Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (31 minutter siden):

Jeg liker den godt, har kommet til side 160. Har aldri lest noe av henne før. Syns hun bygger opp en uhyggelig stemning og skriver veldig bra.  

Ja, det er slik jeg kjenner henne fra andre bøker. Godt mulig jeg rett og slett ikke var i riktig humør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/16/2023 at 12:35 PM, Ullvott said:

Gjestene av Agnes Ravatn

Den er sykt bra!

Anonymkode: 0c2a3...c1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2023 den 14.15):

Den er sykt bra!

Anonymkode: 0c2a3...c1a

Enig, blandt be beste jeg har lest i år! 

akkurat nå leser jeg «Marta sover» av Romy Hausmann, samme forfatter som skrev storsuksessen Elskede barn, som Netflix-serien er basert på. Er over halvvegs og egentlig hanske skuffa. Skikkelig rotete skrevet (sikkert med vilje, men hva en hun forsøkte å oppnå ved det grepet, ble ikke særlig bra, spør du meg), og i det hele tatt tamt og kjedelig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat startet på Dresden Files. Er ekstremt mye enklere å lese enn min forrige bokserie, Malazan, men det går naturligvis tregt når jeg må vente på podcast til hvert kapittel, men igjen, det var verre i forrige bok også, så får ta det som det er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoia skrev (1 time siden):

Jeg leste akkurat denne. En bok om empati, eller manglende empati.

DSC_0932.JPG

Litt rar forsidebilde, for r u ren sing og nybygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (På 5.11.2023 den 21.33):

Nettopp ferdig med "The Casual Vacancy" av JK Rowling (elsket den!). Og i dag begynte jeg på "The Love Songs of W.E.B Du Bois" av Honoree Fannone Jeffers. En murstein av en bok, som heldigvis fenget fra første side. Den har veldig gode anmeldelser, så fallhøyden er jo sånn sett stor og ofte blir jeg skuffet av bøker som har fått så god kritikk. Foreløpig (60 sider inn) er jeg heldigvis meget fornøyd og engasjert i historien(e). 

Denne skal jeg lese når jeg får tid. Den er jo så tykk! 

Anonymkode: ceb35...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne skal jeg lese når jeg får tid. Den er jo så tykk! 

Anonymkode: ceb35...5a2

Dersom du bruker Storytel kan du jo eventuelt lytte til lydboka parallelt med lesingen 🙂 da går det litt kjappere og med lange bøker synes jeg ofte det er en god måte å opprett oppmerksomheten på. Ellers er det jo snart jul og kanskje litt tid i romjula? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på «Elon Musk» men la den fra meg etter 100 sider. Elendig skrevet. Rotete og svært oppramsende. No way at jeg gidder det i mange hundre sider til. Gikk derfor løs på Lily and The Octopus, og det er jeg glad for. En skikkelig sjarmerende og fascinerende bok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...