Gjest d'Arc Skrevet 21. mai 2006 #41 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har også endel mørke hår på armene, men jeg kommer nok aldri til å fjerne dem. Det er så koslig å sitte der og tvinne dem
Lykkelin Skrevet 21. mai 2006 #43 Skrevet 21. mai 2006 Nei. Har mørke hår på vinteren, lyse på sommeren. Skjønner at noen velger å fjerne dem, men det høres veldig stress ut.
Gjest Fruktfat Skrevet 21. mai 2006 #45 Skrevet 21. mai 2006 nei, det gjør jeg ikke, men kjenner mange som gjør det. jeg har dun på overarmene også, så da må jeg ta bort håt fra fingertuppene til skulderen, og DET gidder jeg ikke! (ellers blir det litt som glatte legger og hårete lår ) hver sommer synes jeg det er så fint med brune armed med lyse hår på! (og nei; jeg glemte _ikke_ ironiflagget! )
Svart Katt Skrevet 21. mai 2006 #47 Skrevet 21. mai 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er veldig glad for at det ikke er et like vanlig fenomen som å barbere leggene. Gillette tjener mer enn nok allerede.
Eponine Skrevet 21. mai 2006 #48 Skrevet 21. mai 2006 Nei aldri. Men de syns jo nesten ikke heller! Er ganske lyse og tynne hår på armene i mitt tilfelle ihvertfall.
Gjest Virvel Skrevet 21. mai 2006 #49 Skrevet 21. mai 2006 Jeg vokser dem en gang i blant. Har ganske lange hår på underarmene, og selv om de er lyse er huden min enda lysere, så de synes godt. Men jeg må tilstå at jeg ikke er så konsekvent med den voksingen, det plager meg ikke nevneverdig å ha litt hårete armer.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2006 #50 Skrevet 21. mai 2006 Det er jo selvfølgelig ikke noe rart at dere som har beskjeden og lys hårvekst ikke barberer armene. Men tatt i betraktning samfunnets krav til hårløshet for tida, så er det da heller ikke rart at de som har det motsatt velger å gjøre det. Jeg har ganske mye og mørkt hår på armene, og fjerner med hårfjerningskrem innimellom. Gjør det bare når jeg føler for det, hver 3. uke eller noe sånt, så det er ikke noe stress med det. Synes det er bedre å fjerne det enn at jeg skal kvie meg for å vise fram armene for folk.
Gjest bamsemums Skrevet 21. mai 2006 #51 Skrevet 21. mai 2006 Nei, fjerner ikke hårene på armene..... de er så lyse og vokser heller ikke akkurat tett i tett så føler ikke noe behov for å gjøre det... :smile:
Majka Skrevet 21. mai 2006 #52 Skrevet 21. mai 2006 Nope, det gjør jeg ikke. Fjerner på leggene, for der er de mørke og tette. På armene og lårene er det få og helt lyse hår.
miow Skrevet 22. mai 2006 #54 Skrevet 22. mai 2006 nei. er så lei av hårmas og hår er æsj. det er faktisk jævlig irriterende å fjerne hele tida. blæh
mee mee Skrevet 23. mai 2006 #56 Skrevet 23. mai 2006 jeg har mørke og lange hår, ikke noe fint. men har ikke barbert de før, blir hårene mørkere og stivere hvis jeg begynner å barbere?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. mai 2006 #57 Skrevet 23. mai 2006 Jeg ville bare si at jeg datet en dame for en tid tilbake som hadde en del hår på armene. Ikke kjempemye, men slik at man la merke til det(mørke hår). Det var litt uvant, men etterhvert synes jeg det var ganske fint...helt naturlig er det jo.. Dere kvinner burde tenke over at dere driver hverandre videre i den hysteriske hårfjerningskarusellen... Etterhvert som flere og flere fjerner hår på armene vil de som har naturlig hårvekst på armene føle seg som "apekvinner" blant sine medsøstre...
Gjest BagLady Skrevet 23. mai 2006 #58 Skrevet 23. mai 2006 Nei, jeg er 50/50 apekvinne og glattbarbert. Barberer legger og lår og under armene, men ikke selve armene eller magen eller underlivet. Men så er hårene mine korte og lyse og myke også. Forstår at de som har lange mørke hår barberer dem bort
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. mai 2006 #59 Skrevet 23. mai 2006 Det hender jeg gjør det om sommeren, for jeg synes hårene blir så stygge når de blekes.
Nenne Skrevet 23. mai 2006 #60 Skrevet 23. mai 2006 Jeg gjorde faktisk det en periode når jeg var mye yngre. Jeg fikk for meg at hårene på armene var såååå mye mørkere enn på alle andre jenter, og fikk vel litt småpanikk. Nå i ettertid må jeg bare le litt når jeg tenker på det Nenne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå