Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Akkurat ferdig med Berlinerpopplene av Anne B Ragde, jeg skal lese Eremittkrepsene når jeg skal til syden i juni. Ber.pop er en kjempebra bok, håper oppfølgeren er like bra! :)

Så ja,anbefaler at du leser den!Gler meg til eksamensstress er ferdig så jeg kan lese Eremittkrepsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå holder jeg på med In Cold Blood av Truman Capote.

Endret av Tristessa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ferdig med iskaldt bedrag nå. Skal over på ragde. Er det ikke berliner popplene eller nå sånt den heter? Jo, tror det.

Skuffa over iskaldt bedrag forresten

Enig! Iskaldt bedrag var en skuffelse.

Berliner popplene er bra.

Jeg holder på med en bok av Bret Easton Ellis. Den heter Lagunar park.

En veldig spesiell bok......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Narnia

Dan Brown - Engler og demoner. Har bare lest ca 50 sider, men synes den er kjempebra. Ikke like stor tankevekker som Da Vinci koden dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med Brokebackfjellet av Annie Proulx.

Holder på å lese;

North and South av Elizabeth Gaskell.

Jane Eyre av Charlotte Brontë - igjen.

Hellig blod, hellig grav av Michael Baigent, Richard Leigh, Henry Lincoln, etc

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Har akkurat begynt på Predator av Patricia Cornwell, holder og på å lese Neverwhere av Neil Gaiman for andre gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Miracle in the andes", ei sann historie om et rugbylag som styrta i Andes-fjella og overlevde 70 dagar uten mat. Men måtte til slutt ete sine lagkameratar.....veldig spennande! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Miracle in the andes", ei sann historie om et rugbylag som styrta i Andes-fjella og overlevde 70 dagar uten mat. Men måtte til slutt ete sine lagkameratar.....veldig spennande!  :)

Mener å huske at jeg har sett film om det der. Sterke greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan Brown - Engler og demoner. Har bare lest ca 50 sider, men synes den er kjempebra. Ikke like stor tankevekker som Da Vinci koden dog.

Synes engler og demoner er den helt klart beste boken av Brown. Det at du ikke synes den er like tankevekkende ( hva du nå legger i det) skyldes kanskje at Brown skriver på samme måte i alle sine bøker. Det kan se ut som han har funnet ut måten å skrive på og holder seg til det. Jeg synes han har kjørt seg fast så det holder.

Er det ei bok du ikke skal bruke tid på så er det i alle fall " den digitale festning". Jeg har peil på data og synes fortsatt den var tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just ferdig med Berlinerpoplene og skal til med Eremittkrepsene av Anne B. Radge.

For de som synes det er av interesse kan jeg nevne at Berlinerpoplene som teaterstykke har urperemiere 4? november på trøndelag teater og at billettsalget alt er i gang.

Stykket tar for seg berlinerpoplene, men er visst litt innom eremittkprepsene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

nå koser jeg meg med 101 og en dag av åsne seierstad. Det er det første jeg leser av henne og jeg må si meg positivt overrasket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robet Service: Lenin- en biografi

Alltid vært skeptisk til biografisjangeren, men har nå insett at det kan være god underholdning det også. Dette blir nok ikke min siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg holder på med Varulven av Aksel Sandemose og Ancient Egypt, anatomy of a civilization av Barry J. Kemp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

ble ferdig med "stillheten etterpå" av karin slaughter fredag, og "min tid er natten" av mary higgins clark nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...