Gå til innhold

Middagstråd - vegetar!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag skal vi ha linsesuppe med varme rundstykker! Er nesten nylig blitt veggis, så det blir masse eksperimentering på kjøkkenet framover! hoho! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal vi ha linsesuppe med varme rundstykker! Er nesten nylig blitt veggis, så det blir masse eksperimentering på kjøkkenet framover! hoho! :)

Lykke til :) Eksprimentering er dritgøy!

I dag blir det en skikkelig grønnsakssuppe med ferske rundstykker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår laget jeg pasta med revet squash stekt i hvitløksolje og lime og noe greier...var godt, men er ikke sikker på om jeg lagde det helt riktig.. :gjeiper:

Idag hadde vi nøtteburgere med grove burgerbrød og salat... jeg syns det var godt, barnet mitt sa æsj...hehe...så h*n spiste burgerbrød med ost og salat..

Noen som har ideer til dressing på slike typer burgere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste vi på Stavangers eneste, men veldig imponerende, rene vegetarresturant Resept. Hadde hummus og brød og en rett kalt dragonbowl. Dette var en blanding av asiatiske grønnsaker, villris, nøtter og en søtsoyasaus. Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simbelmynë
I dag spiste vi på Stavangers eneste, men veldig imponerende, rene vegetarresturant Resept. Hadde hummus og brød og en rett kalt dragonbowl. Dette var en blanding av asiatiske grønnsaker, villris, nøtter og en søtsoyasaus. Kjempebra!

Der har jeg også lyst å spise! Problemet er bare at jeg bor i Oslo :sjenert: Er ikke så mange imponerende vegetarrestauranter her (les: ingen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har jeg også lyst å spise! Problemet er bare at jeg bor i Oslo :sjenert: Er ikke så mange imponerende vegetarrestauranter her (les: ingen).

Kom på besøk :) Hvis du skal til Praha en gang har jeg en utrolig bra vegetarrestaurantanbefaling å komme med.

I dag skal vi ha fredagspizzaen vår. Mannen min og min eldste sønn overlever ikke fredagen uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmm Resept høres så bra ut!!! (her i byen er det én ren veggisrestaurant...eller, kafé blir vel mer riktig - men den er i grunnen ikke særlig bra...)

I kveld blir det indisk fra restauranten rett over gaten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm Resept høres så bra ut!!! (her i byen er det én ren veggisrestaurant...eller, kafé blir vel mer riktig - men den er i grunnen ikke særlig bra...)

I kveld blir det indisk fra restauranten rett over gaten :nigo:

Indisk er best :)

I dag blir det NØTTESTEIK!!! Best i verden :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil bare sørge for å få tråden i mine innlegg. Eg skal sjå igjennom den seinare, men denne tråden verkar kjempeflott.

Er veggis sjøl så fint å få inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag hadde jeg wok med sterk karrisaus.

Skulle liksom ha villris til, men deeet hadde de ikke på "samvirkelaget"!..haha! Får ta en tur til en innvandrerbutikk i morgen, regner med at de har bedre utvalg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...