Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg har akkurat begynt på Kreta-døgn. Jeg skal ikke på ferie i år, så jeg ville ha en bok som tok meg med på ferie. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Jeg har akkurat begynt på Kreta-døgn. Jeg skal ikke på ferie i år, så jeg ville ha en bok som tok meg med på ferie.  ;)

er den skrevet av tove nilsen?

si i så fall fra om den er bra, har den hjemme men har aldri lest den... :kgblunk:

jeg har ligget i senga i tre timer nå og lest "rødhette" av unni lindell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
er den skrevet av tove nilsen?

si i så fall fra om den er bra, har den hjemme men har aldri lest den...  :kgblunk:

Stemmer! Gi meg en dag eller to, så skal jeg komme tilbake med litt mer informasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

"Watership down" . Richard Adams (tror jeg...)

og holder fremdeles på med "Orcs", eller den ligger på bordet og venter på å bli lest litt i i all fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elskede barn av Marie Fredriksson. Jeg visste ikke noe annet om forfatterskapet hennes da jeg satte i gang enn at hun er populær. Desverre ble jeg litt skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med Engelr & Demoner. rå spennende, så går jeg over til oppfølgeren -"DaVinchi Koden" og oppfølgeren av den igjen "Hellig blod, Hellig Gral" gleder meg kjempe masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stjerneskudd" av Sidney Sheldon. Nettopp påbegynt!

Leste "Kjærlighetens masker" av samme forfatter, og den var veldig spennende, uvanlig slutt, romantisk, historisk, thriller. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på med Engelr & Demoner. rå spennende, så går jeg over til oppfølgeren -"DaVinchi Koden" og oppfølgeren av den igjen "Hellig blod, Hellig Gral" gleder meg kjempe masse!

Jeg tror jeg ville sett litt nærmere på hellig blod, hellig gral. Se når den hadde 1.opplag. Jeg kan love deg at den ikke er noen oppfølger til Da-vinci koden. Den er en av Dan Browns KILDER til Da-vinci koden. Det er ikke en roman, men en skriftlig dokumentar.

Anne B. Ragde - Berlinerpopplene

Nettopp ferdig med den og har begynt på oppfølgeren. Ragde skriver så utrolig levende. Det er jo ikke all verdens som skjer i bøkene, men de er langt fra kjedelige.

Om jeg til slutt kan få gi dere et boktips: Les "Skråninga" av Carl Frode Tiller. Den er faktisk en av Anne B. Ragdes favoritter. Jeg skjønner henne så godt. Den er råsterk og absolutt IKKE noen godnatt historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med Cherie ang Da Vinci koden og Hellig blod hellig gral! Noen har misforstått noe viktig her.... litt som den reklamen med han fyren i bokhandelen som står med et eksemplar av Ringenes herre og sier "nå har dem laget bok av filmen også..."

Selv holder jeg på med Brudd av Karin Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anne B. Ragde - Berlinerpopplene

Nettopp ferdig med den og har begynt på oppfølgeren. Ragde skriver så utrolig levende. Det er jo ikke all verdens som skjer i bøkene, men de er langt fra kjedelige.

Leste Berlinerpopplene til pensum og gler meg sykt til eksamen er ferdig i morgen så jeg får lest Eremittkrepsene, kommer sikkert til å lese den ut på null komma niks. Har planer om å lese Da Vinci koden etter den, så se filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...