Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Camilla Läcklunds «Englemakersken». Bra, men fortsatt ikke like overbevisende som Heksen.

Anonymkode: 1e80a...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skumringstimen av Johan Theorin

God, "typisk"/tradisjonell svensk krim! Første i ein serie på fire bøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The subtle art of not giving a fuck - Mark Manson.

Mengele Zoo - Gert Nygårdshaug 

Omringet av idioter. 

 

Anonymkode: 60a1a...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser Faarseer trilogien av Robin Hobb på nytt. Er på bok 3 og koser meg skikkelig. Og så er det deilig å vite at jeg har 12 bøker til i samme verden å se frem til 🤩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 15.26, Rumle skrev:

Ekko av en venn, Ingvar Ambjørnsen.

Er den bra? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackhouse av Peter May, jeg er riktignok ikke kommet så langt ennå, men den virker veldig lovende! 😊

Anonymkode: bd842...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.7.2019 den 15.16, Bokdamen skrev:

Leser Faarseer trilogien av Robin Hobb på nytt. Er på bok 3 og koser meg skikkelig. Og så er det deilig å vite at jeg har 12 bøker til i samme verden å se frem til 🤩

Åh, jeg virkelig elsker de bøkene, spesielt den første serien! Har et prosjekt på gang hvor jeg skal lese alle seriene i riktig rekkefølge (har lest de 3 første seriene før; de 2 første flere ganger). Trodde jeg ville bruke laaang tid på det, men ble helt oppslukt og har nå kun den siste trilogien igjen (måtte ta en liten pause og lese litt annet også) 😄

Anonymkode: bd842...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, mia83 skrev:

Er den bra? 

Ja, den er veldig god. Anbefales varmt! :jepp: Har du lest de foregående Elling-bøkene?

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg virkelig elsker de bøkene, spesielt den første serien! Har et prosjekt på gang hvor jeg skal lese alle seriene i riktig rekkefølge (har lest de 3 første seriene før; de 2 første flere ganger). Trodde jeg ville bruke laaang tid på det, men ble helt oppslukt og har nå kun den siste trilogien igjen (måtte ta en liten pause og lese litt annet også) 😄

Anonymkode: bd842...e91

Sist leste jeg Tawny man før Liveship traders (visste ikke bedre), så gleder meg til å lese i riktig rekkefølge nå 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Rumle skrev:

Ja, den er veldig god. Anbefales varmt! :jepp: Har du lest de foregående Elling-bøkene?

 

Det har jeg ja :jepp:

Står på venteliste på biblioteket for den siste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat lest ferdig Goliat av Ørjan Karlsson og skal begynne på Glasshjerte av Torkil Damhaug. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...