Gå til innhold

Barberer dere armene?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg har i disse t-skjorte dager lagt merke til at noen jenter barberer armene. Det har faktisk aldri falt meg inn å gjøre det, har relativt lyse hår da, heldigvis.

Nå har jeg liksom hengt meg litt opp i dette her, og lurer på hvor vanlig det egentlig er?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Absolutt ikke -og kjenner ingen som gjør det heller.

Vet at noen av de utenlandske damene på jobben tar bort hår i ansikt og andre steder det er fremtredende, men de har mørkt og ganske stivt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest splæsj

På armene? Nei. Hårene på venstre arm er mørkere enn hårene på høyre arm, men jeg tror ikke at noen har lagt merke til det annet enn meg selv. Gidder ikke å barbere meg der, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør selv om jeg har lyse små nesten usynlige hår... kun fordi jeg selv innbiller meg at alle andre ser de kjempegodt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjor ikke det, men jeg kjenner forholdsvis mange som gjør det. Jeg barberer lårene, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tindra

Jeg gjør det, året rundt..og kommer til å fortsette med det!!! Selv om de er lyse, fordi jeg er såpass tynn og det ser lite fint ut med sinkle årmer med mye hår på, selv om de er lyse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg fjerner hårene på armene, men jeg bruker epilator. Vondt, men veldig greit da det holder lenge. Kunne ikke tenke meg å barbere. Ser for meg stikkende armer.

Jeg har tidligere fått fjernet de med voks hos en salong. Anbefales dersom du ikke er vant til epilator og/eller voksing.

Jeg fjerner hårene fordi de er tynne, lange og mange og selv om de er lyse så synes det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...