Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 2.8.2019 den 0.41, Colgatesmilselfie skrev:

Hvor gammel er du? Hva driver du med?

Mellom 20-40, sannsynligvis ikke noe merkverdig da personen tilsynelatende har et enormt bekreftelsesbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste ut Alle vil hjem. Ingen vil tilbake i løpet av kvelden i går. En av de beste jeg har lest på veldig lenge. Anbefales virkelig. 

Nå skal jeg starte på Sommerboken av Tove Jansson. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en tegneserie-kick i det siste, så jeg har ikke postet noe her fordi jeg tenkte at det kanskje ikke er noen andre her som leser slikt, og derfor er muligens ingen interessert. Men jeg liker å dele hva jeg leser, så hvorfor ikke? 

Nå leser jeg "The Joker: Death of the Family" av Scott Snyder og Greg Capullo, og jeg liker den godt. 

Screenshot_20190806-005617_Google.thumb.jpg.37222c2c21499694e82e9cbcb1b6f07f.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget tre kapitler inn i boka at jeg allerede har lest Tørst av Nesbø 😄 så, da går jeg over til Kniv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, skruf skrev:

Oppdaget tre kapitler inn i boka at jeg allerede har lest Tørst av Nesbø 😄 så, da går jeg over til Kniv 

Haha 😊😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå begynne på Where the Crawdads Sing. Spennende å se om den lever opp til all "hype"-en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rumle skrev:

Liker du den? 

Ja. Veldig! Tok meg en god stund å komme inn i den, men nå koser jeg meg veldig med denne boka. Fin blanding av sjangre - oppvekstroman, nysterie/krim, natur, kjærlighet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lill3My skrev:

Ja. Veldig! Tok meg en god stund å komme inn i den, men nå koser jeg meg veldig med denne boka. Fin blanding av sjangre - oppvekstroman, nysterie/krim, natur, kjærlighet...

Så bra, får putte den på listen jeg også 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...