Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pitapizza i dag. I morgen er det kveldsmat (varme rundstykker, eggerøre, brie osv..) hos svigerforeldrene mine. Blir utrolig koselig, og maten er alltid veldig god. Passer perfekt når jeg jobber litt sent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latmannsmiddag i dag: hummus og masse selleri.

Skrevet
Hva er orzopasta og gresskarspalter? :skravle:

Orzopasta er pasta formet som ris. Du finner det ofte på innvandrerbutikker. Gresskarspalter er gresskar som er delt i to først og så skåret i båter og skrelt. De penslet jeg bare med litt olivenolje (det smaker også godt med litt timian og hvitløk) og så stekte jeg dem i ovnen.

Skrevet

Risotto av stekt ris i curry, spinat, brokkoli, squash, friske urter, og hakkede tomater.

Skrevet

Vegesnitzel, rosenkål, gulrøtter, blomkål, mandelpoteter og fløtesaus.

Skrevet

*må ha på mine innlegg*

Skrevet

I går ble det hjemmelaget vegetarpizza, med squash, paprika, løk, sorte oliven og soltørkede tomater.

Skrevet

I dag blir det stekt ris. Enkelt og greit!

Skrevet

Hjemmelaget meksikansk gryterett.

• 2 uker senere...
Skrevet

Pizzarester fra i går. ;)

Skrevet

Pannekaker med lønnesirup hos svigers.

Skrevet

I dag ble det byggrynsuppe med linser for tredje dagen på rad. Har igjen til middag i morgen, men da er jeg glad jeg har spist det opp, for jeg er litt lei nå. ;) Men, billig mat, det er sikkert og visst!

Skrevet

I går hadde vi fullkornsspaghetti med tomat, oliven, chili og ruccola.

Skrevet

I kveld tror jeg at jeg lager kikertcurry (Dersom ikke noen har lyst til å servere meg pizza :ler:)

Om noen har idéer til vegetariske koldtbord / tapasretter, så stikk gjerne innom denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=464624&hl= - planen er å ha veg koldtbord til en haug med kjøttetere (i alder fra 3 til noenogseksti..), jeg kommer sikkert til å lage mesteparten av maten selv - og så vil jeg jo gjerne at de skal sitte igjen med et positivt inntrykk av veggismat, da :ler: Har god tid på meg til å planlegge, heldigvis.

Skrevet

I dag får vi blomkål- og brokkoligrateng hos svigers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...