarge, og det er bra - for ellers måtte jeg ha kjøpt sånn spray-tan-greie til bryllupet vi skal i neste helg! :ler2:

I morgen skal jeg være alene med Ida hele dagen... sambo skal først på jobb, så til hjemstedet for å være med på sånn gjennomgang i kirka ang. bryllup... jeg skulle egentlig være med jeg og, men bekkenet mitt tåler ikke så mye kjøring på en ettermiddag. Så da blir jeg hjemme med godklumpen! Gleder meg ikke sånn kjempemasse, regner med bekkenet mitt er SLITENT når Ida omsider legger seg i morgen kveld.. ;) men det blir fin øving, for til helgen skal jeg være alene hjemme med Ida-mor hele helga.. DET gruver jeg meg iallefall til, får jo ikke sove uten sambo.. :( så da tenker jeg at jeg legger meg nesten samtidig med Ida, også legger vi oss i storsenga sammen! :hjerte:

Hehe, på fredag skal jeg være Viggo Venneløs! :ler: Har bestilt meg kinobillett til Sex and the city, aaaaaaaall by my self! :ler: Er vel eneste sjansen jeg har til å se filmen, og den MÅ jeg jo bare se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm.. jordbær! :sikle: Skulle egentlig dusje nå, men bare måtte ha en skål jordbær først! :ler:

...ja, jordbær er ukens dille! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm...du og disse jordbærene dine!!! :gjeiper:

Er det norske, søte, deilige jordbær, eller? Det har vi ikke her ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp spist enda mer jordbær! :hoho:

Tror ikke det er norske nei.. er sambo som har kjøpt dem, så 100 % sikker er jeg ikke! Men de er gode likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er magen 26 uker, fra siden og foran:

http://i172.photobucket.com/albums/w32/Skr.../Bilde001-1.jpg

http://i172.photobucket.com/albums/w32/Skr...an/Bilde002.jpg

Ble bare linker, prøvde å gjøre det annerledes, men det ble bare krøll.

Vi nyter dagene i sola! :) Har vært ute hver dag denne uken, og vi har blitt så brune atte! :) I går var jeg på kino og så Sex and the city, kjempefilm! :rosasmil: Sambo er på utdrikningslag i helga, så vi jentene er hjemme alene. Kjenner det i bekkenet allerede, blir ikke nok hvile... Men helga om 2 uker, DA skal jeg slappe av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiine magen!! :rødme:

Tusen takk! :rosasmil:

Blæh, det er så kjedelig å være hjemme alene... Ida har lagt seg, hun var heldigvis ganske grei å legge i kveld. Hun har spurt etter pappan sin bare 1 gang og, ikke verst. Hun hadde kjempelyst til at vi jentene skulle sparke ball i kveld da, men jeg klarer ikke å løpe etter ballen med bekkenet mitt... tror hun ble litt skuffa da. Men ellers har vi kosa oss! :)

Sitter her og lurer på hva jeg skal finne på... ingenting på tv, og lite liv på nettet. Tror jeg skal se "Mens du sov" på tv3 om en time da, iallefall starten på den. Blir nok tidlig kveld her i gården. Skulle ha spist litt mat og, har bare spist 4 brødskiver i dag - fordelt på to måltider. Men det frister ikke...

Jeg har så lyst til å klippe meg! Nå har jeg ikke klipt meg siden før jul, så håret er ganske langt! Har lyst på en sprekere og lettere frisyre nå siden det er sommer. Spørs om jeg ikke skal be utleieren vår om å klippe meg over helga! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var regnet på plass igjen... litt deilig å få avkjølt kroppen og, men må innrømme at jeg savner finværet litt! ;)

Skikkelig daff dag her i dag... er supertrøtt. Sov ingenting natt til søndag, og det har jeg ikke fått tatt igjen enda. Ida våkna kl 6 i morges, det hjelper jo ikke akkurat på. Nå sitter jeg og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb, er så sulten at jeg omtrent er svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var kjempedelig med litt regn og kalde! Ble litt lei av sol og varme..men jeg håper det kommer igjen snart da :)

Jeg er kjempedaff i dag jeg også.. kjeder meg noe grusomt. Gutten sover og jenta er til oldemora si. Skal sette meg ned å spille Wii nå :ler:

Hvorfor sover hun ikke så mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo står opp kl 6 for å dra på jobb, så hun ble nok vekt av han i dag. Hun pleier å sove igjennom at han drar, og sover til ca 8. Men i dag ville hun det visst annerledes.

