Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Sanatorium av Sarah Pearse.

Er ca halvveis, ikke syns jeg hun skriver spesielt bra, ikke bryr jeg meg om karakterene. Så boka er så der 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Love, Creekwood av Becky Albertalli og Shadow of the fox av Julie Kagawa.

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå leser jeg Mordene på Fleet house, av Lucinda Riley. Det er akkurat passe spennende, hyggelig britisk krim, ikke for groteske og tragiske detaljer. Et interessant mysterium.

Anonymkode: 68f37...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nullpunkt av Jørn Lier Horst & Thomas Enger. Har lest ca. en fjerdedel av boka og jeg liker den veldig godt. Lettlest og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/14/2022 at 9:57 PM, Lill3My said:

Hvordan er den? Er det en rød tråd som gjør den interessant å lese?, følge man personer? Eller er det mer "oppramsing" av fakta?

Jeg er ikke personen du siterer, men jeg har også lest boka. Synes den var interessant. For hvert kapittel følger vi et barn/en familie som er i kontakt med barnevernet. Forfatteren reflekterer over hvordan barnevernet har forandret seg gjennom tidene fram til i dag. Som hun sier; "noe skjedde på veien", blant annet er det visstnok flere akuttplasseringer i dag enn for bare noen få år siden.  Dette mener hun er en uheldig utvikling og boka handler også mye om dette.

Alt i alt veldig lesverdig bok😀

Anonymkode: 8f325...14d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Far og En kvinne av Annie Ernaux. Hun striver om foreldrene sine. Knallbra, anbefales på det varmeste.

Anonymkode: 0c2a3...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
MissStiles skrev (På 9.7.2022 den 12.27):

Nettopp begynte på Jomfruene av Alex Michaelides. Spent på om den er like bra som den tause pasienten.

Hvordan var den? 

Anonymkode: 14b90...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angeleye skrev (3 timer siden):

Hva synes du? Jeg kjøpte nettopp første boken i trilogien, og gleder meg til å lese den :ac:

Jeg liker de veldig godt, gleder meg til den siste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...