Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Åh fellesbursdag.

Det er så koselig det!!

Jeg fikk jo være med som stand in det året BS og mannen var i New York. Synes det er en så flott ting dere har der. Hadde vært koselig å vært med en gang til i fremtiden ja.

Og takk for hilsner da. Selv om mannen ikke har nevnt dem enda. Koselig å bli husket på av dere alle. Tenker masse på hele gjengen ofte. Føler meg ikke så oppdatert lengre. BS var flink til å oppdatere meg på alt som skjedde med alle sammen. Spesielt datteren din Serenne. Håper alt går bra med dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, oppdatering fra gjengen?

Vel, vi er på sykehuset for tiden, men det er jo standard oss. :sur:

Vi var hjemme på perm i går.

Så er det jo en i gjengen som er gravid igjen, visste du det?? Ikke meg, altså.

Har nok med lille turbo, hun er 14 mnd nå.

Tror jeg venter litt til nr 3 kommer...

Tenk du som begynte etter oss, er forlengst gått forbi!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke gi meg noen tips da?

Har hun gutter eller jenter, eller en av hver fra før?

:sjenert: Nysgjerrig jeg nei??

Ja jeg gikk plutselig forbi dere jeg ja.

:ler: Mye greiere med to svagerskap og tre barn, enn tre svangerskap ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh har så lyst til å shoppe!!! :sjenert::sur:

Ellers så er dåpen begynt å bli planlagt. En del av fadderne er spurt og har sagt ja til det. :hoppe: Og datoen er satt, og presten er pratet med. Så da er vi fornøyde så langt. Nå må vi bare få booket menighetshuset og catering, så skal det bli bra. Gleder meg til det jeg, men det er så leeeeeeeenge til... :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for 14. jan.

Tenker at ca 3 mnd etter fødsel er greit å ha dåpen. Og vi ville ha en spesiell prest, og da måtte vi snakke med han om når han skulle ha jobbesøndag. Kjekt å ha det avklart allerede nå synes jeg. Selv om det er lenge til!

Og i dag fikk vi personnummer til småguttene. Jeg kommer aldri i livet til å huske dem utenat. Jeg kan Erik sitt, men det er utrolig mye lettere enn disse. Men nå skal det søkes på bhgplass... Så er i alle fall sjansene større for at vi får plass når vi ønsker det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg tenkte rundt den datoen eg også. Spørs litt når han blir fødd, sjølvsagt. Og så må me finna ut kor stor dåpskjolen er og sånt, sånn at han ikkje er for liten eller stor.

Spennande med søking av barnehageplass! Gler meg til det er min tur å ordne og styre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neeeei det er ikke Masi... og ikke meg heller he he he...

Og gratulerer så masse masse fra meg og mine..

Jentene vokser og styrer på.. de er så greie begge to men sloss heeeeel tiden seg imellom.. Men - sånn er det vel gjerne med søstre i denne perioden, litt sånn elsk/hat opplegg...

Men du - hvor kan jeg se bilde av de små? undrer meg glugg ihjel...

Endret av stiliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stiliv!!

Cumulus har sladret på hvem som er gravid.

Og siden det hverken var deg eller Masi, cumulus og serenne, så var det i alle fall mer enn halvert med tanke på tipping. Men morsomt er det nå uansett!!

Og bilde finner du på side 27 men her er det også et. :sjenert: Kan jo ikke la være å vise de fram da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå Magnhild!! De er så nydelige! Du og mannen kan jammen dette med å lage nydelige små :hjerte:

Lurer på når jeg får hilse på jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...