Bra å høre det var flere som ble litt lei av varmen! :ler: Ser i allefall at beina mine har godt av at det er kaldere, de er ikke så hovne lenger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel sånn hjemme hos oss også.. Jenta mi våkna av at sambo dro i morges, men han sto ikke opp før 8 da. Men nå fremover blir det vel så han står opp i 6 tiden. Det blir trivelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har noe å glede deg til! :ler: Har han begynt i helt ny jobb eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage du har! Så ikke bildene før nå jeg! :) Den er stor og fin!

Ja, han begynte idag på siemens i trondheim. Ferdig utdannet han nå, ingeniør. Tror han syntes det var godt å komme i arbeid igjen. han drar til oslo på torsdga og blir til fredag, så da blir vi helt alene. Bra det er bare en overnatting da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fin mage du har! Så ikke bildene før nå jeg! :) Den er stor og fin!

Ja, han begynte idag på siemens i trondheim. Ferdig utdannet han nå, ingeniør. Tror han syntes det var godt å komme i arbeid igjen. han drar til oslo på torsdga og blir til fredag, så da blir vi helt alene. Bra det er bare en overnatting da :gjeiper:

Takk for mageskryt! :) Stoooor nå ja! :ler:

Så deilig å være ferdig utdanna da, og allerede ha fått jobb! :) Han pendler han da? Min sambo må begynne å pendle til høsten, han gleder seg ikke til det... hehe.

Godt at det bare er en overnatting ja, er litt kjedelig å være alene hjemme noe lenger enn det! :fnise:

Ida våkna kl 6 i dag og! :tristbla: Jeg er så trøtt at jeg har vondt i hodet, og er skikkelig susa i topplokket. Hun er trøtt selv og ser jeg... :ler: Jeg får prøve å legge meg når hun skal duppe i dag. Husarbeidet får vike, jeg må rett og slett prioritere litt søvn.

Ute regner det, masse masse! Litt deilig, da har vi en god unnskyldning til å late oss her inne! :ler: Jeg har glemt den eneste jakka jeg får på meg på hjemstedet og da, så jeg kan ikke ut uansett! :gjeiper:

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har Ida blitt helt panisk redd for nissen igjen! Jeg aner ikke hvor hun har sett noen nisse nå, sikkert på tv eller noe sånn. Men plutselig løper hun og gjemmer seg, peker på døra og sier "nisse!"... Sånn gjør hun flere ganger om dagen, og er nesten umulig å roe ned igjen.

En ting er sikkert, det blir IKKE nisse til jul! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette mangler vi til lillebror kommer:

- Ammepute

- Brystpumpe (Medela elektrisk tenkte jeg)

- Kommode til klærne hans (har tenkt på Malm fra Ikea)

- Vippestol

- Soveplass på dagtid (vi kan sikkert låne en kurv som Ida hadde, men jeg liker den ikke, og Ida likte den ikke... så jeg vil ha noe annet. Har fått tips om en vugge fra Barnas hus, som kan gjøres om til en benk etterpå. Me wants!)

- Stor jente seng til Ida, så lillebror kan få sprinkelsenga

- Søskenbrett til vogna

- Kanskje 1 sengesett til, til både vogn og seng (må sjekke hva vi har etter Ida, han må jo få slippe rååååååsa i vogna...)

Tror det er det... klær har vi nok av inntil videre, får evt kjøpe mer etter fødsel. Må også huske å kjøpe dette etterhvert:

- Bringebærbladkapsler

- Weleda fødselsforbredende olje

- Medela eller Chicco ammeinnlegg (ull har jeg etter Ida-perioden)

- Amme-bh'er? (har 4 fra sist, men vet ikke om de vil passe enda. Evt kjøpe etter fødsel)

Det meste på denne lista tenkte jeg å kjøpe i Sverige når vi skal dit i juli, er litt billigere der! ;) Men synes lista er overkommelig! :)

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...