Knurr Skrevet 21. september 2006 #141 Del Skrevet 21. september 2006 ... men vi kan jo bytte? Jeg kan putte deg i kofferten, også putter du meg? Riga blir kulturtur med bestefar. Køben blir todagers bursdagsfeiring med bestis - må jo sondere terrenget før vi flytter. London er i skrivende stund bare en halvplanlagt fantasi, men to-tre gode venner skal besøkes. Spesielt den ene, det er viktig. Savner sjelevennen, og når han er teit og flytter til England må han besøkes. Tenkte dog at jeg skulle prøve å kombinere det med romantisk weekend, men det er veldig på hallis-i-det-fjerne-planet. Sukk. Disse gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 26. september 2006 #142 Del Skrevet 26. september 2006 Juhuu Berre 44 daga no jaa!! holy fuck Det blir also so kjekt! No sitte eg i timen.. å her e iskaldt her inne..fyysj! har lyst ut i varmen, men eg veit når eg kjeme ut i varmen at eg har lyst innjen i ditte kalde rommet.. Vi har exfac no, og det e faktisk ganske so interessant. =) Har du laga pakkeliste og sånn no da??? Du har vel tatt alle vaksinene og sånn?? Smaaaskee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 26. september 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 26. september 2006 No gleda eg meg til å sjå kordan det går med X-friaren min i Bonderomantikk!! Blir morsomt! Får besøk av etpar venninde no, så eg sleppe å sitte her og le meg ihel aleine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #144 Del Skrevet 27. september 2006 hei snuppeline!! friaren "din" e jammen med enda han gleda meg til å sjå vidare!!! Kjem du heim og jobba i helga og? eg har fri fredag, tidlig lørdag og søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 27. september 2006 Forfatter #145 Del Skrevet 27. september 2006 Tenkte dog at jeg skulle prøve å kombinere det med romantisk weekend, men det er veldig på hallis-i-det-fjerne-planet. Sukk. Disse gutta. ← Er det naboen du skal ha med på romantisk weekend? Nokon framgong i så fall? Ja SUKK. Dissa gutane.... Juhuu Berre 44 daga no jaa!! holy fuck Det blir also so kjekt! No sitte eg i timen.. å her e iskaldt her inne..fyysj! har lyst ut i varmen, men eg veit når eg kjeme ut i varmen at eg har lyst innjen i ditte kalde rommet.. Vi har exfac no, og det e faktisk ganske so interessant. =) Har du laga pakkeliste og sånn no da??? Du har vel tatt alle vaksinene og sånn?? Smaaaskee ← Kva vaksine treng eg egentlig? Eg har jo hepatitt-en (var det ikkje den med 10 års garanti?), så tok eg jo mange andre då eg var ute og reiste, men veit ikkje kor lenge dei funkar. Satsar vel egentlig på at det går greit trur eg!? Trur DU må lage pakke liste til meg! Ååååh, eg gledar meg sånn! Det BØR vere varmt og fint vær når eg kjeme altså. Ellers blir det månelyst! Forresten: er eit ironiflagg, ikkje et hei-på-deg-flagg! Men vi kan bruke det som et hei-flagg då, for eg syns ironiflagg er berre teit uansett. Viss folk ikkje tar ironien av seg sjølv, så kan det faktisk berre vere. 42 daga igjen!! hei snuppeline!! friaren "din" e jammen med enda han gleda meg til å sjå vidare!!! Kjem du heim og jobba i helga og? eg har fri fredag, tidlig lørdag og søndag.. ← Ja, jammen kom ikkje han vidare! Hehe, artig Jepp, kjeme heim og jobbar dinne helga og. Kjem vel heim imorgon etter skulen tenke eg. Edru-ut lørdag maybe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 27. september 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Hoooola pipåååål!! <--hehe! Skal me sjao.... Har det skjedd noko spennande sidan sist eg oppdaterte? Neppe, I`ll say!! I helga jobba eg masse! Fikk nesten ei full veke faktisk (minus en dag) trur eg. Ikkje verst når en egentlig er student og eksamen nærmar seg med stormskritt. På fredag klikka telefonen min IGJEN. Æ blir gal! Så no gjer eg opp heile Nokia 6280 (sjølv om eg elskar han!) for godt. Har fått heva kjøpet og skal kjøpe meg ein heilt annen type. Var heime aleine heile helga, for mamma og pappa var på tytebærtur ilag med en gjeng. Og eg fikk faktisk ha nyebilen, jippi! Var digg å sleppe å råne rundt i dinna grusomme Saab`en heile helga. På lørdag var eg ute edru. Var ingen som hadde trua på meg, men eg beviste dei feil og gikk og vifta litt med bilnøklane Var faktisk veldig kjekt ute og! Eg storkosa meg i alle fall. Har nemlig bestemt meg for å slutte å drikke, for å spare pengar til Mexico. Eller.... Egentlig bestemte eg meg for det FØR turen var bestilt og, berre fordi eg var lei. Men er litt meir bestemt no.... Men for all del: kan ta meg en fest om det skjer noko spesielt. Men ikkje kvar einaste onsdag og lørdag liksom. Skal heim og jobbe dinne helga også. Vekene i Volda blir berre kortare og kortare! Trur virkelig ikkje eg er skapt for å vere student. Eg syns det er myyykje kjekkare å jobbe og tene pengar. Men på den andre sida: det er jammen deilig å kunne sove lenge og styre dagane sine sjølv! Så en kombinasjon er heilt supert for meg Idag skal vi til Ørsta på praksismøte. Blir spennande! Får vite kva fag vi skal ha, kor mykje vi skal undervise, helse på øvingslærarane osv. TENK om eg må undervise i tysk f.eks! Då slite eg virkelig. Eg har INGEN forutsetninga what so ever for å klare det. Har vel hatt tysk i 4 år, men skulle tru eg berre hadde hatt det i 2 veke altså. Tragisk. Nei, no må eg ete frukost og sjå Friends. Uff, skulle egentlig opp tidlig og lese norsk, men det skar seg visst.... Eksamen på tirsdag og eg har fortsatt ikkje opna bøkene. Jau jau, way to go!! Ha en finfin dag!! Endret 27. september 2006 av Samantha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 27. september 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 27. september 2006 Praksismøtet gikk superbra! Eg vart veldig veldig glad! Vi skal undervise i norsk, engelsk, samfunnsfag og KRL. Supert! Kun fag eg lika! Slapp heldigvis tysk og naturfag. For ikkje å snakke om gym! Hadde jo 10 tima gym/svømming i veka i praksisen ifjor. Dessuten skal vi få vere 4 daga på en annen skule som har tilknytning til Ørsta ungdomsskule. 1 mil vekke og der er kun 6 elevar, med forskjellige problem. Så då har dei ein halv dag med teori og resten av dagen med forskjellige praktiske ting (som i ALT mulig; sløyd, forming, båttur, gym, mekke traktor, hagearbeid, pusse opp huset++). Høyrtes kjempespennande ut! Så det gledar eg meg veldig til Dessuten virka begge praksislærarane våre veldig kjekke. Meeeen, det blir heilt klart skummelt å undervise på ungdomsskulen for første gong. Vi skal ha 10.klasse... Weeeh! Og 29 elevar i klassa. Men det skal vel gå på et vis! No ikveld har eg og ei venninde gått tur. Så har eg ete kvelds og sett Friends. Vart ikkje noko lesing idag heller gitt.... <--- Trur eg skal legge meg tidlig, sjå en dobbeltepisode Friends og prøve og komme meg på skulen imorgon. Yes yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 1. oktober 2006 Då var nok ei helg snart over... Vekene flyr virkelig avgårde. Skulle ønske døgnet hadde 10 tima meir (uten at eg trengde meir søvn!). Tida går virkelig alt for fort. Sukk. Har jobbe mykje dinne helga også. Torsdag (16-22.30), fredag (07-15) og lørdag (06-13.30). Så skal eg jobbe 06-14 i morgon. Goodie goodie!! Har fått tida til å vere litt sosial, kope litt og i det heile tatt: berre velstand! Var ute edru igår igjen, så det vart seint før eg kom meg til sengs. Var litt sjåfør til gokk og sånn. Men kom meg faktisk opp kl.11 idag Så idag har eg tatt med en tur på sætra. Herlig! No er det snart middag (sosakjøt! Yummi!), så blir det sikkert en tur ned på Eid seinare ikveld. 2 dagar til eksamen og eg har fortsatt ikkje opna bøkene. Uff.... Må innrømme at eg er en smule overgjedde no. Men altså: det er heimeeksamen, så eg må ikkje PUGGE liksom. Men eg burde virkelig ha lest litt og fått litt kontroll på kva som står kor hen. Jaja, meg i et nøtteskal det der. Gjer ingenting skulearbeid uten at eg MÅ. Har aldri problem med å få inn innleveringar i tide, gjere gruppearbeid, framføringar osv. Men å gjere noko som ikkje er obligatorisk? Splitter pine umulig. Jau jau! Det ordna seg vel for snilde jenter, eller hur? Ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #149 Del Skrevet 1. oktober 2006 smugleser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #150 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hei kjære!!! Har ikkje du ÅPNA BØKENE enda??? NO blir det sinte-Robinie snart Klara jo ikkje å være sint på deg, du e så nuuudelig Eg har avslutta jobbehelga mi, det e digg!! no e det 3 helger med fri Og eg MÅÅÅÅ komme meg til oslo den helga. (forklare koffor i dagboka mi ) Lite eg fikk sjå til deg i helga, men vi to tar det no atte veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 5. oktober 2006 #151 Del Skrevet 5. oktober 2006 weeeeeeeeeh ;D hehehe.. favoritten? ;D neeei, jeg fikk ikke med meg sist reprise lørdag, hehe.. går det bra snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #152 Del Skrevet 6. oktober 2006 Heia Robinie og seroxata Åååååh!! Då var eksamenen levert! Herlig. Den vart ikkje spesielt bra, men eg har i alle fall gjort den. Idag blir det eksamensfest her i Volda, og i morgon skal eg til Eid. No er det 3 veker sidan eg har drukke, så det skal bli kjekt!! Gooooood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. oktober 2006 #153 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Endret 6. oktober 2006 av #Spidergirl# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 20. oktober 2006 #154 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tjoheei Eg visste ikkje at eg hadde med ditta flagget engang sist eg skreiv.. hehe! No har eg lest meg frampå i heeeile dagboka di, og det er artig å lese ka du har styrt med dei siste 6 vekene.. Ser ut som du klare deg bra uten lisjesysta! Irritera meg litt at eg ikkje får sjå bonderomantikk.. hadde vore kult å sett han fyren.. er han med fortsatt eller? Katid du får svar på dinna examenen din?? Vi er so utruli like når det gjelde ditta skulegreiene.. Sist exfac innlevering eg hadde skreiv eg på 3 tima, rett før eg skulle levere.. hehe! Men hallays, som du seie, det ordna seg for snilde jente.. Har du høyrt om isen til haagen dazs? Det spørsmåle kom heilt ut av det blå.. men her er jo so hett, å enn får plutselige is-sug.. når det var sagt, so er den isen HEILT NYDELIG! du ana rett å slett ikkje.. So gled deg til å smake den, om TJUE DAGA! holy ka tida flyr.. men det er no jammen bra og! mykje anna du ska smake og.. so bikiniforma er berre å drite i, den forsvinne uansett på eit par tima her i mexico! Men enn leve berre ein gang.. Er alt bra heime ellers?? smaaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. oktober 2006 #155 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 4. desember 2006 #156 Del Skrevet 4. desember 2006 Heisann! Hva holder du på med for tiden? Ser at det er lenge siden du har oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 5. desember 2006 #157 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. desember 2006 #158 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 23. desember 2006 #159 Del Skrevet 23. desember 2006 og i morgon skal eg til Eid. Ååh, misunnelig!! (Gjekk på folkehøgskulen i Eid, 'nuff said ) Ha en fantastisk jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trill Skrevet 13. januar 2007 #160 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei på deg snuppa Må skrive litt her- sidan vi ikkje har snakka på MSN heile kvelden liksom. Syns du har ei festlig dagbok- men no syns eg det e på tide at du oppdatera oss No skal eg legge meg å sove- og satsa på at eg får sosialisert meg litt imåra. Vis eg ikkje skal sitte heime å kvile meg ut då Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå