Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #81 Skrevet 20. mai 2006 joda vi betaler... men synes egentlig det er litt dumt.. Da vi har både viasat og canal digital og betaler blant annet for NRK til disse en gang i månedenDu betaler ikke for Nrk via viasat og canal digital. Det du betaler for parabol er en avgift for å motta signalene, og den avgiften er uforholdsmessig høy. Tror vi betaler rundt kr 1400,- pr år for å få gratiskanalene Nrk 1 &2, TV 2 og TV-Norge via canal digital - i tillegg til at vi betaler Nrk-lisens. Sett i forhold, så synes jeg da at Nrk-lisensen er lav.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #82 Skrevet 20. mai 2006 Hvor betaler man for denne lisensen og hvor mye koster det? Har ikke tenkt noe over det en gang siden jeg flyttet for meg selv jeg. Bare kobla opp tv'en. Help? ← Husker ikke ekstakt beløp, men er rett i underkant av kr 2000 pr år. Man melder fra til lisenskontoret hos Nrk, og får tilsendt giro i posten to ganger i året.
Gjest Shadowlyn Skrevet 20. mai 2006 #83 Skrevet 20. mai 2006 Husker ikke ekstakt beløp, men er rett i underkant av kr 2000 pr år. Man melder fra til lisenskontoret hos Nrk, og får tilsendt giro i posten to ganger i året. ← Ok, tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå