Gå til innhold

Barberer dere armene?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har nesten ikke hår på armene, og de jeg har er helt lyse, så fjerne dem har jeg aldri tenkt på, selv om noen av dem er lange. På lårene har jeg knapt hår, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å fjerne dem, da må man jo fortsette med det!

Dessuten er de få og lyse, så tviler noen føler ubehag ved å se dem!

Da er lår og andre steder viktigere! :rosasmil:

Skrevet

Gjorde det en gang på ungdomskolen, men vokser jo fort og stivt ut igjen...

Har ganske mørke hår og mye, så vurderer det en gang i blant, men dropper det!

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg kunne aldri tenke meg å fjerne dem, da må man jo fortsette med det!

Dessuten er de få og lyse, så tviler noen føler ubehag ved å se dem!

Da er lår og andre steder viktigere! :rosasmil:

Nei, det stemmer ikke. Det kan gå flere måneder fra gangene jeg barberer dem, ingen merker noe forskjell..

Det er bare det jækla lyset i klasserommet som får dem til å se mørkere ut for min del, derfor fjerner jeg dem.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, kunne ikke falle meg inn! Men jeg kjente ei som nappa dem av... Alltid stod hun og nappa hår av armene - og de var nesten hårløse. Når det ble tomt for hår på armene, begynte hun på øyenbryna. Vi snakker om å nappe med fingrene her...

Skrevet
Nei, og ikke lårene heller!

Det er ingenting som ser mer idiotisk ut enn blankbarberte legger og dunete lår. Enten begge deler, eller ingenting!

Gjest gjest1
Skrevet
Det er ingenting som ser mer idiotisk ut enn blankbarberte legger og dunete lår. Enten begge deler, eller ingenting!

Mine lår er korte og hvite og ser ut som glatte legger, hvorfor barbere de da?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Mine lår er korte og hvite og ser ut som glatte legger, hvorfor barbere de da?

Heeeeheeeee... korte og hvite lår eller korte og hvite hår på låra?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Og hvis låra ser ut som legger, er det da fair å si at hun har låra rett i skoa? :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

hoho! Lår jeg mener! nei hår! Hår på lårene! :D

Skrevet

Et annet spm da! Barberer man armene fordi man TROR at andre legger merke til hårene?

Legger du merke til hårene på armene til andre??

Skrevet

Nei barberer ikke håret på armene, de viser nesten ikke og de blir bleket av solen om sommeren.

Gjest gjest1
Skrevet
:ler:

Godt gjort å bli så beruset at man får låra rett i skoene!

Har du gnagsår på knærne også, kanskje?

Uff nei, skal ikke mobbe....

Ta deg en sterk kopp kaffe og kryp litt til under dyna, du, og ikke hør på kverulanter :klem:

Jeg skal ha olden villbringebær og glo på granpri ;D

Gjest gjest1
Skrevet
Et annet spm da! Barberer man armene fordi man TROR at andre legger merke til hårene?

Legger du merke til hårene på armene til andre??

Ja hun der i hotel cæsar på dagtid ser ut som en apekatt.

Gjest Gjest
Skrevet

forferdelig mange av dere her som sier "nei det kunne ikke falle meg inn!!!"... ærlig talt. selvsagt barberer jeg armene! hvorfor skulle de være hårete når leggene og lårene skal være hårfrie? jeg fjerner rubbel og bit takk. selv om de er hvite og korte. syns ikke det er pent med hårete armer nei!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Hårene på armene er få og de er veldig lyse. På lårene er det knapt nok et fjon.

Leggene er det verre med, så de må barberes ja.

Skrevet

Bruker epilator.

Og dere som synes det er så utrolig at noen fjerner hår, og til og med må slenge på en :ler:-smiley, hva med å forestille dere at det faktisk er grunn til at noen av oss gjør det? Vi har tydeligvis mørkere hår på armene enn dere har, men det er faktisk ikke latterlig av den grunn. Hvis vi kan tenke logisk et øyeblikk, så er det faktisk ikke noe dummere å fjerne hår på armene enn på leggene, begge deler er egentlig absurd.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har masse hår på armene, men det kunne ikke falle meg inn å barbere dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...