Gå til innhold

Er kristne glade i å danse?


Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Liker kristne å danse, gå på nattklubb og ta et glass vin eller en drink? Eller kan aldri kristne ha ONS (one night stand) med noen?

Bare lurer... :forvirret:

Hvor kommer denne gjestens plutselige interesse i "de kristine" sin måte å leve livene sine på?

Jeg tror kristne er like forskjellige som mennesker flest. Tipper det blir litt sprikende svar her, gitt.

Ta meg for eksempel. Jeg er kristen.

Jeg elsker å danse.

Jeg elsker å gå på nattklubb.

Jeg drikker ikke vin, men bøtter nedpå med sprit.

Og vet du hva? Jaggu har jeg hatt one night stand også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg danser masse, hvofor skulle jeg ikke gjort det?

Det er ikke synd å danse.

Drikker også, men vet jeg ikke burde drikke meg full fordi det fører ofte til synd.

One nights ville jeg aldri hatt, kristen eller ei.

Det er jo sånn vanlig tenkt at det er synd, men er noe usikker på hva bibelen sier.

Tror ikke det er så bra..

Men utroskap er synd iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er kristen og jeg elsker å danse. Men jeg drikker ikke og jeg liker ikke å gå på byen og feste. Jeg ville aldri hatt ONS heller. Men det er ikke pga at jeg er kristen, det har ikke med at jeg er religiøs å gjøre. Jeg drikker ikke fordi jeg ikke liker alkoholsmaken, jeg går ikke på byen og fester fordi jeg ikke trives på slike steder og jeg har ikke ONS fordi det virker meningsløst for meg. Det betyr derimot ikke at jeg ikke kommer til å ta meg et glass rødvin når jeg blir eldre. Og det betyr ikke at jeg ikke kan ha det morsomt. Jeg synes det er mye mer hyggelig å dra på en fest med mine egne venner, hvor vi har det gøy og der er det gjene slik at de drikker. Har ikke noe i mot det egentlig, bare de ikke blir for fulle - er ikke så glad i fulle folk. ONS kommer jeg aldri til å ha, men det handler ikke om noe om min religion det heller. Handler bare om at jeg bare kan ha et forhold til noen med en jeg virkelig er glad i.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RPM_*

Å danse volder vel ingen vondt, ikke å gå ut heller, om det er på pub eller nattklubb. Alkoholen for meg er en felle, vanskelig å komme ut av, man vet ikke lenger hva som er gøy uten alkohol. Man blir bundet til den for å ha frihet i sjelen.

De fleste fulle folk blir som regel en del desibel høyere i stemmen sin, derfor liker ikke jeg å være edru når andre er fulle.

Hvem av dere synes nordmenn drikker mer enn før, hva har alkoholen gjort med samfunn tidligere? Er det mulig å komme med flere lover og regler for at vi skal minke alkoholinntaket i samfunnet.

Jeg sier det bare, den tro jeg har, ble en kick-off for å snu det vonde om til det gode. Jeg var på destruksjonens hovedvei, troen fikk meg til å snu.

Jeg er ingen profet som kan fortelle hva vi kan gjøre for at verden kan bli bedre mot sin neste.

Jeg takker Gud for at jeg nå er kommet ut av den avhengighet til rus-fella.

Er bare den hersens røyken igjen, men med Guds hjelp, skal jeg en dag slutte med den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...