cilipili Skrevet 30. november 2009 #2001 Del Skrevet 30. november 2009 I dag blir det burger og pommes frites. Lang dag på jobb, så da gidder jeg ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 30. november 2009 #2002 Del Skrevet 30. november 2009 Risotto med spinat og rødløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 1. desember 2009 #2003 Del Skrevet 1. desember 2009 Idag skal vi ha linsesuppe med varme rundstykker! Er nesten nylig blitt veggis, så det blir masse eksperimentering på kjøkkenet framover! hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 2. desember 2009 #2004 Del Skrevet 2. desember 2009 Idag skal vi ha linsesuppe med varme rundstykker! Er nesten nylig blitt veggis, så det blir masse eksperimentering på kjøkkenet framover! hoho! Lykke til Eksprimentering er dritgøy! I dag blir det en skikkelig grønnsakssuppe med ferske rundstykker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. desember 2009 #2005 Del Skrevet 2. desember 2009 Stekte soyapølser og bakt potet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #2006 Del Skrevet 2. desember 2009 Linsegryte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 2. desember 2009 #2007 Del Skrevet 2. desember 2009 I går hadde vi pai med purre og chevre. I dag ble det gratinerte gresskar fylt med ris og squash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 3. desember 2009 #2008 Del Skrevet 3. desember 2009 Igår laget jeg pasta med revet squash stekt i hvitløksolje og lime og noe greier...var godt, men er ikke sikker på om jeg lagde det helt riktig.. :gjeiper: Idag hadde vi nøtteburgere med grove burgerbrød og salat... jeg syns det var godt, barnet mitt sa æsj...hehe...så h*n spiste burgerbrød med ost og salat.. Noen som har ideer til dressing på slike typer burgere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simbelmynë Skrevet 3. desember 2009 #2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I kveld lager jeg meg vegetarburrito med svarte bønner, hjemmelaget tomatsalsa, grilla squash, mais og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 3. desember 2009 #2010 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag hadde jeg gryte av speltbulgur, tomater, squash og gulrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 3. desember 2009 #2011 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag spiste vi på Stavangers eneste, men veldig imponerende, rene vegetarresturant Resept. Hadde hummus og brød og en rett kalt dragonbowl. Dette var en blanding av asiatiske grønnsaker, villris, nøtter og en søtsoyasaus. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simbelmynë Skrevet 3. desember 2009 #2012 Del Skrevet 3. desember 2009 I dag spiste vi på Stavangers eneste, men veldig imponerende, rene vegetarresturant Resept. Hadde hummus og brød og en rett kalt dragonbowl. Dette var en blanding av asiatiske grønnsaker, villris, nøtter og en søtsoyasaus. Kjempebra! Der har jeg også lyst å spise! Problemet er bare at jeg bor i Oslo Er ikke så mange imponerende vegetarrestauranter her (les: ingen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 4. desember 2009 #2013 Del Skrevet 4. desember 2009 Der har jeg også lyst å spise! Problemet er bare at jeg bor i Oslo Er ikke så mange imponerende vegetarrestauranter her (les: ingen). Kom på besøk Hvis du skal til Praha en gang har jeg en utrolig bra vegetarrestaurantanbefaling å komme med. I dag skal vi ha fredagspizzaen vår. Mannen min og min eldste sønn overlever ikke fredagen uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 4. desember 2009 #2014 Del Skrevet 4. desember 2009 Mmm Resept høres så bra ut!!! (her i byen er det én ren veggisrestaurant...eller, kafé blir vel mer riktig - men den er i grunnen ikke særlig bra...) I kveld blir det indisk fra restauranten rett over gaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. desember 2009 #2015 Del Skrevet 6. desember 2009 Mmm Resept høres så bra ut!!! (her i byen er det én ren veggisrestaurant...eller, kafé blir vel mer riktig - men den er i grunnen ikke særlig bra...) I kveld blir det indisk fra restauranten rett over gaten Indisk er best I dag blir det NØTTESTEIK!!! Best i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2009 #2016 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg vil bare sørge for å få tråden i mine innlegg. Eg skal sjå igjennom den seinare, men denne tråden verkar kjempeflott. Er veggis sjøl så fint å få inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 7. desember 2009 #2017 Del Skrevet 7. desember 2009 Idag hadde jeg wok med sterk karrisaus. Skulle liksom ha villris til, men deeet hadde de ikke på "samvirkelaget"!..haha! Får ta en tur til en innvandrerbutikk i morgen, regner med at de har bedre utvalg der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #2018 Del Skrevet 7. desember 2009 I dag ble det spelt-pasta med hjemmelaget tomatsaus med grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 7. desember 2009 #2019 Del Skrevet 7. desember 2009 Pizza. Type dr oetker mozzarella. Har kjøkkenvegring for tiden, visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 7. desember 2009 #2020 Del Skrevet 7. desember 2009 Pizza. Type dr oetker mozzarella. Har kjøkkenvegring for tiden, visst... ÅÅÅÅ, det er min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå