lillen Skrevet 20. august 2006 #221 Del Skrevet 20. august 2006 Vi vet vel ingenting om det er sammenheng med magefall og befolkningsøkning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #222 Del Skrevet 20. august 2006 Vi vet vel ingenting om det er sammenheng med magefall og befolkningsøkning? ← ja det stemmer, det var det. jaja, det er nå ikke så spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #223 Del Skrevet 20. august 2006 Vi vet vel ingenting om det er sammenheng med magefall og befolkningsøkning? ← Mener å ha hørt/lest noe om at magen synker helt på slutten av svangerskapet...men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2006 #224 Del Skrevet 20. august 2006 Mener å ha hørt/lest noe om at magen synker helt på slutten av svangerskapet...men hva vet vel jeg... ← Det mente vi og, mener jeg. Men er det sammenheng mellom magefall og at det evt statistisk bevist x antall dager etterpå skjer en fødsel, eller om fødsel er uavhengig av fallet, er for oss uvisst. f eks; hvis magen faller tidlig = tidligere fødsel?? Og hvordan i huleste får du til den nesten usynlige skriften? Hos meg er dette minimum. før var det mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. august 2006 #225 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) det vet faktisk jeg- det med skriften altså..det andre er jeg ikke helt kompetent ti å svare på.. Du skriver bare- foran 1 tallet i skriften. * stolt for atte jeg kan lære noe til Lillen... * Men det er jo Magnhild sin bok så jeg trekker meg stille tilbake.. Klem til Magnhild!! Endret 20. august 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. august 2006 #226 Del Skrevet 20. august 2006 Det mente vi og, mener jeg. Men er det sammenheng mellom magefall og at det evt statistisk bevist x antall dager etterpå skjer en fødsel, eller om fødsel er uavhengig av fallet, er for oss uvisst. f eks; hvis magen faller tidlig = tidligere fødsel?? Nei, det vet jeg ingenting om jeg heller.. Og hvordan i huleste får du til den nesten usynlige skriften? Hos meg er dette minimum. før var det mindre... ← Som Kipa skriver, bare sett minus foran tallet Kan få skriften til å bli kjempeliten da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 20. august 2006 men det er lov å henge i dagboken min altså... Ellers så er magen hard og øm sånn med ujevne mellomrom i dag. Merkelig følelse. Føles som om gutene flytter på seg, men de ligger helt i ro... merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. august 2006 #228 Del Skrevet 20. august 2006 guttene... - så koselig å ha to gutter i magen og en på utsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2006 #229 Del Skrevet 20. august 2006 Så de ligger altså helt i ro og graver ganger nedover?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 20. august 2006 Så de ligger altså helt i ro og graver ganger nedover?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. august 2006 #231 Del Skrevet 20. august 2006 nå tenker jeg litt på Karius og Baktus jeg da.. som graver ganger mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 20. august 2006 nå tenker jeg litt på Karius og Baktus jeg da.. som graver ganger mener jeg.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2006 #233 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg snikleser litt innimellom, det får meg til å huske hvordan jeg hadde det på slutten, før mine to kom til verden, 5 uker før termin, etter et jeg hadde tilbragt 4 uker i badekaret for å få puste. En i seteleie, en på tvers oppe ved ribbbena. Det var godt da de sank ned ja. Og jeg kjenner igjen beskrivelsen av hvordan det kjentes ut der de beveget seg rundt. Kanskje de legger seg i posisjon for fødsel? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #234 Del Skrevet 20. august 2006 Jaja, vi får høre hva legen sier i morgen. Er litt spent på mye ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2006 #235 Del Skrevet 20. august 2006 Er det kynnere du kjenner?? Men hva vet jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #236 Del Skrevet 20. august 2006 det er nok kynnere ja. jeg har ikke hatt det før, så jeg er langt fra sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2006 #237 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg henger masse i graviditetsdagbøkene, og det virker som om det er det du beskriver altså! Men jeg har aldri hatt en kynner selv, så vet jo ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 20. august 2006 #238 Del Skrevet 20. august 2006 det er nok kynnere ja. jeg har ikke hatt det før, så jeg er langt fra sikker... ← Jeg lå på obs-posten og var så fornøyd, for endelig visste jeg hva kynnere var for noe. Men....jeg skulle visst føde Blir spennende med legesjekken imorgen da...men guttene får ikke lov til å komme før lue nr.2 er ferdig altså. Det er tross alt sykehusluer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 20. august 2006 Blir spennende med legesjekken imorgen da...men guttene får ikke lov til å komme før lue nr.2 er ferdig altså. Det er tross alt sykehusluer ← heia heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har vært på kontroll. likte ikke kontrollen i dag, den ble så hektisk... Menmen, sånn går det jo innimellom. uansett, her er dagens tall. Uke: 32+4 vekt: minus 2 kg BT: 135/95 Urin: negativ Ødem: 2 jada, blodtrykket øker, samtidig som symptomer på forgiftning dukker sakte men sikkert opp... så jeg må ligge enda mer på sofaen og slappe av og gjøre inst mulig. Det er kjedelig det!! Ang guttene: Jeg skjønner hvorfor magen var rar og merkelige bevegelser denne helgen. Tvilling 1 har nemlig snudd seg med rompen ned. og Tvilling 2 syntes det var kjipt å bli sparket i ansiktet av broren, så han har snudd seg og ser nå "ut" av magen i stedet for mot broren. Så de ligger helt annerledes enn de har gjort hele tiden til nå. Vekten deres har økt masse også!! tv1 er 1960 gr tv2 er 2100 gr Så de har jo lagt på seg et halvt kg hver de siste to ukene... jaja skal til kontroll av BT og urin om en uke igjen. Og måtte ikke være i tvil om å ringe om ting ikke virket som det skulle... så da får jeg gjøre det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå