Samantha Skrevet 24. august 2006 Forfatter #101 Skrevet 24. august 2006 Tuddeliduuuh!! No er eg heime i Eidabyen. Eller... Ikkje akkurat heime, for eg bur hos Robine, men NESTEN heime Idag har eg ete middag ute ilag med systa og mamma. Så for vi og shoppa kjole til mamma. Ho er nemlig invitert i middag til Kronsprinsparet Gjett ho er gira då!! Såååå cruisa eg litt ilag med systa, sååå var eg på besøk hos J. i nokre timar. No er eg altså trygt heime hos Robinie. I morgon skal eg jobbe 07-15, så skal eg til frisøren. Klarer ikkje å bestemme meg for kordan eg skal klippe meg. Forslag mottas med takk! NO: - kokt egg til kvelds - 2 dagar til konsert!! Morten Harket
Loevinna Skrevet 25. august 2006 #103 Skrevet 25. august 2006 Hehehe!! Det er nok fullt mulig ja Jorunn her. Eller.... Kanskje BananBabe? SnakeLady? Hahahaha!!! Eg dør no. ← BananBabe virka veldig kjekt ja... Om eg ikkje har snakka med deg, så trur eg at eg har sett nicket..
Samantha Skrevet 26. august 2006 Forfatter #104 Skrevet 26. august 2006 Til deg, fordi du er den du er! ← Tuuuusen takk! Det var ei koselig helsing! Til deg og! BananBabe virka veldig kjekt ja... Om eg ikkje har snakka med deg, så trur eg at eg har sett nicket.. ← Uffa meg... Eg blir heilt flau av å tenke på det. Eg var heilt avhengig av IRC! Så var vi tre venninder som heitte BananBabe, Banangirl og Banandama. Kva var nicket ditt då?Kanskje eg huskar deg og?
Samantha Skrevet 26. august 2006 Forfatter #105 Skrevet 26. august 2006 Yeeehaw!! Idag er det konsert med A-haa!!
Loevinna Skrevet 26. august 2006 #106 Skrevet 26. august 2006 Uffa meg... Eg blir heilt flau av å tenke på det. Eg var heilt avhengig av IRC! Så var vi tre venninder som heitte BananBabe, Banangirl og Banandama. Kva var nicket ditt då?Kanskje eg huskar deg og? ← Eg må vel krype til korset og innrømme at eg er no på IRC endå eg då... men er då på en kanal der eg kjenner dei aller fleste.. Og vi har litt treff innimellom og er sosiale... Vi skal faktisk ut en gjeng no i slutten av september.. Traff no faktisk samboeren min der inne også.... Men eg har i mange år kalla meg det samme, nemmelig loevinna Før det hadde eg kanskje en periode der eg kalte meg for Tira.... Kos deg på konserten med A-HA då!
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #107 Skrevet 27. august 2006 Juhuuu snuppa mi!! Tar for ei suuuper helg, har vore kjempekooslig Så e det berre 3 veke til neste gang vi skal kope og feste ei heil helg igjen!! ha en fiin kveld Ps: du e deilig..
Samantha Skrevet 29. august 2006 Forfatter #108 Skrevet 29. august 2006 Eg må vel krype til korset og innrømme at eg er no på IRC endå eg då... men er då på en kanal der eg kjenner dei aller fleste.. Og vi har litt treff innimellom og er sosiale... Vi skal faktisk ut en gjeng no i slutten av september.. Traff no faktisk samboeren min der inne også.... Men eg har i mange år kalla meg det samme, nemmelig loevinna Før det hadde eg kanskje en periode der eg kalte meg for Tira.... Kos deg på konserten med A-HA då! ← Hmm.... Kan ikkje huske deg Men det var vel bortimot umulig å vere på #ena utan å legge merke til meg. Eg var jo ganske aktiv der, også hadde eg jo OP lenge også. Så du traff kjæresten på IRC? Ikkje verst! Prata dokke lenge, så møttest og det sa berre pang? Har aldri skjønt meg på det der eg! At det kan klaffe liksom. Syns alle eg pratar med på nettet er berre ute etter en ting, hehe! Sikkert berre eg som rotar meg borti feil folk Juhuuu snuppa mi!! Tar for ei suuuper helg, har vore kjempekooslig Så e det berre 3 veke til neste gang vi skal kope og feste ei heil helg igjen!! ha en fiin kveld Ps: du e deilig.. ← Takk det samme, kjære!! Jepp, gleda meg allereide til Eidamessa! Det blir bra veit du. Men du! På tide med ei saftig oppdatering i dagboka di no. Nehei!! DUUUUU e daaaaaajliiiig!!
Samantha Skrevet 29. august 2006 Forfatter #109 Skrevet 29. august 2006 Først og fremst: A-ha var superbra!! Minor Majority også!! (Ane Brun = pisskjedelig dame! ) Du store tid som eg kosa meg altså!! Morten, Magne og Pål Syns konserten og stemninga generelt var heilt fantastisk! Skulle gjerne fått den kvelden en gang til. No har eg bestilt meg nytt digitalt kamera! Jippi! Over 1 mnd sidan kameraet mitt streika (etter lang og tro teneste utan at eg har behandla det bra, vel og merke. R.I.P.), og eg føler meg virkelig litt funkjsonshemma uten kamera. Det vart det her eg endte opp med. Trur eg kjeme til å bli veldig fornøgd. Dessuten har eg bestilt 6 mnd abonnement med Woman + boksen med Sex og Singelliv Ooooooog eg såg på nettet no at mobilen min som er til reperasjon er ferdig og vart sendt igår. Ahh, life is good! Då trenge eg egentlig berre en fast søndagskjæreste og en bestillt (og betalt!) tur til Mexico, så er eg 100% fornøgd
Gjest Tyr Skrevet 29. august 2006 #111 Skrevet 29. august 2006 Fast søndagskjæreste burde være mulig. Finn deg en kirkegjenger. Gratulere med nytt kamera.
Samantha Skrevet 29. august 2006 Forfatter #112 Skrevet 29. august 2006 ← Fast søndagskjæreste burde være mulig. Finn deg en kirkegjenger. Gratulere med nytt kamera. ← Hehe! Ja, har vurdert å bli aktiv i det kristne miljøet her i Volda. Målet er å ha ring på fingeren før jul, så eg trur kanskje det er rette vegen å gå.
Gjest Tyr Skrevet 29. august 2006 #113 Skrevet 29. august 2006 Skal ikke se bort i fra at det kristne miljøet i Volda kan ha mere å by på enn kaffe og vaffler. Start med korsang. (tips)
Samantha Skrevet 29. august 2006 Forfatter #114 Skrevet 29. august 2006 Skal ikke se bort i fra at det kristne miljøet i Volda kan ha mere å by på enn kaffe og vaffler. Start med korsang. (tips) ← Du har tydeligvis ikkje høyrt meg synge. Men al right; med stemma mi får eg sikkert litt oppmerksomhet når eg melde meg inn i KURSIV (trur det heite det ) Takk for tipset! Og for kamera-gratulasjonen istad. Hehe!
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #115 Skrevet 29. august 2006 Å herremin gud.. IKKJE frist Samantha til å reise i ei kirke og synge! e det dårlig oppmøte fra før, blir det verre etter det! hehe eg for min del syns at samantha kan reise på omsorgssenteret kvar søndag og holde en gammal, ensom mann i handa.. det kalla vi søndagskjæreste det Natta snupps
Samantha Skrevet 30. august 2006 Forfatter #116 Skrevet 30. august 2006 Frekk eller, Robinie? Har du noko å utsette på sangstemma mi? Nja, var ikkje heilt den type søndagskjæreste eg tenkte på. Jau jau! Idag har eg hatt dei tre mest bortkasta norsktiman nokon sinne trur eg. Eg satt og las brosjyre (både om Høgskulen, Volda og seksuelt overførbare sjukdommar), løyste oppgåver, sendte meldingar, kviskra og dagdrømte mens læraren foreleste. Makan til uinspirerande type altså. Etter skulen har eg og nokre venninder frå klassa vore og shoppa og traska i sentrum. Så åt vi middag på Rokken (studentkroa vår). Eg åt lasagne. Jettegodt rett og slett! Sjelden eg syns lasagne er godt å kjøpe ute. Men den der er berre rågod. Yum yum Og no skal eg og C. straks montere hylleskap-ting frå IKEA som vi skal ha på bada våre. Jøye meg, det kan bli meget interessant. Og ikveld: Partyyyy!
Samantha Skrevet 30. august 2006 Forfatter #117 Skrevet 30. august 2006 Det var egentlig ikkje så veldig interessant! Gikk jo som smurt. Nesten skuffande enkelt må eg seie. Fine vart dei og! Så no skal eg flytte handkle o.l. innpå badet, så eg får litt meir plass i klesskapet mitt. Digg! Ditte blir fiiiiiiiint
Knurr Skrevet 30. august 2006 #118 Skrevet 30. august 2006 Eeeeeeeeeek, har du blitt svensk Sam, som finner ut av Ikeabruksanvisningene?!?!
Samantha Skrevet 31. august 2006 Forfatter #119 Skrevet 31. august 2006 Litt svensk må eg ha blitt ja, for det der gikk altfor knirkefritt. Jøye meg... Vart så full igår at eg ikkje kom meg ut. Berre traska meg fint heim og la meg (uten å seie ifrå til resten av folka ). Tragisk. Og koffør va eg oppe klokka 8 når eg uansett har temkt meg på forelesning? Nei, sove meir no....
Samantha Skrevet 31. august 2006 Forfatter #120 Skrevet 31. august 2006 Ehh.... Når eg uansett IKKJe har tenkt meg på forelesning skulle det vere ja... Ikkje alltid like lett å skrive så tidlig på morgonen. No skal eg på luftetur ilag med C. Vi skal traske oss en tur, så skal vi innom posten og hente mobilen min. (Uff. Fyllesjuk. Og eg skal på jobb idag. Og burde ha gjort oppgåve i norsk... It aint gonna happen.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå