Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

sofie777 skrev (4 minutter siden):

 

Huff, aner ikke hvor mye jeg har lest, leser kun lydbok for tiden. Leser også tre bøker på en gang, i tillegg til WoT går det i Cosmere (runde 2) og Malazan (runde 1). Har også Harry Potter og Outlander på lur, men der har jeg mistet piffen siden jeg ikke har podcaster som jeg liker. 

Har du hørt Potterless podcasten? Den er morsom. 

Anonymkode: ef35e...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du hørt Potterless podcasten? Den er morsom. 

Anonymkode: ef35e...f5f

Skal sjekke den ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (4 timer siden):

Mannen min leser Neverwhere for meg på sengen.

The psychopath test er jeg straks ferdig med.

Og Once upon a river har jeg akkurat begynt på. 😊

IMG_20230602_094834.jpg

Neil Gaiman er fantastisk! Jeg hører selv på hørespillet til The Sandman akkurat nå. Så koselig å lese for hverandre 🥰

sofie777 skrev (2 timer siden):

 

Huff, aner ikke hvor mye jeg har lest, leser kun lydbok for tiden. Leser også tre bøker på en gang, i tillegg til WoT går det i Cosmere (runde 2) og Malazan (runde 1). Har også Harry Potter og Outlander på lur, men der har jeg mistet piffen siden jeg ikke har podcaster som jeg liker. 

Jeg bruker Storygraph til å tracke bøkene mine, de har også mulighet for å tracke lydbøker :) Det er som goodreads, men ikke eid av Amazon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har rørt en siden skolen 

Anonymkode: ae458...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (11 minutter siden):

Jeg bruker Storygraph til å tracke bøkene mine, de har også mulighet for å tracke lydbøker :) Det er som goodreads, men ikke eid av Amazon.

Har hatt SG i mange år, men jeg har ikke orket å logge noe på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The One, av John Marrs.

Hørte lydboka for mange år siden og elsket den. Har i senere tid lest nesten alt annet han har skrevet og siden flere av bøkene har "Easter eggs" og subtile referanser til hendelser fra de andre bøkene, ville jeg lese denne en gang til. Og det er jeg glad for. Hadde glemt mye mer enn jeg trodde.

Kort sagt handler det om at et nytt gen/dna oppdages, et DNA som kan finne ut hvem din BIOLOGISKE match er. Dette gir mange en lykkelig slutt (eller start om du vil), mens det for andre er hjerteskjærende når partneren tar testen og finner ut at h*n har en annen match. Diverse etiske problemstillinger tas også opp. Historien fortelles ved at vi som lesere følger flere ulike par/personer og ser hvordan "Match Your DNA" endrer livene deres.

Som alltid skriver han korte kapitler, noe jeg er glad i! Og, til tross for stort persongalleri, blir det aldri forvirrende 

Anbefales!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste uka har jeg lest: 

Atlas - den siste boka om de 7 søstre

Tatovøren av Auschwitz - Heather Morris 

Cilkas reise - Heather Morris 

Tre søstre - Heather Morris 

Min greske familie - Patricia Wilson

Og nå holder jeg på med Debbie Macomber - En lysere fremtid

Anonymkode: cb874...ef2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg akkurat ferdig med boken " Alle ting vil aldri bli som før ,en løvemammas historie" av Helle Cecilie Palmer.

Hvor hun forteller den sterke historien om sorgen over å miste en datter som ikke døde. Men som fikk hjernehinnebetennelse som baby, og nå er multihandicappet med Cp grad 5.

En svært sterkt og vakker bok hvor du virkelig sanser kampene og kjærligheten til datteren og resten av familien.

Anonymkode: 9470e...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med «Minner om ham» av Colleen Hoover. Likte den godt! Skal nok få lest de andre bøkene hennes og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (4 minutter siden):

Akkurat ferdig med «Minner om ham» av Colleen Hoover. Likte den godt! Skal nok få lest de andre bøkene hennes og.

Er det hun som skrev "It ends with us"? Ser denne boka overalt 

Anonymkode: ce3b2...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøkkelen i låsen - Ruth Ware. Første boka jeg har lest av denne forfatteren, og det er skrevet på en spennende måte som gjorde det vanskelig for meg å legge fra meg boka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To søstre - Åsne Seierstad

God lesning. Glemmer av og til at det er en dokumentar, det som skjedde er helt surrealistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 3.6.2023 den 6.11):

Jan-Erik Fjell: Ringmannen

Likte du den? Leste "Tysteren" og det er første boka jeg har lest av ham og det frister å lese flere.

Nå leser jeg Frode Eie Larsen: Slå på ring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Aldri tilgi» av Trude Teige. Ikke lest noen av bøkene hennes før, kommer absolutt til å lese mer fra denne krim-serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...