Gjest Mayamor Skrevet 29. oktober 2006 #581 Del Skrevet 29. oktober 2006 Måtte bare innom og gratulere storebror Erik med 3 års dagen i dag. Tenk at det har gått 3 år, Magnhild. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2006 #582 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer så mye med 3 års dagen til Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 29. oktober 2006 #583 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer til Erik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 29. oktober 2006 #584 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer så masse med 3 årsdagen Erik!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. oktober 2006 #585 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer med dagen til Erik :-D Håper du har hatt en fin helg Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. oktober 2006 #586 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer med dagen til Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. oktober 2006 #587 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gratulerer så masse med dagen i går, lille store Eriken!! Håper dere hadde en super dag alle fem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 5. november 2006 #588 Del Skrevet 5. november 2006 Heisann, håper dere har det bra alle samme. Og gratulerer så mye med overstått 3 års dag. Tiden flyr... Klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. november 2006 #589 Del Skrevet 6. november 2006 Håper det går bra med dere alle 5! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masi Skrevet 7. november 2006 #590 Del Skrevet 7. november 2006 Hei Magnhild Dagene flyr. Gratulerer så mye med en 3-åring og 2 til. Topp å ha gutter Hvordan går det med deg og dere? Har ikke fått lest hele dagboken din, men synes jo tvillingen til høyre på bildet på side 27 har noe til felles med Erik?! Her står alt bra til. Er sammen med M, M og M med jevne mellomrom og tenker stadig på dere alle sammen. Ta vare på dere og nyt hver dag med barna. Selv om det sikkert er veldig slitsomt innimellom så kommer tiden aldri tilbake! Stor klem fra Masi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. november 2006 #591 Del Skrevet 11. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. november 2006 #592 Del Skrevet 12. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. november 2006 Forfatter #593 Del Skrevet 13. november 2006 Ha en fiin søndag!! Håper alt er bra!! Nå har vi bestilt hotell, gjelder bare å få ut fingern å få bestilt fly også før billigbillettene forsvinner... Og ja - det ble på det hotellet du nevnte!! ← Vi gleder oss masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. november 2006 #594 Del Skrevet 17. november 2006 Ønsker deg og alle gutta dine en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. november 2006 Forfatter #595 Del Skrevet 23. november 2006 Tiden Flyyyyyr!!! Guttene er blit kjempestore, lagt på seg 1500 gr begge to og de er nå 7 uker gamle. Ganske sprøtt egentlig! vi har det veldig bra. gutta sover og vi sover. Mater en gang om natten så vi klager ikke. Men nå har jeg startet skolen igjen, så tiden her inne blir utrolig knapp. Håper å se noen av dere før jul... Bare si når jeg skal være hvor, så kommer jeg... God natt alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 24. november 2006 #596 Del Skrevet 24. november 2006 EN nattmating er da ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. november 2006 #597 Del Skrevet 25. november 2006 Skole allerede nå? Ta gjerne med ekstra barn på treff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 26. november 2006 #598 Del Skrevet 26. november 2006 Selvfølgelig skal du være med på treff i by'n Du er jo faktisk eller egentlig hovedpersonen i gjengen siden du er den siste som har født og er blitt tre barns mor Og vi vil jo gjerne se småguttene dine Men for min del er det pittelitt usikkert om jeg kan komme selv den 8-ende da - men jeg foreslår at vi bare bestemmer oss for å treffes den dagen er det ok. med Bocca for deg? 2 etg. (gamle Maxime) kl. 20.00 eller er det bedre på Fridays? Du har mye innlfytelse her da det nok bare er deg som har barn (og vogn) med Klem herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 1. desember 2006 #599 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg kan på fredag om 1 uke - kan du/dere? Håper det. Jeg foreslo jo Bocca, men kan godt treffes andre steder for min del. Nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg er litt i tvil altså. Mest fordi det er fredag, sent på kveld og midt i julebordstider. Så jeg tror nok vi heller får treffes en annen gang utenom bytur. Jeg ble rett og slett litt stresset bare med tanken på å skulle ut med diger vogn og to unger og det rett før leggetid. (Ja for smågutta legges og sovner nå mellom ni og halv ti...) men dere må jo bare treffes dere!! Men jeg treffer dere heller en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå