Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er den bra ??? Jeg leste en annen av henne   Barne/ungdoms boka hennes. Om en gutt som ble kidnappa av pirater ? Tittelen var noe med en fløyte ? Synes ikke den var så bra . 
 

 

 

Jeg leser min skyld av Abid Raja nå . 
 

 

 

Anonymkode: b691c...6f7

Abid er veldig åpen og ærlig 

 

Auri skrev (2 timer siden):

Ooog det er meg, den skulle ikke på anonym

Jeg skal starte med discworld snart jeg og . Har ikke lest noe av han før men sett the hogfather og the Watch som er en film og en TV-serie plassert i discworld verdenen

Anonymkode: b691c...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har lest, lagt fra meg, lest og lagt fra meg "Jente 1983" av Linn Ullmann i en liten evighet nå.

Jeg klarer ikke å bli engasjert av den, men synes jeg "burde" lese den, da den var julegave fra svigermor. Kan noen gi meg et hint om den blir noe bedre etter side 75 eller deromkring? Bør jeg holde ut? 

 

Anonymkode: ea9ab...aea

Jeg slet med å engasjere meg skikkelig selv, gjennom hele boken egentlig, men ser at mange liker den veldig godt, så det er vanskelig å gi et ordentlig svar på det 🙂

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Abid er veldig åpen og ærlig 

 

Jeg skal starte med discworld snart jeg og . Har ikke lest noe av han før men sett the hogfather og the Watch som er en film og en TV-serie plassert i discworld verdenen

Anonymkode: b691c...6f7

Andre gangen jeg leser serien 😊 den er morsom, tankevekkende, sær og helt unike! 
Jeg må få sett Hogfather! Det rr også en tv mini-serie som er den første boka i serien, som heter Colour of magic. Sean Astin (Sam i Ringenes Herre) spiller en av hovedrollene :) 

Også har du Good Omens, som han skrev sammen med Neil Gaiman, den er en Amazon prime serie 😊

Anonymkode: 8c669...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er den bra ??? Jeg leste en annen av henne   Barne/ungdoms boka hennes. Om en gutt som ble kidnappa av pirater ? Tittelen var noe med en fløyte ? Synes ikke den var så bra . 
 

 

 

Jeg leser min skyld av Abid Raja nå . 
 

 

 

Anonymkode: b691c...6f7

Litt for tidlig å si sikkert, men liker den gradvis bedre og bedre. Det er en litt "sakte" bok, veldig karakter-dreven. Så kanskje ikke en bok å lese når en vil ha fart og spenning, mer passende for et rolig, og kanskje også reflekterende tankesett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange skygger

Var litt redd for å gå løs på den, for den er TJUKK! Men er over halvveis nå og det har foreløpig vært godt driv hele veien. 
Har lest de fire foregående bøkene om Cormoran og Robin også, og liker godt dette detektiv-paret. 

Syns det er kult at JK Rowling skriver så forskjellige sjangre og jeg liker begge deler like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The stolen ones av Vanessa Curtis

Anonymkode: 2957b...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«In the realm of hungry ghosts” av Gabor Maté. Kort fortalt handler den om rusmisbruk fra et nevrologisk, psykologisk og politisk standpunkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Millimani skrev (3 timer siden):

VisBildeServlet.jpg.90b002c2128f91b9e4d6e7732a63f596.jpg

Den er så bra! Leste den for nokre månader sidan og gav den til ei vennine som også ville lesa den 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...