Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Magnhild

Dagene flyr. Gratulerer så mye med en 3-åring og 2 til. Topp å ha gutter :klappe:

Hvordan går det med deg og dere? Har ikke fått lest hele dagboken din, men synes jo tvillingen til høyre på bildet på side 27 har noe til felles med Erik?! :)

Her står alt bra til. Er sammen med M, M og M med jevne mellomrom og tenker stadig på dere alle sammen. Ta vare på dere og nyt hver dag med barna. Selv om det sikkert er veldig slitsomt innimellom så kommer tiden aldri tilbake!

Stor klem fra

Masi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fiin søndag!! Håper alt er bra!! Nå har vi bestilt hotell, gjelder bare å få ut fingern å få bestilt fly også før billigbillettene forsvinner... :ler: Og ja - det ble på det hotellet du nevnte!! ;)

:hoppe: Vi gleder oss masse!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden Flyyyyyr!!! :hakeslepp:

Guttene er blit kjempestore, lagt på seg 1500 gr begge to og de er nå 7 uker gamle. Ganske sprøtt egentlig!

vi har det veldig bra. gutta sover og vi sover. Mater en gang om natten så vi klager ikke.

Men nå har jeg startet skolen igjen, så tiden her inne blir utrolig knapp. Håper å se noen av dere før jul... Bare si når jeg skal være hvor, så kommer jeg... :ler:

God natt alle sammen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig skal du være med på treff i by'n :) Du er jo faktisk eller egentlig hovedpersonen i gjengen siden du er den siste som har født og er blitt tre barns mor :blomst: Og vi vil jo gjerne se småguttene dine ;)

Men for min del er det pittelitt usikkert om jeg kan komme selv den 8-ende da - men jeg foreslår at vi bare bestemmer oss for å treffes den dagen ;)

er det ok. med Bocca for deg? 2 etg. (gamle Maxime) kl. 20.00 eller er det bedre på Fridays?

Du har mye innlfytelse her da det nok bare er deg som har barn (og vogn) med :)

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i tvil altså.

Mest fordi det er fredag, sent på kveld og midt i julebordstider. Så jeg tror nok vi heller får treffes en annen gang utenom bytur. Jeg ble rett og slett litt stresset bare med tanken på å skulle ut med diger vogn og to unger og det rett før leggetid. (Ja for smågutta legges og sovner nå mellom ni og halv ti...)

men dere må jo bare treffes dere!!

Men jeg treffer dere heller en annen gang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...