Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

visp skrev (1 minutt siden):

Ja, men jeg har kun lest tretti sider så langt. Men visste jeg kom til å like den utifra anmeldelsene:)

Så bra 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Hjemmets Lune Rede» av Cara Hunter, krim. Terningkast 5 fra meg. 

Anonymkode: 6c9b9...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er død av Mina Edvardsen. Utrolig sterk, anbefales.

Anonymkode: f18f5...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delusion’s Master av Tanith Lee, tredje bok i Flat Earth serien. Lest serien før, den boka jeg leser nå er den svakeste men skal igjennom!! Mye fordi neste bok, Delirium’s Mistress, er så bra.

Veldig fin serie, mørk fantasy inspirert av 1001 Natt som omhandler demoners lek med menneskeheten mer eller mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en mørk, mørk skog av Ruth Ware. Lest litt over femti sider, og synes den har kommet godt i gang. Liker den så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest ferdig Soldiers Of Ice av David Cook. Neste blir The Veiled Dragon av Troy Denning.

Anonymkode: cd82f...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser denne for tiden: 

81vRz5AdpmL.jpg

Ble litt skuffet for den ble sammenlignet med Six of Crows som er en av yndlingsbøkene mine. Den er ikke dårlig så langt, side 200, men noe Six of Crows-kvalitet vil jeg ikke si den er. Kanskje det endrer seg. 

The year is 2380, and the graduating cadets of Aurora Academy are being assigned their first missions. Star pupil Tyler Jones is ready to recruit the squad of his dreams, but his own boneheaded heroism sees him stuck with the dregs nobody else in the academy would touch . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erika Fatland - Sovjetistan - en reise gjennom Turkmenistan, Kasakhstan, Tadsjikistan, Kirgisistan og Usbekistan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

rampeguri skrev (1 time siden):

Er den bra?

Ja. Jeg ble veldig sjokkert. Det er beskrivelser av foreldre som isteden for å la barna sine sulte dreper de. En far som satte fyr på huset med barna inni for å unngå at de døde av sult. Foreldre som spiste sine egne barn. Når sulten blir så ekstrem blir folk gale. 
 

Sovjet og Stalin visste hva som foregikk, men Stalin mente at de ukrainske bøndene fortjente det. Ideen om at Ukraina ikke er skikkelig land går langt tilbake. Og russerne har vist hva de er i stand til av…


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å lese meg gjennom Discworld igjen, er på Moving Pictures nå.

 

AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 20.45):

The Cruel prince av Holly Black

Anonymkode: 2957b...dae

Elsker Holly Black! Hun kom med en ny bok nylig som ikke er satt i Faerie, det skal bli spennende å se hvordan hun skriver utenom det (har troa!). Cruel Prince-serien er veldig bra, selv om den er litt treg på å komme i gang.

Rowan skrev (På 6.5.2022 den 18.55):

Leser denne for tiden: 

 

Ble litt skuffet for den ble sammenlignet med Six of Crows som er en av yndlingsbøkene mine. Den er ikke dårlig så langt, side 200, men noe Six of Crows-kvalitet vil jeg ikke si den er. Kanskje det endrer seg. 

The year is 2380, and the graduating cadets of Aurora Academy are being assigned their first missions. Star pupil Tyler Jones is ready to recruit the squad of his dreams, but his own boneheaded heroism sees him stuck with the dregs nobody else in the academy would touch . . .

Oppdater gjerne på hvordan du liker boka når du er ferdig, den har stått på "vurderes"-lista en stund :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (6 timer siden):

Ja. Jeg ble veldig sjokkert. Det er beskrivelser av foreldre som isteden for å la barna sine sulte dreper de. En far som satte fyr på huset med barna inni for å unngå at de døde av sult. Foreldre som spiste sine egne barn. Når sulten blir så ekstrem blir folk gale. 
 

Sovjet og Stalin visste hva som foregikk, men Stalin mente at de ukrainske bøndene fortjente det. Ideen om at Ukraina ikke er skikkelig land går langt tilbake. Og russerne har vist hva de er i stand til av…


 

Da skal jeg lese den. Det at foreldre dreper barna barna i steden for at de sulter kan jeg til en viss grad skjønne i ekstreme situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (3 timer siden):

Holder på å lese meg gjennom Discworld igjen, er på Moving Pictures nå.

 

Elsker Holly Black! Hun kom med en ny bok nylig som ikke er satt i Faerie, det skal bli spennende å se hvordan hun skriver utenom det (har troa!). Cruel Prince-serien er veldig bra, selv om den er litt treg på å komme i gang.

Oppdater gjerne på hvordan du liker boka når du er ferdig, den har stått på "vurderes"-lista en stund :) 

Ååh, jeg elsker Discworld! 😍

 

Ble akkurat ferdig med den i dag. :) Den startet litt tregt og ikkje super-interessant, men så ble den bra etter en stund. Den anbefales, men like bra som Six of Crows ville jeg nok ikke sagt den var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...