Lilletrollet Skrevet 30. september 2006 #441 Del Skrevet 30. september 2006 Så utrolig spennede! Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. september 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 30. september 2006 ikke spennende, bare kjeeeeeedeeeeeeeeliiiiiiiiiiiig!! Og nå traff vi et ar fra tvillingsvangerskapskurset, og de hadde født, termin en stund etter oss, men de mistet den ene tvillingen. Hva i all verden er visten med det da? det er andre barn som dør ut fra det kurset. Et annet par har mistet en fo rnoen uker siden. blir redd og frustrert når jeg hører om sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 30. september 2006 #443 Del Skrevet 30. september 2006 Skjønner godt du blir lei deg av sånne nyheter jeg.. Men dine tvillinggutter er store og sterke så det går heeelt sikkert fint!! Bare se på hamster videoen en gang til du så blir du gla igjen!! Veldig spent på deres vegne nå altså!! Stor klem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. september 2006 #444 Del Skrevet 30. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 30. september 2006 #445 Del Skrevet 30. september 2006 Håper det skjer noe snart!!!!! Tenker masse på dere. Er på jobb i natt så jeg venter spent på oppdatering. Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. september 2006 #446 Del Skrevet 30. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. september 2006 Forfatter #447 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vil FØDE!!!! NÅÅÅÅÅÅ!!! Men samtidig kan jeg godt vente til det er ledig plass altså. Nå er det helt fullt og fødende får ikke plass der inne. De ligger her på forskjellige rom, tvstuen, gagen og slikt. Det har ikke jeg så lyst til... men jeg vil gjerne føde NÅ!!! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 30. september 2006 #448 Del Skrevet 30. september 2006 Kjære vene, mener da det ikke er sååå lenge siden jeg leste at du var gravid??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 1. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 1. oktober 2006 #450 Del Skrevet 1. oktober 2006 Næmen, har du ikke født ennå???????? Det var jo en spurv som hvisket at du hadde 2 min mellom riene i går kveld!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 1. oktober 2006 #451 Del Skrevet 1. oktober 2006 *Innom og leser, og sender sms videre til nettløse Bizzy! Vi følger med landet rundt, Magnhild!* Fortsatt lykke til! Kom uuuut nå, gutter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 1. oktober 2006 Næmen, har du ikke født ennå???????? Det var jo en spurv som hvisket at du hadde 2 min mellom riene i går kveld!!?? ← Ja, men det sluttet med det. Så ble det helt rolig. Nå er det 7 min mellom riene... Jeg er sur og lei og sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 1. oktober 2006 *Innom og leser, og sender sms videre til nettløse Bizzy! Vi følger med landet rundt, Magnhild!* Fortsatt lykke til! Kom uuuut nå, gutter!!! ← a hold henne oppdatert, jeg orker ikke svare på sms fra hele landet døgnet rundt. Nå er jeg forresten sikker på at du føder før meg, Epona... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 1. oktober 2006 #454 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Nei, jeg tror nok ganske sikkert at du er først ut! Får du sove litt innimellom, hvile ut? Edit: Så akkurat at det er jo bare 7 min mellom riene, så det blir neppe mye soving da nei... Endret 1. oktober 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #455 Del Skrevet 1. oktober 2006 Følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 1. oktober 2006 #456 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg også følger spent med!! Håper da de finner plass til deg så du får eget pent rom! Ikke kult å ligge på gangen nei.. Idag er dagen - tenk på det!! Her skinner sola som bare det - for å ønske guttene velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 1. oktober 2006 #457 Del Skrevet 1. oktober 2006 Magnhild har pakka sammen laptopen, blitt kjørt inn på føden for å få drypp. Så Magnhild selv kommer nok ikke på før gutta er født Håper drypp gjør susen så det blir litt fart på sakene nå, du har holdt på lenge nå vennen. Trenger krefter til å få ut to gutter i med begge ender først *HEIA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 1. oktober 2006 #458 Del Skrevet 1. oktober 2006 Å så spennende Dette må være en fantastisk dag å komme til verden på, med strålende solskinn og deilig temperatur ute Håper du slipper å vente for lenge, og at dine skjønne smågutter snart ligger i armkroken til mammaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #459 Del Skrevet 1. oktober 2006 Innom og sjekker ståa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 1. oktober 2006 #460 Del Skrevet 1. oktober 2006 heier på Magnhild!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå