Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Miss_Sunshine* skrev (På 28.6.2022 den 15.26):

En stille død av Peter May. Er ca. 40 sider inn og er ikke solgt helt enda kjenner jeg.

Jeg synes Lewis-bøkene var så bra, men annet jeg har lest av ham er mere midt på treet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muskath skrev (På 29.6.2022 den 21.30):

Elskeren av Helene Flood

Den var spennende - Terapeuten og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt på Discworld, nå på 22 av 41: The last continent

Rincewind/trollmennene er ikke favoritten min av Discworld-historiene, og denne går tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/1/2022 at 10:52 PM, Boetica said:

Den var spennende - Terapeuten og. 

Enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 1.7.2022 den 22.51):

Jeg synes Lewis-bøkene var så bra, men annet jeg har lest av ham er mere midt på treet. 

Under hundre sider igjen nå, og jeg er ikke veldig imponert, nei. Har kun lest denne av ham, så kommer nok til å prøve meg på Lewis-trilogien etter hvert, har hørt mye bra om de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (På 1.7.2022 den 22.51):

Jeg synes Lewis-bøkene var så bra, men annet jeg har lest av ham er mere midt på treet. 

Lewis-bøkene er veldig bra. Dessverre er det en grunn til at han ikke ble særlig kjent før dette, og at bøkene hans ikke ble utgitt på norsk før dette. Mange av de bøkene som har blitt utgitt på norsk etter suksessen med Lewis-triologien er eldre, og ikke særlig bra. Drapet på Entry Island likte jeg dog godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp begynte på Jomfruene av Alex Michaelides. Spent på om den er like bra som den tause pasienten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake til Villmarken - Første bok i Kattekrlgerne. 
Skulle egentlig lese for minste barnet, men det var ikke interessert. Så leser selv da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "Olive Again" av Elizabeth Strout, nr to i Olive Kitterige -serien. Bok en er forresten også laget som mini -serien (eller var det film?) på HBO - anbefales!

Lytter også til "Set My Heart To Five", av Simon Stephenson - på Storytel. En humoristisk SciFi satt femti år frem i tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 17.07):

9788203376870_org_460dcfeb65edf0a04c9f45b6909a96d7.jpg

Anonymkode: 494ad...adc

Hvordan er den? Er det en rød tråd som gjør den interessant å lese?, følge man personer? Eller er det mer "oppramsing" av fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...