Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca. hundre sider inn i «Forsvunnet» av Tina Frennstedt. Ikke sånn kjempespennende ennå, men den virker likevel lovende og er interessant nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeprinsen av Anne Gunn Halvorsen og Randi Fuglehaug

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappas lille gutt av Sven Henriksen.

Handler om en som vokser opp med en voldelig far og som blir utstøtt fra Jehovas vitner fordi han er homoseksuell.

Anonymkode: 8f325...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer med Jo av Kristine Rui Slettebakken

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Great Hunt (WoT #2) - Robert Jordan

Det går tregt med disse bøkene. Ikke fordi de er kjedelige, men ganske lange, noe uvant språk og det har vært travlere i det siste. Gleder meg til å se hvordan historien fortsetter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

The Great Hunt (WoT #2) - Robert Jordan

Det går tregt med disse bøkene. Ikke fordi de er kjedelige, men ganske lange, noe uvant språk og det har vært travlere i det siste. Gleder meg til å se hvordan historien fortsetter. 

Jeg er akkurat ferdig med Path of Daggers (#8) for 5.-6. gang. Har det gøy med min podcast ved siden av, så jeg blir ikke lei når jeg leser ett kapittel om gangen og leser 2-3 kapitler av andre bøker med podcast innimellom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (Akkurat nå):

Jeg er akkurat ferdig med Path of Daggers (#8) for 5.-6. gang. Har det gøy med min podcast ved siden av, så jeg blir ikke lei når jeg leser ett kapittel om gangen og leser 2-3 kapitler av andre bøker med podcast innimellom

Jeg har hørt litt på den spoilerfrie podcasten, men må komme litt lengre før det går parallellt. Glemte det helt til jeg var ferdig med første bok. Legger mer merke til ting når de oppsummerer, for der det er mye vanskelige ord tror jeg hjernen min skumleser litt 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*blueberry* skrev (4 minutter siden):

Jeg har hørt litt på den spoilerfrie podcasten, men må komme litt lengre før det går parallellt. Glemte det helt til jeg var ferdig med første bok. Legger mer merke til ting når de oppsummerer, for der det er mye vanskelige ord tror jeg hjernen min skumleser litt 😅

Ja, det blir sånn. Dessuten legger man merke til mer andre, tredje osv. gang man leser (tror jeg har sett noen er oppe i 17 ganger 🫣

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrep fra alle kanter av Tore Renberg. Storkoser meg, Renberg har i år blitt en av mine favoritt forfattere. 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (4 minutter siden):

Ja, det blir sånn. Dessuten legger man merke til mer andre, tredje osv. gang man leser (tror jeg har sett noen er oppe i 17 ganger 🫣

Ja, mannen min sier og det. Han leste de vel første gang da han var yngre og mindre tålmodig og sa han sjelden skjønte noe av prologene før noen bøker etter 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*blueberry* skrev (3 timer siden):

The Great Hunt (WoT #2) - Robert Jordan

Det går tregt med disse bøkene. Ikke fordi de er kjedelige, men ganske lange, noe uvant språk og det har vært travlere i det siste. Gleder meg til å se hvordan historien fortsetter. 

De blir bedre fra bok tre, Jordan prøvde fortsatt å emulere Tolkien en del i bok to. I bok tre finner han mer sin egen stemme, og det går ikke fullt så trått.

sofie777 skrev (2 timer siden):

Jeg er akkurat ferdig med Path of Daggers (#8) for 5.-6. gang. Har det gøy med min podcast ved siden av, så jeg blir ikke lei når jeg leser ett kapittel om gangen og leser 2-3 kapitler av andre bøker med podcast innimellom

Jeg startet Crossroads of Twilight (#10) i går! Skulle virkelig ønske jeg husker hvor mange ganger jeg har lest de. Jeg troooor dette er min åttende gjennomlesning, men bare fjerde av Memory of light (jeg fant WOT rett før Towers of midnight kom ut)

 

Så langt er jeg oppe i 13,000 sider lest i år!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (8 timer siden):

De blir bedre fra bok tre, Jordan prøvde fortsatt å emulere Tolkien en del i bok to. I bok tre finner han mer sin egen stemme, og det går ikke fullt så trått.

Jeg startet Crossroads of Twilight (#10) i går! Skulle virkelig ønske jeg husker hvor mange ganger jeg har lest de. Jeg troooor dette er min åttende gjennomlesning, men bare fjerde av Memory of light (jeg fant WOT rett før Towers of midnight kom ut)

 

Så langt er jeg oppe i 13,000 sider lest i år!

Takk! Det blir interessant å se. Jeg leser de digitalt foreløpig, men mannen har de på lydbok så det kan hende jeg bytter på litt etter hvert. 

Jeg er også på 13 000 sider lest i år 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min leser Neverwhere for meg på sengen.

The psychopath test er jeg straks ferdig med.

Og Once upon a river har jeg akkurat begynt på. 😊

IMG_20230602_094834.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (11 timer siden):

De blir bedre fra bok tre, Jordan prøvde fortsatt å emulere Tolkien en del i bok to. I bok tre finner han mer sin egen stemme, og det går ikke fullt så trått.

Jeg startet Crossroads of Twilight (#10) i går! Skulle virkelig ønske jeg husker hvor mange ganger jeg har lest de. Jeg troooor dette er min åttende gjennomlesning, men bare fjerde av Memory of light (jeg fant WOT rett før Towers of midnight kom ut)

 

Så langt er jeg oppe i 13,000 sider lest i år!

 

*blueberry* skrev (3 timer siden):

Takk! Det blir interessant å se. Jeg leser de digitalt foreløpig, men mannen har de på lydbok så det kan hende jeg bytter på litt etter hvert. 

Jeg er også på 13 000 sider lest i år 😅

Huff, aner ikke hvor mye jeg har lest, leser kun lydbok for tiden. Leser også tre bøker på en gang, i tillegg til WoT går det i Cosmere (runde 2) og Malazan (runde 1). Har også Harry Potter og Outlander på lur, men der har jeg mistet piffen siden jeg ikke har podcaster som jeg liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...