Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jane Eyre. ❤️

Anonymkode: 49927...fae

Jeg leste den i sommer. Ha lommetørkle klart for siste kapittel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2017 den 7.30, AnonymBruker skrev:

Den boken er så fantastisk bra :) Og faktisk en av de få bøkene hvor jeg også har likt filmen.

Anonymkode: ca024...5e8

Jeg må si at jeg likte den skikkelig godt, ja. Underholdning på sitt beste! Likte også filmen overraskende godt, men boka var et par hakk bedre synes jeg :)

På 9.2.2017 den 21.38, JackIost skrev:

Den har jeg lest. Siste gang jeg leser en bok av henne, dårligste og mest forutsigbare krim jeg har lest :)

Skal si meg enig i at den var fryktelig forutsigbar ja, gjettet meg frem til hvem som var morderen omtrent før jeg var halvveis inn i boka, og jeg er ikke den som plukker opp sånne ting så lett, så det sier litt :P. Kommer nok likevel til å lese mer om Cato Isaksen etter hvert, da jeg har lyst til å vite hvordan det går med han videre, og satser på at Lindell har hostet opp en litt mer avansert krimgåte i neste bok!

Nå er jeg halvveis i "Menneskefluene" av Hans Olav Lahlum, og liker den mye mer enn jeg på forhånd hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gang med "Juste avant le bonheur" (To sekunder før miraklet) av Agnès Ledig. Foreløpig så er den ganske god altså, mulig at forventningene mine har vært litt vel høye etter all rosen jeg har hørt, men jeg håper fortsatt på at den den tar seg opp ett hakk eller to i siste halvdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selfies av Jussi Adler-Olsen

Skuffende dårlig. Har brukt evigheter på den. Klarer ikke lese et kapitel på senga engang, sovner etter noen sider. 

Gleder meg til den siste Nesbø kommer!

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krig og Fred av Leo Tolstoj. Leser litt nå og da, lang bok men jeg blir vel ferdig en dag. Uvant å lese på norsk synes jeg. Lenge siden jeg gjorde det, en del år siden.

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

The search for the perfect language av Umberto Eco. 

Anonymkode: 49927...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg Kaoshjerte av Lise Forfang Grimnes. Er på kapittel 7, og syns så langt at den er litt rar. Men jeg skal nok komme meg gjennom den, og satser på at jeg kommer til å like den til slutt, det er ofte slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Tatt av Vinden.

Har sett filmet 27 ganger. Så jeg tenkte at jeg kanskje også burde lese boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...