Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kågebruker skrev (På 5.2.2021 den 19.40):

Denne boken anbefaler jeg virkelig. 

05C5F004-A498-4B0B-A97A-169E3D19BE2F.jpeg

Den boka er SÅ fin! ❤️  Han skriver så utrolig bra om å være annerledes, om tilhørighet og om utenforskap. Kan også anbefale "Mot normalt", som er den forrige boka hans. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (21 minutter siden):

Den boka er SÅ fin! ❤️  Han skriver så utrolig bra om å være annerledes, om tilhørighet og om utenforskap. Kan også anbefale "Mot normalt", som er den forrige boka hans. 

Ja jeg var nesten på gråten flere ganger før jeg plutselig begynte å le. Måten han beskrev sjusjøen på fikk meg til å flire. Han har helt rett. Han nevner også at han som ungdom var redd for at han bruke rullestol som voksen. Men han har klart seg uten enn så lenge. En utrolig sterk bok. Tenkte jeg skulle lese boken til Jan Grue også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på Hero of Ages av Brandon Sanderson og Romancing Mister Bridgerton av Julia Quinn på lydbok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner nå på vi"Første person entall" - nyeste novellesamlingen til Haruki Murakami, en av mine favorittforfattere. Noveller er imidlertid ikke helt en sjanger jeg har satt pris på, har aldri helt fått sansen for dem da de blir litt for korte til at jeg blir godt nok kjent med karakterene, eller så blir de for symbolske og oppskriftsmessige. Men, har lest alt av Mm Murakami, og denne blir ikke en unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg hadde tid til det å kose meg med en bok på sofaen men tiden kommer nok tilbake om noen år ❤️  

Anonymkode: a88dc...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lenge siden jeg hadde tid til det å kose meg med en bok på sofaen men tiden kommer nok tilbake om noen år ❤️  

Anonymkode: a88dc...27d

Aner ikke hvor mange år det er siden jeg leste en bok på det som kan defineres som sofa. I sengen derimot, der blir det lest veldig mye. Får ikke sove uten at jeg har lest minst 2 kapitler i 2 forskjellige bøker der den siste må være lydbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å tilfeldig sett i gamle bokhylla i sted, fikk jeg lyst til å lese Beatles igjen. Lurer på hvordan den treffer som voksen. 

Anonymkode: 78f0e...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Etter å tilfeldig sett i gamle bokhylla i sted, fikk jeg lyst til å lese Beatles igjen. Lurer på hvordan den treffer som voksen. 

Anonymkode: 78f0e...d4c

Samme her. Vurderer å finne den fram igjen! Leser nå Byens Spor av samme forfatter. Elsker disse bøkene 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Night. Sleep. Death. The stars av Joyce Carol Oates. Meeeen, jeg er på nippet til å gi meg, synes den irriterer mer enn den gir så langt (ca  20% inn) Prøver ett eller to kapitler til, så får vi se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Night. Sleep. Death. The stars av Joyce Carol Oates. Meeeen, jeg er på nippet til å gi meg, synes den irriterer mer enn den gir så langt (ca  20% inn) Prøver ett eller to kapitler til, så får vi se 😊

Jeg har prøvd meg på ei Joyce Carol Oates-bok i hele mitt liv, det ble ikke mange sidene og det er svæært sjeldent at jeg rett og slett gir opp.

Jeg leser denne nå, jeg har meldt meg på lesesirkel i morgen med Margaret Atwood (nettbasert selvfølgelig), jeg er ikke ferdig med boka ennå men håper ikke det ødelegger slutten for meg.

https://d3by36x8sj6cra.cloudfront.net/assets/images/book/large/9780/3490/9780349004068.jpg

Hyggelig at du er tilbake på forumet og i boktråden🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NymeriaRhoynar skrev (21 minutter siden):

Jeg har prøvd meg på ei Joyce Carol Oates-bok i hele mitt liv, det ble ikke mange sidene og det er svæært sjeldent at jeg rett og slett gir opp.

Jeg leser denne nå, jeg har meldt meg på lesesirkel i morgen med Margaret Atwood (nettbasert selvfølgelig), jeg er ikke ferdig med boka ennå men håper ikke det ødelegger slutten for meg.

https://d3by36x8sj6cra.cloudfront.net/assets/images/book/large/9780/3490/9780349004068.jpg

Hyggelig at du er tilbake på forumet og i boktråden🤗

Takk for det :blomst: Spennende med lesesirkel! Håper det blir bra :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (På 10.2.2021 den 20.09):

Night. Sleep. Death. The stars av Joyce Carol Oates. Meeeen, jeg er på nippet til å gi meg, synes den irriterer mer enn den gir så langt (ca  20% inn) Prøver ett eller to kapitler til, så får vi se 😊

Ga opp og har i stedet startet på Det siste du skal se er et ansikt av kjærlighet av Eivind Hofstad Evjemo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp ferdig The Push av Ahsley Audrain. På tross av gode anmeldelser var jeg litt skeptisk til denne; Hørtes ut som en bok jeg absolutt ikke likte. Ble heldigvis positivt overrasket. Dyster lesning, men anbefales virkelig.

Anonymkode: 11c84...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...