Gå til innhold

Barberer dere armene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klart jeg gjør. Har ikke en rutine på vinteren,

men om sommeren er det legger, under armer, og bikinilinjen en til 2 ganger i uken. :)

Er også glad for at typen tar visse forhåndsregler , for ingen av oss liker dotter under armene, ståpels på rygg, eller følelsen av å flosse tenna når jeg går ned på han. Foran på brystet trimmer han en gang i blant, slik at han kan gå med t-sjorte uten at det TYTER hår opp.

Skulle ønske flere gutter gjorde det samme :sur::sur::sur::sur:

Verste jeg vet er å stå på dansegulvet, og der er det trangt ofte. Så kommer det en fyr, å tar hendene opp i været, hopper opp og ned,

slik at armhulen kommer på høyde med ansiktet mitt :frustrert::frustrert::frustrert:

:herremann::herremann:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klart jeg gjør. Har ikke en rutine på vinteren,

men om sommeren er det legger, under armer, og bikinilinjen en til 2 ganger i uken. :)

Er også glad for at typen tar visse forhåndsregler , for ingen av oss  liker  dotter under armene, ståpels på rygg, eller følelsen av å flosse tenna når jeg går ned på han. Foran på brystet trimmer han en gang i blant, slik at han kan gå med t-sjorte uten at det TYTER hår opp.

Skulle ønske flere gutter gjorde det samme :sur:  :sur:  :sur:  :sur:

Verste jeg vet er å stå på dansegulvet, og der er det trangt ofte. Så kommer det en fyr, å tar hendene opp i været, hopper opp og ned, 

slik at armhulen kommer på høyde med ansiktet mitt :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

:herremann:  :herremann:

:overrasket:

Jøss.. kravstore vi var her da..

Jeg barberer leggene, armkroken (haha) og underlivet jeg. Det får holde! Skal jeg barbere noe mer får det blir låra.. På armene har jeg bare lyst dun.. syns det er litt koselig jeg.. gidder ikke å ha skjeggete armer altså!

Men skjønner jo de som har mørke hår og som plages av dette da!

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg kommer aldri til å barbere armene. Det var det rareste... Ei god venninne av meg gjør det, men hun angrer nå. Hårene kommer fram stivere og mørkere.

Skrevet

Nei! Men hadde eg hatt sterk hårvekst hadde eg kanskje gjort det...eller stussa dei litt

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.

Jeg vurderte det en sommer for noen år tilbake, fordi når det er sommer blir jeg brun på armene og mine hår er lyse, så da vises de mer enn de gjør på vinteren når huden min ikke er brun.

Men jeg slo det heldigvis fra meg, jeg har ikke så mange hår at jeg tror så mange legger merke til det lell.

Skrevet

Jeg har lite og lyst hår, så jeg barberer ikke armene.

Gjest Gjest
Skrevet

Det tørr jeg ikke å prøve. Hårene på arma mine er mørke, men det bryr jeg meg ikke så mye om.

Men en ting jeg har vurdert; Er det greit å klippe armhårene, så de blir litt kortere? Blir ikke noe kraftigere og lengre etterhvert, håper jeg?

Samme med lårhår...

• 8 år senere...
Gjest Singelgut37
Skrevet (endret)

Det tørr jeg ikke å prøve. Hårene på arma mine er mørke, men det bryr jeg meg ikke så mye om.

Men en ting jeg har vurdert; Er det greit å klippe armhårene, så de blir litt kortere? Blir ikke noe kraftigere og lengre etterhvert, håper jeg?

Samme med lårhår...

Ikke singel du vel heheh

Oj 8 år gammel tråd ... Gik litt fort her sorry

Endret av Singelgut37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...