magnhild Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #881 Del Skrevet 22. desember 2003 DET SNØØØØØØR! Nå er det JUL!!! Takk for hilsner alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. desember 2003 #882 Del Skrevet 22. desember 2003 *engler i snøen* Er det normalt med snø i disse tider i Bergen da!? Håper den legger seg, og at du får hvit jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 23. desember 2003 #883 Del Skrevet 23. desember 2003 Det er aldri normalt med snø i Bergen, men enn så lenge koser vi oss med den vi har :D GOD JUL til deg Magnhild. Håper du får en strålende jul med familien din Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. desember 2003 #884 Del Skrevet 23. desember 2003 tenkte på deg da jeg så værmeldingen i går..tordenvær i Bergen og rundt der 1. juledag....(((((((((her kommer snøvibber fra Drammen!!))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 23. desember 2003 #885 Del Skrevet 23. desember 2003 Ønsker deg en god jul og et riktig godt nytt år! Klem ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 24. desember 2003 #886 Del Skrevet 24. desember 2003 God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #887 Del Skrevet 29. desember 2003 Da er jeg på vei til Haukelandshallen for å dømme håndball for andre gang denne julen! Det er UTROLIG slitsomt, men samtidig fryktelig moro!! Ellers så har julen vært kjempefin. Masse folk på julaften og første, og så stille og rolig etter det. Kommer nok tilbake med litt mer rapport etter hvert tenker jeg. Nå er jeg bare helt i hundre her jeg går rundt i dommerdrakten min igjen!!! 8) Dere får ha en riktig fin romjul og enda bedre nyttår!!! Og jeg håper på en blå bølge som skyller over KG i hele 2004!! Klem Magnhild!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 31. desember 2003 #888 Del Skrevet 31. desember 2003 Bare innom og ønsker deg en kjempefint kveld og et GODT NYTT ÅR! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. januar 2004 #889 Del Skrevet 1. januar 2004 Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Godt nyttår til deg og dine også! Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #890 Del Skrevet 1. januar 2004 HEIA KURT!!!! KURT RULER VERDEN!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. januar 2004 #891 Del Skrevet 2. januar 2004 tenker du er stolt av å være bergenser nå ja!!! jeg er stolt av å være norsk jeg, får vel nøye meg med det. Maken til fremføring og sangtalent!! heia Kurt JA!! Ønsker deg et godt nyttår med den lille fine familien din!! klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. januar 2004 #892 Del Skrevet 3. januar 2004 GODT NYTTÅR, VENNEN... :kysse: Jepp - satt med klumpem i halsen og godtet meg over sumagede fjes som: Will Young og Kelly Clarkson... Der var to som ble overrasket og regnet egen seier som en selvfølge... Gleder meg til å se mer til deg og Erik i 2004. Nå har jeg blitt offisiell prøver igjen... :o For med meg er det jo slik at TTT: Ting Tar Tid... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 3. januar 2004 #893 Del Skrevet 3. januar 2004 Godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 3. januar 2004 #894 Del Skrevet 3. januar 2004 Godt nyttår, Magnhild! og grattis med Bergenserseier i Idol, ja! Det var skikkelig kult. Mannen min gråt, og jeg har ikke sett ham bli rørt eller gråte siden bryllupstalen min. det sier litt! ( :-? Griner ikke av at kona ikke blir gravid, men Kurt får følelsene i sving.... ja ja, menn er rare) Håper 2004 blir et kjempeår for deg! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 3. januar 2004 #895 Del Skrevet 3. januar 2004 GODT NYTTÅR MAGNHILD !!! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. januar 2004 #896 Del Skrevet 3. januar 2004 Godt nyttår, Erik og Magnhild! Og pappaen! Håper dere får det bedre og bedre og ebdre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #897 Del Skrevet 8. januar 2004 :o Venter og venter og venter :o Nå er det vel på tide at jeg er blitt tante igjen vel??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. januar 2004 #898 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er ganske stille her om dagen, Magnhild... Håper alt står bra til med deg og dine.. Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #899 Del Skrevet 8. januar 2004 :hoppe: Da er jeg tante til 10!!! En jente er nettopp født!!! Og tante og Erik venter i spenning på å treffe henne!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ meta: alt står bra til med alle. Det er bare litt liten tid om dagen. Har vært tante for min søster sin eldste de siste dagene siden min søster var meget høygravid... Men nå blir det noen dager med nett før vi drar til Oslo og Kiel på tirsdag... Skal bli moro!!!! JEG ER BLITT TANTEEEEEEE!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. januar 2004 #900 Del Skrevet 8. januar 2004 Gratulerer som tante..til ti! :o wow, stor produksjon hos dere skjønner jeg. Kos deg med Erik og den lille nyfødte. Kan det hende dere får lyst på flere også...to tette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå