Gjest Msramkins Skrevet 18. august 2023 #12301 Del Skrevet 18. august 2023 Thor Heyerdahl, Tigris. Leser bøkene fra ekspedisjonene hans på nytt etter mange år i bokhylla. Sønnen min har fattet interesse for han, og leser de også nå. Så da måtte jeg friske opp litt så vi kan snakke om de. De er veldig intressante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #12302 Del Skrevet 19. august 2023 Buffy By er eventyrlysten av Ingeborg Arvola. Anonymkode: 2957b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. august 2023 #12303 Del Skrevet 19. august 2023 No one writes to the Colonel- Gabriel García Márques. Liten lefse som har stått ulest på bokhllen i over ett år. Skal komme inn i leseverden igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amantha holden Skrevet 19. august 2023 #12304 Del Skrevet 19. august 2023 Gjentakelsen av Vigdis Hjorth👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. august 2023 #12305 Del Skrevet 20. august 2023 amantha holden skrev (22 timer siden): Gjentakelsen av Vigdis Hjorth👌 Heldiggris 😃jeg står på en lang venteliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. august 2023 #12306 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 23.52): Hva synes du om den? Har fått den i gave og er helt ærlig litt skeptisk. Den ser ikke ut som en bok jeg kan like. Anonymkode: dcef9...bbb Jeg likte den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #12307 Del Skrevet 21. august 2023 Yumi and the nightmare painter - Brandon Sanderson Anonymkode: 8c669...67a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillie Skrevet 21. august 2023 #12308 Del Skrevet 21. august 2023 Spinning silver - Naomi Novik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #12309 Del Skrevet 21. august 2023 Boetica skrev (På 20.8.2023 den 20.46): Heldiggris 😃jeg står på en lang venteliste. Gled deg😃 Anonymkode: 3d862...898 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. august 2023 #12310 Del Skrevet 22. august 2023 (endret) I dag har jeg begynt på en angivelig bombe Endret 22. august 2023 av Millimani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12311 Del Skrevet 26. august 2023 Lill3My skrev (På 18.8.2023 den 22.13): Det var heller ikke meg du spurte, men jeg likte den også veldig godt! Likte måten sørstatsdrama, oppvekstroman og krim ble kombinert på. (Såg filmen noen år etter å ha lest boka, og likte den også godt.) Synes også boka skapte en veldig god stemning (ikke god som i koselig,men som i sterkt). Hvorfor tror du det ikke er en bok du vil like? Hva pleier du å like/mislike? Jeg liker psykologiske thrillere. Jeg vet ikke, jeg føler bare omslaget ser ut som en typisk «kvinne-roman» typ Jojo Moyes og den gjengen. Man skal jo aldri dømme en bok etter omslaget(🤪), men den bare ser ikke ut som en bok jeg kan like. Jeg elsker bøker typ «The Silent patient» og «Gone Girl.» Anonymkode: dcef9...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12312 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker psykologiske thrillere. Jeg vet ikke, jeg føler bare omslaget ser ut som en typisk «kvinne-roman» typ Jojo Moyes og den gjengen. Man skal jo aldri dømme en bok etter omslaget(🤪), men den bare ser ikke ut som en bok jeg kan like. Jeg elsker bøker typ «The Silent patient» og «Gone Girl.» Anonymkode: dcef9...bbb Men siden alle som har svart meg har likt boka, har skepsisen gått litt over til at jeg er spent til å lese den. Anonymkode: dcef9...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12313 Del Skrevet 26. august 2023 Lungeflyteprøven av Tore Renberg. Anonymkode: dcacf...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12314 Del Skrevet 26. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker psykologiske thrillere. Jeg vet ikke, jeg føler bare omslaget ser ut som en typisk «kvinne-roman» typ Jojo Moyes og den gjengen. Man skal jo aldri dømme en bok etter omslaget(🤪), men den bare ser ikke ut som en bok jeg kan like. Jeg elsker bøker typ «The Silent patient» og «Gone Girl.» Anonymkode: dcef9...bbb Jeg fikser ikke Jojo Moyes osv, men likte Where the crawdads sing. Anonymkode: dcacf...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12315 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg fikser ikke Jojo Moyes osv, men likte Where the crawdads sing. Anonymkode: dcacf...abf Den er jo skrevet av Delia Owens. Anonymkode: 9327e...3e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12316 Del Skrevet 26. august 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Den er jo skrevet av Delia Owens. Anonymkode: 9327e...3e6 Ja nettopp, det er ikke som Jojo Moyes' bøker. Personen var bekymret boken skulle være som Jojo Moyes' bøker pga coveret. Anonymkode: dcacf...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #12317 Del Skrevet 26. august 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Den er jo skrevet av Delia Owens. Anonymkode: 9327e...3e6 Just now, AnonymBruker said: Ja nettopp, det er ikke som Jojo Moyes' bøker. Personen var bekymret boken skulle være som Jojo Moyes' bøker pga coveret. Anonymkode: dcacf...abf Men jeg ser nå at det kunne misforstås. Anonymkode: dcacf...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. august 2023 #12318 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg liker psykologiske thrillere. Jeg vet ikke, jeg føler bare omslaget ser ut som en typisk «kvinne-roman» typ Jojo Moyes og den gjengen. Man skal jo aldri dømme en bok etter omslaget(🤪), men den bare ser ikke ut som en bok jeg kan like. Jeg elsker bøker typ «The Silent patient» og «Gone Girl.» Anonymkode: dcef9...bbb Det er ikke en typisk "kvinne-roman" . Det er heller ikke en psykologisk thriller slik de bøkene du nevner er. Det er dels oppvekst-roman, dels krim. Synes den er velskrevet og ikke en sånn bok man har lest mange liknende av før 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. august 2023 #12319 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lungeflyteprøven av Tore Renberg. Anonymkode: dcacf...abf Den står på ønskelista! Hvordan liker du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. august 2023 #12320 Del Skrevet 26. august 2023 Årets bok nr 117: Den stille leieboeren, Clémence Michallon Aldri lest noe av denne forfatteren før. Lenge siden jeg har lest en thriller, så deilig med noe i den gata. Liker den så langt, men sliter med å bli vandt med perspektivet.- det skrives i "du-form" (ikke jeg eller hun, men du) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå