PokemonGone Skrevet 6. februar 2021 #11021 Del Skrevet 6. februar 2021 Postmortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2021 #11022 Del Skrevet 6. februar 2021 Verdenshistorien av Terje Tvedt. Anonymkode: b824d...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. februar 2021 #11023 Del Skrevet 6. februar 2021 Kågebruker skrev (På 5.2.2021 den 19.40): Denne boken anbefaler jeg virkelig. Den boka er SÅ fin! ❤️ Han skriver så utrolig bra om å være annerledes, om tilhørighet og om utenforskap. Kan også anbefale "Mot normalt", som er den forrige boka hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 6. februar 2021 #11024 Del Skrevet 6. februar 2021 Ullvott skrev (21 minutter siden): Den boka er SÅ fin! ❤️ Han skriver så utrolig bra om å være annerledes, om tilhørighet og om utenforskap. Kan også anbefale "Mot normalt", som er den forrige boka hans. Ja jeg var nesten på gråten flere ganger før jeg plutselig begynte å le. Måten han beskrev sjusjøen på fikk meg til å flire. Han har helt rett. Han nevner også at han som ungdom var redd for at han bruke rullestol som voksen. Men han har klart seg uten enn så lenge. En utrolig sterk bok. Tenkte jeg skulle lese boken til Jan Grue også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 6. februar 2021 #11025 Del Skrevet 6. februar 2021 Denne treffer godt i pandemitider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. februar 2021 #11026 Del Skrevet 6. februar 2021 Har begynt på Hero of Ages av Brandon Sanderson og Romancing Mister Bridgerton av Julia Quinn på lydbok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 7. februar 2021 #11027 Del Skrevet 7. februar 2021 Begynner nå på vi"Første person entall" - nyeste novellesamlingen til Haruki Murakami, en av mine favorittforfattere. Noveller er imidlertid ikke helt en sjanger jeg har satt pris på, har aldri helt fått sansen for dem da de blir litt for korte til at jeg blir godt nok kjent med karakterene, eller så blir de for symbolske og oppskriftsmessige. Men, har lest alt av Mm Murakami, og denne blir ikke en unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2021 #11028 Del Skrevet 7. februar 2021 Camilla Läckberg - Vinger av sølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 8. februar 2021 #11029 Del Skrevet 8. februar 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11030 Del Skrevet 8. februar 2021 Lenge siden jeg hadde tid til det å kose meg med en bok på sofaen men tiden kommer nok tilbake om noen år ❤️ Anonymkode: a88dc...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. februar 2021 #11031 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lenge siden jeg hadde tid til det å kose meg med en bok på sofaen men tiden kommer nok tilbake om noen år ❤️ Anonymkode: a88dc...27d Aner ikke hvor mange år det er siden jeg leste en bok på det som kan defineres som sofa. I sengen derimot, der blir det lest veldig mye. Får ikke sove uten at jeg har lest minst 2 kapitler i 2 forskjellige bøker der den siste må være lydbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #11032 Del Skrevet 8. februar 2021 Etter å tilfeldig sett i gamle bokhylla i sted, fikk jeg lyst til å lese Beatles igjen. Lurer på hvordan den treffer som voksen. Anonymkode: 78f0e...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. februar 2021 #11033 Del Skrevet 9. februar 2021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 9. februar 2021 #11034 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Etter å tilfeldig sett i gamle bokhylla i sted, fikk jeg lyst til å lese Beatles igjen. Lurer på hvordan den treffer som voksen. Anonymkode: 78f0e...d4c Samme her. Vurderer å finne den fram igjen! Leser nå Byens Spor av samme forfatter. Elsker disse bøkene 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2021 #11035 Del Skrevet 10. februar 2021 Night. Sleep. Death. The stars av Joyce Carol Oates. Meeeen, jeg er på nippet til å gi meg, synes den irriterer mer enn den gir så langt (ca 20% inn) Prøver ett eller to kapitler til, så får vi se 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 10. februar 2021 #11036 Del Skrevet 10. februar 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Night. Sleep. Death. The stars av Joyce Carol Oates. Meeeen, jeg er på nippet til å gi meg, synes den irriterer mer enn den gir så langt (ca 20% inn) Prøver ett eller to kapitler til, så får vi se 😊 Jeg har prøvd meg på ei Joyce Carol Oates-bok i hele mitt liv, det ble ikke mange sidene og det er svæært sjeldent at jeg rett og slett gir opp. Jeg leser denne nå, jeg har meldt meg på lesesirkel i morgen med Margaret Atwood (nettbasert selvfølgelig), jeg er ikke ferdig med boka ennå men håper ikke det ødelegger slutten for meg. Hyggelig at du er tilbake på forumet og i boktråden🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. februar 2021 #11037 Del Skrevet 10. februar 2021 NymeriaRhoynar skrev (21 minutter siden): Jeg har prøvd meg på ei Joyce Carol Oates-bok i hele mitt liv, det ble ikke mange sidene og det er svæært sjeldent at jeg rett og slett gir opp. Jeg leser denne nå, jeg har meldt meg på lesesirkel i morgen med Margaret Atwood (nettbasert selvfølgelig), jeg er ikke ferdig med boka ennå men håper ikke det ødelegger slutten for meg. Hyggelig at du er tilbake på forumet og i boktråden🤗 Takk for det Spennende med lesesirkel! Håper det blir bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. februar 2021 #11038 Del Skrevet 11. februar 2021 Rumle skrev (På 10.2.2021 den 20.09): Night. Sleep. Death. The stars av Joyce Carol Oates. Meeeen, jeg er på nippet til å gi meg, synes den irriterer mer enn den gir så langt (ca 20% inn) Prøver ett eller to kapitler til, så får vi se 😊 Ga opp og har i stedet startet på Det siste du skal se er et ansikt av kjærlighet av Eivind Hofstad Evjemo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. februar 2021 #11039 Del Skrevet 12. februar 2021 Langsomt lukker jeg døren av Linda Olsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #11040 Del Skrevet 13. februar 2021 Leste nettopp ferdig The Push av Ahsley Audrain. På tross av gode anmeldelser var jeg litt skeptisk til denne; Hørtes ut som en bok jeg absolutt ikke likte. Ble heldigvis positivt overrasket. Dyster lesning, men anbefales virkelig. Anonymkode: 11c84...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå