Gå til innhold

Knerten og overraskelsene


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

**Jeg er ikke babysyk, jeg er ikke babysyk, jeg er ikke babysyk, jeg er ikke babysyk**  :sjenert:

:ler:  :hjerter:  :babysmokk:

:ler::ler:

Heia Nivea! Heia Nivea!!

:hoppe: :hoppe:

Og takk for nydelige blomster... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de kommet frem allerede - så bra!!! :hoppe:Må spørre om det ble som bestilt - mor-barn-barn bukett? dvs en stor og to søte små..?

Bare hyggelig!! Skulle bare mangle!  :klem:

Ja det var en skikkelig stilig bukett med mor-barn-barn. Kjempeflott!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg dumpet bort i dagboka de når du var på sykehuset, så da måtte jeg jo følge med videre.... :sjenert:

Gratulerer så mye med to nydelige gutter og som trebarnsmor :) . Jeg er selv mamma til tre gutter, men jeg fikk (heldigvis tror jeg) bare en om gangen.

Får du sovet noe? Eller er det sånn at når den ene sovner så våkner den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så skjønne!!!!! Ubeskrivelig nydelig det bildet når de ligger nese mot nese.:klem1:

Jeg tror jeg plutselig fikk lyst på en sånn søt liten gutt.... Men bare èn tror jeg!

Gratulerer så mye, Magnhild!!! :klappe:

Fortell litt om fødselen da vel! :hoppe:

Og hva var de vitale mål??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Lurer masse på hvordan det går for dere og hvordan alt er nå som dere har kommet hjem. Håper alt er vel og at formen din er like bra enda Magnhild!!

Stor klem!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett gutta på ordentlig og de var nydelige, alle tre! :) Og du så neimen ikke verst ut du heller, Magnhild! Og jada for ikke å glemme Mannen så var han skjønn han og. :ler:

Cumulus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei!

Tiden strekker ikke helt til om dagene. Det går for det meste i amming, flasking, pumping, kosing og skifting. Og så sover vi når gutta sover... Men de er snille og greie disse små vi har fått hjem. I natt var vi oppe en gang kl 3 og så våknet vi igjen kl åtte. :sjarmor: Kan godt fortsette med det altså.

Så vi koser oss masse. Jeg er i delvis kjempeform. Har litt vondter fortsatt. Bekkenet er litt slarkete og vondt, men det går seg til håper jeg. Hvis ikke må jeg finne på noe med det ja. Kiloene renner av meg. Kan godt fortsette litt til, men snart må det stoppe også. 22 kilo på to uker. Ikke ille det. Og nå er det bare ti kilo igjen til vekten før Erik. Og det er målet til slutt også. Så får vi se hvor lang tid det tar. Gleder meg i alle fall over å være kvitt mye vann og tung mage. Det var fryktelig tungt den siste tiden før fødselen ja...

Og ang fødselen så må jeg få skrevet en rapport. Ikke bare koselig hendelse, men det endte nå bra i alle fall. Men åååh så lang tid alt skal ta med meg og fødsler da. :forvirret: Okey, jeg får se på det sånn at jeg blir gravid fort og mamma sakte... Gutta ble født 11 mnd etter at vi bestemte oss for å prøve igjen. Ikke ille det sånn egentlig nei.

Ellers er det til dels tøffe dager nå. Merker at jeg savner de som er borte. Her en dag var vi på et kjøpesenter og gikk forbi et bakeri. Og her hadde de fått inn kakemenn med sjokolade. Det gikk fra stor glede til tårer veldig fort. Klarte ikke helt henge med selv. Men i alle fall, disse kakemennene med sjokolade var en greie meg og min søster hadde hvert år. Jakten på de med mest sjokolade og slikt. *sukk* Har ikke kjøpt noen enda, og vet ikke om det blir noen i år. Vi får se.

Og den 27. okt er det 1 år siden pappa døde. Helt utrolig at det er ett år allerede. Tiden flyr, men savnet er der fortsatt. Skulle gjerne vist han guttene og pratet med han om alt sammen. Pappan min... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så skjønne!!!!! Ubeskrivelig nydelig det bildet når de ligger nese mot nese.:klem1:

Jeg tror jeg plutselig fikk lyst på en sånn søt liten gutt.... Men bare èn tror jeg!

Gratulerer så mye, Magnhild!!!  :klappe:

Fortell litt om fødselen da vel! :hoppe:

Og hva var de vitale mål??

De vitale mål var:

Oscar: 3200gr 49 cm og 34 rundt hodet

Fredrik: 2940gr 49 cm og 34 rundt hodet

Ellers så er oppskriften på fine gutter å ønske seg jenter. Og ligge riktig vei. Var det med rompen mot Ulrikken? :ler::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hvordan du har det ang pappaen din.

Skulle så ønske at far fikk møtt lillegutt.....

Merker veldig at det kommer enda mer fram nå enn på lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store gutter du har fått!!!

Kjekt å høre at de er snille og lar deg sove, håper det varer!

Vi hadde Fellesbursdag i dag, og savnet søsteren din veldig. Heldigvis var mannen der med de søte små. Kjekt å se dem igjen. Han har fått klar beskjed om å hilse MASSE til deg fra alle oss!

Tenker masse på deg og håper at alt går bra med deg og dine!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...