Gjest Frosk Skrevet 17. januar 2010 #2061 Del Skrevet 17. januar 2010 Lager grønnsaklapskaus med røde linser Takk for tips i koldtbord-tråden, cilipili - vårruller er så godt, det må jeg prøve å få til. Tenker at jeg må prøve å lage mye forskjellig, sånn at alle finner noe de liker godt - spesielt siden noen av gjestene er heller... trege i matveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. januar 2010 #2062 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg skal ha kikertsalat med tomat og paprika i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #2063 Del Skrevet 18. januar 2010 I dag blir det Chili med masse paprika og ris ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blush Skrevet 18. januar 2010 #2064 Del Skrevet 18. januar 2010 I dag har jeg laget kikertburgere med vårløk og div krydder med inspirasjon fra denne bloggen (Takk til Frosk for å ha introdusert meg for ordentlig vegetarmat forresten ) Smakte helt klart ikke som hamburgere, men syntes de ble veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 18. januar 2010 #2065 Del Skrevet 18. januar 2010 I dag har jeg laget kikertburgere med vårløk og div krydder med inspirasjon fra denne bloggen (Takk til Frosk for å ha introdusert meg for ordentlig vegetarmat forresten ) Smakte helt klart ikke som hamburgere, men syntes de ble veldig gode. De smaker ikke akkurat hamburgere nei, men kjekt de falt i smak!! I dag ble det restemiddag her - i morgen tenker jeg å lage kikertcurry. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 19. januar 2010 #2066 Del Skrevet 19. januar 2010 Lager grønnsaklapskaus med røde linser Takk for tips i koldtbord-tråden, cilipili - vårruller er så godt, det må jeg prøve å få til. Tenker at jeg må prøve å lage mye forskjellig, sånn at alle finner noe de liker godt - spesielt siden noen av gjestene er heller... trege i matveien Alltid noen av dem I dag skal vi ha blomkål- og brokkolisuppe med grove rundstykker. Alt lagert fra bunn av med mest mulig vitaminer og minst mulig fett. Trening og sunnest mulig kosthold er nyttårsforsettet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. januar 2010 #2067 Del Skrevet 21. januar 2010 I dag skal jeg komponere min egen suppe av grønne linser. Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 21. januar 2010 #2068 Del Skrevet 21. januar 2010 I dag ble det soyapølser med blomkålsmos. Kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. januar 2010 #2069 Del Skrevet 26. januar 2010 I går hadde vi kikertburgere med hjemmelaga, grove burgerbrød. Hadde også litt couscoussalat ved siden av. Hva vi skal ha i dag vet jeg ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 26. januar 2010 #2070 Del Skrevet 26. januar 2010 I går hadde jeg ovnsstekte potetbåter, wokede grønnsaker (gulrøtter, brokkoli, blomkål, rødløk, grønne bønner) i soya-lime-saus og så et par gourmetbullar. Og en urte-rømmedressing. I dag vet jeg i grunnen ikke helt - kanskje en suppe. Har litt lyst på tomat- og paprikasuppe, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2071 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg spiste grønnsaksgryte med kål, paprika, tomater, kikerter og fetaost. Smaksatt med chili, kanel, rosiner og ristede mandler. Kjempegodt ble det! Og resten av gryta spiser jeg til middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. januar 2010 #2072 Del Skrevet 26. januar 2010 Regner med det blir restene av blomkål- og brokkolisuppa som ligger i frysen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 29. januar 2010 #2073 Del Skrevet 29. januar 2010 Lasagne, bruschetta med tomat og basilikum, grønn salat med pinjekjerner, sukkererter og paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 29. januar 2010 #2074 Del Skrevet 29. januar 2010 Her blir det fajitas med tacokrydret bønnestuing, salat, hjemmelaget guacamole og pico de gallo (Men kunne egentlig godt tenke meg å spise middag hos cilipili idag - det hørtes snadder ut!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 30. januar 2010 #2075 Del Skrevet 30. januar 2010 Her blir det fajitas med tacokrydret bønnestuing, salat, hjemmelaget guacamole og pico de gallo (Men kunne egentlig godt tenke meg å spise middag hos cilipili idag - det hørtes snadder ut!! ) Hehe! I like måte I dag har barna fått bestemme så da ble det pølser og potetmos. Noen ganger er helt enkel mat fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 4. februar 2010 #2076 Del Skrevet 4. februar 2010 Her blir det hjemmelgaet pizza med grov bunn ikveld. Den står i ovnen nå! Lukter goooooodt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 4. februar 2010 #2077 Del Skrevet 4. februar 2010 Hjemmelaget kanskje... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paintarainb0w Skrevet 4. februar 2010 #2078 Del Skrevet 4. februar 2010 I dag hadde vi rød linsesuppe med tomat, løk, masse spisskummen og chili! Med grovt polarbrød til. Omnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. februar 2010 #2079 Del Skrevet 4. februar 2010 Og jeg hadde linsesuppe med løk, hvitløk, persille, spisskummen og karri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 26. februar 2010 #2080 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Pizza Endret 26. februar 2010 av cilipili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå