bollefisk Skrevet 4. oktober 2006 #521 Del Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye Magnhild til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #522 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei alle!! Og takk for alle gratulasjoner og heiinger og alt!!! Jeg er i superform!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 4. oktober 2006 #523 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. oktober 2006 #524 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så herlig å høre at du er i superform! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 6. oktober 2006 #525 Del Skrevet 6. oktober 2006 :hjerter_rundt: Guttene er bare så utrolig nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 #526 Del Skrevet 7. oktober 2006 Håper vi også får se snart....................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. oktober 2006 #527 Del Skrevet 7. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. oktober 2006 #528 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nå har jeg lest alle 27 sider i boka di Magnhild. Utrolig lesning For noe fantasdtisk du har vært gjennom det siste året og tenk at det resulterte i to flotte gutter da Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #529 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hjemme!! Og ja jeg kan hoppe (nesten)! 17 kilo forsvant fra kroppen bare på en uke på sykehuset. Håper de fortsetter å renne av. Altså ikke like raskt da kanskje... Men jeg ønsker nå å bli kvitt noen fler kilo ja... Ellers går det greit. Men livet er hektisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 9. oktober 2006 #530 Del Skrevet 9. oktober 2006 Juhu - tilbake til livet utenfor sykehusveggene og en mer hektisk hverdag ja.. Kjempebra at du er i god form. Supert. Og så de skjønne guttene da (jeg har sett sms). Nyyydelige. Og store gutter. Hadde det godt i mange din skjønner jeg. Ville ikke ut. Men tenker at de har det brillefint sammen med dere tre - en familie på fem Wow - I'm impressed. Gleder meg på deres vegne. Klemmer herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 9. oktober 2006 to søte tvillinger Superstolt storebror med Fredrik på fanget Oscar holder mammas finger Det kommer nok mer etter hvert, men nå har jeg ikke så mange bilder enda. De sover for det meste og når de først er våkne, så er det ofte mating det går i... Skal nok få tatt noen fler bilder etter hvert... Og tante Nivea har vel allerede sett et annet bilde også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. oktober 2006 #532 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så nydelige gutter du har. Gratulerer så mye som tvillingmamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. oktober 2006 #533 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så utruleg skjønne dei er altså! Skal helse frå mannen min og sei det same frå han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. oktober 2006 #534 Del Skrevet 10. oktober 2006 SÅ nydlig de var. Storebror også Stolt så han ut også, er vel artig for han å få 2 småbrødere han kan leke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 10. oktober 2006 #535 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så utrolig nydelige tvilling gutter du har Magnhild Og en utrolig stolt og nydelig storebror også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. oktober 2006 #536 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så utrolig vakre barn dere har! Erik har jo blitt så stor han også. Skikkelig fin storebror, har foresten samme sveisen som Lukas. Er vel litt sånn stor avdeling- storebror sveis det der... Kos deg med dine 3 nydelige barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 10. oktober 2006 #537 Del Skrevet 10. oktober 2006 de var alldeles nydelige.. helt utrolig å se hvor store de var til å være tvillinger..¨ de må ha koset seg klugg i hjel i magen din må bare :bukke: for deg.. du har fått noen helt skjønne gutter,blir helt mo i knærne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. oktober 2006 #538 Del Skrevet 10. oktober 2006 Tre skikkelige hjerteknusere dere har, Magnhild. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. oktober 2006 #539 Del Skrevet 10. oktober 2006 Kjempenydelige gutter! Håper alt er bra med mammaen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 10. oktober 2006 #540 Del Skrevet 10. oktober 2006 **Jeg er ikke babysyk, jeg er ikke babysyk, jeg er ikke babysyk, jeg er ikke babysyk** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå