Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Rowan skrev (32 minutter siden):

Ååh, jeg elsker Discworld! 😍

 

Ble akkurat ferdig med den i dag. :) Den startet litt tregt og ikkje super-interessant, men så ble den bra etter en stund. Den anbefales, men like bra som Six of Crows ville jeg nok ikke sagt den var. 

Skal ganske mye til å måle seg opp mot Grisha-bøkene! Da kan den få forbli på interessert i-lista, så kan jeg kjøpe den om den kommer på salg på Kindle store 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auri skrev (4 timer siden):

Skal ganske mye til å måle seg opp mot Grisha-bøkene! Da kan den få forbli på interessert i-lista, så kan jeg kjøpe den om den kommer på salg på Kindle store 😊

Jepp! 😄

Jeg lånte den på biblioteket. :) Hvis biblioteket ditt ikke har den kan de mest sannsynligvis bestille den til deg som fjernlån. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å lese Jackpot av Nick Stone. 

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (På 10.5.2022 den 13.55):

Holder på å lese meg gjennom Discworld igjen, er på Moving Pictures nå.

 

Elsker Holly Black! Hun kom med en ny bok nylig som ikke er satt i Faerie, det skal bli spennende å se hvordan hun skriver utenom det (har troa!). Cruel Prince-serien er veldig bra, selv om den er litt treg på å komme i gang.

Oppdater gjerne på hvordan du liker boka når du er ferdig, den har stått på "vurderes"-lista en stund :) 

Jeg så ikke denne før nå i dag. Har endelig fått lest ferdig The Cruel prince. Det er sjeldent jeg bruker nesten en hel måned på å lese en bok, mest fordi jeg har blitt flinkere til å legge fra meg boka hvis den ikke fenger meg.

Jeg likte boka nok til å lese den ferdig, men tenker at jeg ikke orker å lese resten av serien. 😬Har lest de to første bøkene i Magisteriet som hun skriver med Cassandra Clare. Disse har jeg likt kjempegodt, så godt mulig at jeg skal sjekke ut den nye boka.

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 16.00):

Apples Never Fall - Liane Moriarty

Anonymkode: c92c3...6ec

Liker du den? Har den i hylla. Har lest alle bøkene til Moriatry og alle har vært forferdelig dårlige, utenom What Alice forgot og Big little lies. 

Anonymkode: dcef9...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt og sett denne blitt referert til mange ganger, så tenkte det var på tide å faktisk lese denne boka :)

IMG_20220523_215203.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lill3My skrev (På 24.5.2022 den 22.16):

Hørt og sett denne blitt referert til mange ganger, så tenkte det var på tide å faktisk lese denne boka :)

IMG_20220523_215203.jpg

Er den bra ??? Jeg leste en annen av henne   Barne/ungdoms boka hennes. Om en gutt som ble kidnappa av pirater ? Tittelen var noe med en fløyte ? Synes ikke den var så bra . 
 

 

 

Jeg leser min skyld av Abid Raja nå . 
 

 

 

Anonymkode: b691c...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt på Discworld, nå kommet til Lords and Ladies (14 av 41)

Anonymkode: 8c669...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fortsatt på Discworld, nå kommet til Lords and Ladies (14 av 41)

Anonymkode: 8c669...67a

Ooog det er meg, den skulle ikke på anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest, lagt fra meg, lest og lagt fra meg "Jente 1983" av Linn Ullmann i en liten evighet nå.

Jeg klarer ikke å bli engasjert av den, men synes jeg "burde" lese den, da den var julegave fra svigermor. Kan noen gi meg et hint om den blir noe bedre etter side 75 eller deromkring? Bør jeg holde ut? 

 

Anonymkode: ea9ab...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...