Gå til innhold

Hagearbeid eller annen jobbing rundt huset


GakkGakk

Anbefalte innlegg

Gjest Annen gjest

Da er du bare nok en respektløs person som gir f i en dag som er svært viktig for mange andre over hele verden.

Tenker du noen gang over hva slags samfunn vi får hvis ingen bryr seg om å vise respekt for noe som betyr noe for andre enn en selv?

Ja, det blir jo så mye bedre for mennesker i andre deler av verden, hvor arbeidsrettighetene ikke er på lik lije med våre, hvis vi sitter på ræva hele 1.mai.

Hvilken respekt viser jeg feks underbetalte kinserer hvis jeg sitter på ræva i sofaen hele dagen - får de det bedre av at jeg gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hva kan man egentlig gjøre av hagearbeider og annen jobbing rundt huset 1. mai? Hva synes dere?

Har et lass med ved jeg skulle kappet opp idag siden det er så fint vær.

Naboen startet høytrykkspyler kl12 i dag. Det var bil,terasse og uteplass. Vi satt ute og koste oss. Gikk bort til han og spurte hvorfor han flagget i dag. Ble brått stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da er du bare nok en respektløs person som gir f i en dag som er svært viktig for mange andre over hele verden.

Tenker du noen gang over hva slags samfunn vi får hvis ingen bryr seg om å vise respekt for noe som betyr noe for andre enn en selv?

Så med andre ord mener du at vi skal vise respekt og ikke kunne jobbe i hagen og rundt huset på helligdager som f.eks er viktige for muslimer, kristne, arbeidere, buddister..........

Når skal vi få gjordt noe da ???

Selv jobber jeg ikke med noe "hardt" arbeid 1.juledag og 1. påskedag, men hva naboen gjør angår ikke meg. Hver med sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så med andre ord mener du at vi skal vise respekt og ikke kunne jobbe i hagen og rundt huset på helligdager som f.eks er viktige for muslimer, kristne, arbeidere, buddister..........

Når skal vi få gjordt noe da ???

Selv jobber jeg ikke med noe "hardt" arbeid 1.juledag og 1. påskedag, men hva naboen gjør angår ikke meg.  Hver med sitt.

I mitt nabolag klarte folk fint å la være å bråke i dag, selv om de sikkert arbeidet ute, de også..

De bråker heller på alle de dagene det ikke er noe spesielt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ArneP

1. mai er den store internasjonale havearbeidsdagen. Det plager ikke meg at noen legger noe annet i den og masjerer forbi med kamprop og hornmusikk. Hadde de bare ikke søpplet så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når været tilater det bruker jeg å vårrengjøring på bilen. Ellers blir det rydding inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...